DealExtreme - zakupy

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
Komarek34
Posty: 456
Rejestracja: czwartek 26 sie 2010, 23:30
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Komarek34 »

nie chce mnie "wpuścić"-wpisuję kod i nic. I tak raz po razie.
Mam tylko nadzieję,że dojdzie bez przeszkód :)
Pozdrawiam
evolucja
Posty: 144
Rejestracja: środa 27 paź 2010, 19:42
Lokalizacja: Katowice

Post autor: evolucja »

TMK pisze:Przy okazji, inna paka wylądowała u nas dwa dni temu, a wg naszego monopolisty jeszcze nie istnieje :) Warszawa zamarzła? ;).
I to nie jest śmieszne... Ileż mogą wypakowywać ten samolot?
Zadzwonię tam dzisiaj i się popytam o co chodzi.

#EDIT
Dzwoniłem. W urzędzie poczty 1 w wawie nic nie mogą zrobić dopóki przesyłki nie zarejestrują. Podali mi 3 numery do głównej izby celnej jednak teraz już za późno i żaden z nich nie odpowiada. Jutro będę próbował jak dalej ich nie zarejestrują.

#EDIT2
Tym razem udało mi się dodzwonić. Efekt rozmowy dostępny tutaj:
http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?p=54771#54771
glorusek
Posty: 12
Rejestracja: niedziela 28 lis 2010, 16:45
Lokalizacja: Deba

Post autor: glorusek »

Greetings from dealextreme.com! A refund has been sent to your payment account:

ORDER #: XXXXXXXX
REFUND AMOUNT: ($59.23)
CUSTOMER SERVICE: support.dealextreme.com
Dostałem to tydzień temu, ale do dziś nie dostałem tych pieniędzy na paypala, co robić? spór też trwa od tygodnia na paypalu ale brak odpowiedzi ze strony DX. Co robić?
karlosboy

Post autor: karlosboy »

czekasz 19 dni później przekształcasz w roszczenie :)
evolucja
Posty: 144
Rejestracja: środa 27 paź 2010, 19:42
Lokalizacja: Katowice

Post autor: evolucja »

glorusek pisze:Co robić?
Od razu przekształcić w roszczenie.
karlosboy pisze:czekasz 19 dni później przekształcasz w roszczenie
Po co tyle czekać? :) Ja spór założyłem i od razu w roszczenie przekształciłem. I tak nie odpiszą, więc zwrot pieniędzy jest raczej pewny...
Awatar użytkownika
Pikom
Site Admin
Posty: 2912
Rejestracja: sobota 27 wrz 2008, 20:31
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pikom »

glorusek pisze:Dostałem to tydzień temu, ale do dziś nie dostałem tych pieniędzy na paypala, co robić? spór też trwa od tygodnia na paypalu ale brak odpowiedzi ze strony DX. Co robić?
Moim zdaniem, jeśli minęło więcej niż trzy dni robocze po oświadczeniu o zwrocie zapłaconej kwoty a pieniędzy nie ma, to można z czystym sumieniem przekształcić spór w roszczenie.
Pozdr.
Pikom
glorusek
Posty: 12
Rejestracja: niedziela 28 lis 2010, 16:45
Lokalizacja: Deba

Post autor: glorusek »

A co to jest to roszczenie?

I czy według was powinnienem to zrobić? dodam tylko że niby moja przesylka wyszla 2 grudnia z hong kongu chodz zaplacilem 15 pazdziernika.. i wolalbym juz kase
karlosboy

Post autor: karlosboy »

glorusek, wolał byś kasę ale przesyłka już do ciebie leci! Dopłacisz 8$ za zwrot towaru?


Dziwi mnie jedno, ludzie decydujący się na zakupy w DX. Każdy wie że czasami azjatyckie rączki lecą w kulki, ale skoro już zamówiony towar jest wysłany to chyba można na niego zaczekać te kilka dni ?
Komarek34
Posty: 456
Rejestracja: czwartek 26 sie 2010, 23:30
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Komarek34 »

Za kupnem w Chinach przemawia tylko jedno-cena.
I tylko dlatego,że można zaoszczędzić parę PLNów ludziska u nich kupują.
Zresztą nie tylko z PL.....
Pozdrawiam
evolucja
Posty: 144
Rejestracja: środa 27 paź 2010, 19:42
Lokalizacja: Katowice

Post autor: evolucja »

Pikom pisze:jeśli minęło więcej niż trzy dni robocze po oświadczeniu o zwrocie zapłaconej kwoty a pieniędzy nie ma
A co 3 dni mają do tego? Może i miesiąc czekać - pieniędzy i tak nie otrzyma. Wiadomość o zwrocie jest przysyłana automatycznie po otwarciu sporu i nie ma w żadnym razie pokrycia z prawdą. Chcą w ten sposób trochę 'wyciszyć klienta'.

glorusek, ja bym od razu przekształcał w roszczenie. Na zwykły spór odpowiedzi na otrzymasz więc nie widzę sensu czekać.
A jak otrzymasz zwrot a przesyłka dojdzie to ot taki prezent gwiazdkowy. Przecież w ten sposób setki osób otrzymują zwroty i przesyłki, więc gdyby DealExtreme widziało w tym jakieś zagrożenie to zaczęli by odpisywać na spory.

Skoro przesyłka wysłana to znaczy, że dojdzie. Od ciebie zależy jednak czy zechcesz odzyskać te pieniądze i czy sumienie ci na to pozwoli :)
Komarek34 pisze:Za kupnem w Chinach przemawia tylko jedno-cena.
Moim zdaniem cena jest drugorzędna, na pierwszym miejscu stoi szeroki asortyment, potem cena a na końcu dostępność(której w polsce właściwie nie ma).
Awatar użytkownika
Pikom
Site Admin
Posty: 2912
Rejestracja: sobota 27 wrz 2008, 20:31
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pikom »

Kochani,

Swoją odpowiedź na słowa kolegi które czytamy powyżej oraz dalszą dyskusję na ten temat wydzieliłem do osobnego wątku: http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?p=54905

Sądzę, że to dość ważne by wszyscy wypowiadający się w kwestiach związanych z zakupami na DX i generalnie za granicami kraju zapoznali się z tym wątkiem.
Pozdr.
Pikom
Komarek34
Posty: 456
Rejestracja: czwartek 26 sie 2010, 23:30
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Komarek34 »

evolucja
To,co sugerujesz gloruskowi, jest oszustwem. Jest nieuczciwe i nie powinno znaleźć się na łamach tego forum.Osobiście jestem co najmniej zniesmaczony Twoim postem.
Składałem roszczenia na PP i kaska wracała. Po rozpoczęciu sporu było też info o proponowanym przez sklep rozwiązaniu.

Komarek34 pisze:Za kupnem w Chinach przemawia tylko jedno-cena.
Moim zdaniem cena jest drugorzędna, na pierwszym miejscu stoi szeroki asortyment, potem cena a na końcu dostępność(której w polsce właściwie nie ma).[/quote]


Asortyment to oni mają,ale na papiarze. W większości przypadków sprowadzają towar dopiero po sprzedaży. A nasi handlowcy na to pozwolić sobie nie mogą-dlatego mają w ofercie to,co się sprzedaje.
Poza tym są i inne sklepy w Europie,z szerszym asortymentem i lepszymi jakościowo produktami.Tylko tam cena jest już troszkę nie na nasza kieszeń....
Pozdrawiam
skator
Posty: 5
Rejestracja: niedziela 05 gru 2010, 14:38
Lokalizacja: gdańsk

Post autor: skator »

Witam
Mam pewnien problem z dx. Czytalem caly wątek i sporo w googlu ale odpowiedzi nie znalazłem :/

zamówiłem latareczki dnia 10/19/2010 czyli jak widać Daaawno temu.

Miałem po jakims czasie standardowe statusy na hongkongpost.co o wysylce.
Niby 23.11.2010 Paczka była w Polsce a ja wyczekiwałem na listonosza i latareczki.

Dziś sprawdziłem raz jeszcze jaki ma status sprawa i co sie okazało ;o

Destination - Poland
The item (RT07180XXXXHK) was returned to sender on 1-Dec-2010

sprawdzialem potem statusy na stronie Poczty polskiej i co sie okazalo? sam nie wiem :/

Obrazek

Prosze pomozcie co moge zrobic, na Pay pal sporu nie moge zrobic bo minelo 45 dni :/
Awatar użytkownika
Pikom
Site Admin
Posty: 2912
Rejestracja: sobota 27 wrz 2008, 20:31
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pikom »

Pisać do DX przedstawiając im dowody na to, że paczka do nich wróciła. Zrób zrzuty ekranu z HK Post i polskiego trackingu i dołącz do zgłoszenia reklamacyjnego - http://services.dealextreme.com/

Spór na PayPal to nie środek do celu, to ostateczność gdy sklep definitywnie odmówi współpracy. Napisz "ticket" w ichnim systemie reklamacyjnym i zobaczymy co będzie.
Pozdr.
Pikom
Komarek34
Posty: 456
Rejestracja: czwartek 26 sie 2010, 23:30
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Komarek34 »

skator pisze:Witam
Mam pewnien problem z dx. Czytalem caly wątek i sporo w googlu ale odpowiedzi nie znalazłem :/

zamówiłem latareczki dnia 10/19/2010 czyli jak widać Daaawno temu.

Miałem po jakims czasie standardowe statusy na hongkongpost.co o wysylce.
Niby 23.11.2010 Paczka była w Polsce a ja wyczekiwałem na listonosza i latareczki.

Dziś sprawdziłem raz jeszcze jaki ma status sprawa i co sie okazało ;o

Destination - Poland
The item (RT07180XXXXHK) was returned to sender on 1-Dec-2010

sprawdzialem potem statusy na stronie Poczty polskiej i co sie okazalo? sam nie wiem :/

Obrazek

Prosze pomozcie co moge zrobic, na Pay pal sporu nie moge zrobic bo minelo 45 dni :/
W Twojej sytuacji kontakt z DX jak radzi PIKOM-przesyłka mogła wrócić z kilku powodów-błąd pracownika,błędny adres,niewłaściwa deklaracja celna. Z jakiegoś powodu przesyłka zrobiła kółko w PL.Mogę spróbować to sprawdzić w systemie ale dopiero po 15tym-jestem na L4 :cry:
Poproś o ponowną wysyłkę lub zwrot kaski :)
Pozdrawiam
Zablokowany