DealExtreme - zakupy
Dziekuje za szybkie odpowiedzi!
Napisałem do DX o tej sprawie i spytalem co dalej z tym fantem. Czekam na odpowiedz.
Dam znac co napiszą.
Komarek34
Pewnie sprawa bedzie dluzej sie ciagnac niz do 15 wiec jakby co, to w miare mozliwosci, fajnie by bylo jakbys zerknal co to za powod zwrotu (bez zawiadomienia mnia o nim )
Napisałem do DX o tej sprawie i spytalem co dalej z tym fantem. Czekam na odpowiedz.
Dam znac co napiszą.
Komarek34
Pewnie sprawa bedzie dluzej sie ciagnac niz do 15 wiec jakby co, to w miare mozliwosci, fajnie by bylo jakbys zerknal co to za powod zwrotu (bez zawiadomienia mnia o nim )
Ta strona: http://services.dealextreme.com/
Link nazywa się: Cancel unshipped items for refund/store credit
skieruje Cię tu: http://services.dealextreme.com/forms/C ... ype=Cancel
Link nazywa się: Cancel unshipped items for refund/store credit
skieruje Cię tu: http://services.dealextreme.com/forms/C ... ype=Cancel
Pozdr.
Pikom
Pikom
Słuchajcie mam taką sprawe, odesłałem do DX paczke, bo mi złe przedmioty wysłali no ale nie ważne, wysyłka kosztowała mnie 12$ (przeliczając ze zł na $), DX napisał że nie mogą mi przelać tego na PayPal tylko mam u nich w sklepie do wykorzystania 12$ i teraz pytanie na jakiej podstawie to zrealizować? Mają to już w systemie gdzieś że automatycznie system mi odliczy 12$ czy jak, bo nie dostałem żadnego kodu do promocji czy coś takiego...
Jak dobrze pamiętam , to ten formularz:bartex pisze:teraz pytanie na jakiej podstawie to zrealizować?
http://services.dealextreme.com/forms/StoreCredits.aspx
Pozdrawiam, Tomasz
dzieki, ale co mam wpisać w "Order Number to apply this credit against:" ?TMK pisze:Jak dobrze pamiętam , to ten formularz:bartex pisze:teraz pytanie na jakiej podstawie to zrealizować?
http://services.dealextreme.com/forms/StoreCredits.aspx
Nie korzystałem z kredytu, jednak tutaj jest instrukcja wraz z obrazkami:bartex pisze: dzieki, ale co mam wpisać w "Order Number to apply this credit against:" ?
http://www.dealextreme.com/forums/Forum ... did.128545
Pozdrawiam, Tomasz
Witam
Jakiś czas temu dostałem swoja przesyłkę i miedzy innymi były tam 2 aku 18650 trustfire.
Jak się okazało jeden nie dziala:/
Teraz moje pytanie brzmi gdzie mam kliknąć by wysłać im fotkę z opisem reklamacji?
Jakiś czas temu dostałem swoja przesyłkę i miedzy innymi były tam 2 aku 18650 trustfire.
Jak się okazało jeden nie dziala:/
Teraz moje pytanie brzmi gdzie mam kliknąć by wysłać im fotkę z opisem reklamacji?
Ostatnio zmieniony niedziela 12 gru 2010, 17:57 przez Lobo, łącznie zmieniany 1 raz.
http://services.dealextreme.com/Lobo pisze:Witam
Jakis czas temu dostalem swoja przsylke i miedzyinnymi byly tam 2 aku 18650 trustfire.
Jak sie okazalo jeden nie dziala:/
Teraz moje pytanie brzmi gdzie mam kliknac by wyslac im fotke z opisem reklamacji?
pierwsze z góry czyli wybierasz:
Defective / broken items received
http://services.dealextreme.com/forms/R ... ctive.aspx
Wpisujesz najpierw nr zamówienia i token, na następnej stronie można m.in. podać linki do fotek i opisać problem
Pozdrawiam, Tomasz
Czyli wychodzi na to że dobrze wszystko zrobiłem a zrobiłem to 9.
Ile się czeka na jakąś reakcję z ich strony? Ponieważ do dzisiaj nie dostałem żadnego maila z potwierdzeniem że coś dostali.
Z tego co czytałem to z automatu powinienem dostać maila o rabacie czy coś, a tu nic
Ile się czeka na jakąś reakcję z ich strony? Ponieważ do dzisiaj nie dostałem żadnego maila z potwierdzeniem że coś dostali.
Z tego co czytałem to z automatu powinienem dostać maila o rabacie czy coś, a tu nic
Ostatnio zmieniony niedziela 12 gru 2010, 17:56 przez Lobo, łącznie zmieniany 1 raz.