DealExtreme - zakupy
I to nie jest śmieszne... Ileż mogą wypakowywać ten samolot?TMK pisze:Przy okazji, inna paka wylądowała u nas dwa dni temu, a wg naszego monopolisty jeszcze nie istnieje Warszawa zamarzła? .
Zadzwonię tam dzisiaj i się popytam o co chodzi.
#EDIT
Dzwoniłem. W urzędzie poczty 1 w wawie nic nie mogą zrobić dopóki przesyłki nie zarejestrują. Podali mi 3 numery do głównej izby celnej jednak teraz już za późno i żaden z nich nie odpowiada. Jutro będę próbował jak dalej ich nie zarejestrują.
#EDIT2
Tym razem udało mi się dodzwonić. Efekt rozmowy dostępny tutaj:
http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?p=54771#54771
Dostałem to tydzień temu, ale do dziś nie dostałem tych pieniędzy na paypala, co robić? spór też trwa od tygodnia na paypalu ale brak odpowiedzi ze strony DX. Co robić?Greetings from dealextreme.com! A refund has been sent to your payment account:
ORDER #: XXXXXXXX
REFUND AMOUNT: ($59.23)
CUSTOMER SERVICE: support.dealextreme.com
Moim zdaniem, jeśli minęło więcej niż trzy dni robocze po oświadczeniu o zwrocie zapłaconej kwoty a pieniędzy nie ma, to można z czystym sumieniem przekształcić spór w roszczenie.glorusek pisze:Dostałem to tydzień temu, ale do dziś nie dostałem tych pieniędzy na paypala, co robić? spór też trwa od tygodnia na paypalu ale brak odpowiedzi ze strony DX. Co robić?
Pozdr.
Pikom
Pikom
A co 3 dni mają do tego? Może i miesiąc czekać - pieniędzy i tak nie otrzyma. Wiadomość o zwrocie jest przysyłana automatycznie po otwarciu sporu i nie ma w żadnym razie pokrycia z prawdą. Chcą w ten sposób trochę 'wyciszyć klienta'.Pikom pisze:jeśli minęło więcej niż trzy dni robocze po oświadczeniu o zwrocie zapłaconej kwoty a pieniędzy nie ma
glorusek, ja bym od razu przekształcał w roszczenie. Na zwykły spór odpowiedzi na otrzymasz więc nie widzę sensu czekać.
A jak otrzymasz zwrot a przesyłka dojdzie to ot taki prezent gwiazdkowy. Przecież w ten sposób setki osób otrzymują zwroty i przesyłki, więc gdyby DealExtreme widziało w tym jakieś zagrożenie to zaczęli by odpisywać na spory.
Skoro przesyłka wysłana to znaczy, że dojdzie. Od ciebie zależy jednak czy zechcesz odzyskać te pieniądze i czy sumienie ci na to pozwoli
Moim zdaniem cena jest drugorzędna, na pierwszym miejscu stoi szeroki asortyment, potem cena a na końcu dostępność(której w polsce właściwie nie ma).Komarek34 pisze:Za kupnem w Chinach przemawia tylko jedno-cena.
Kochani,
Swoją odpowiedź na słowa kolegi które czytamy powyżej oraz dalszą dyskusję na ten temat wydzieliłem do osobnego wątku: http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?p=54905
Sądzę, że to dość ważne by wszyscy wypowiadający się w kwestiach związanych z zakupami na DX i generalnie za granicami kraju zapoznali się z tym wątkiem.
Swoją odpowiedź na słowa kolegi które czytamy powyżej oraz dalszą dyskusję na ten temat wydzieliłem do osobnego wątku: http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?p=54905
Sądzę, że to dość ważne by wszyscy wypowiadający się w kwestiach związanych z zakupami na DX i generalnie za granicami kraju zapoznali się z tym wątkiem.
Pozdr.
Pikom
Pikom
evolucja
To,co sugerujesz gloruskowi, jest oszustwem. Jest nieuczciwe i nie powinno znaleźć się na łamach tego forum.Osobiście jestem co najmniej zniesmaczony Twoim postem.
Składałem roszczenia na PP i kaska wracała. Po rozpoczęciu sporu było też info o proponowanym przez sklep rozwiązaniu.
Asortyment to oni mają,ale na papiarze. W większości przypadków sprowadzają towar dopiero po sprzedaży. A nasi handlowcy na to pozwolić sobie nie mogą-dlatego mają w ofercie to,co się sprzedaje.
Poza tym są i inne sklepy w Europie,z szerszym asortymentem i lepszymi jakościowo produktami.Tylko tam cena jest już troszkę nie na nasza kieszeń....
To,co sugerujesz gloruskowi, jest oszustwem. Jest nieuczciwe i nie powinno znaleźć się na łamach tego forum.Osobiście jestem co najmniej zniesmaczony Twoim postem.
Składałem roszczenia na PP i kaska wracała. Po rozpoczęciu sporu było też info o proponowanym przez sklep rozwiązaniu.
Moim zdaniem cena jest drugorzędna, na pierwszym miejscu stoi szeroki asortyment, potem cena a na końcu dostępność(której w polsce właściwie nie ma).[/quote]Komarek34 pisze:Za kupnem w Chinach przemawia tylko jedno-cena.
Asortyment to oni mają,ale na papiarze. W większości przypadków sprowadzają towar dopiero po sprzedaży. A nasi handlowcy na to pozwolić sobie nie mogą-dlatego mają w ofercie to,co się sprzedaje.
Poza tym są i inne sklepy w Europie,z szerszym asortymentem i lepszymi jakościowo produktami.Tylko tam cena jest już troszkę nie na nasza kieszeń....
Pozdrawiam
Witam
Mam pewnien problem z dx. Czytalem caly wątek i sporo w googlu ale odpowiedzi nie znalazłem
zamówiłem latareczki dnia 10/19/2010 czyli jak widać Daaawno temu.
Miałem po jakims czasie standardowe statusy na hongkongpost.co o wysylce.
Niby 23.11.2010 Paczka była w Polsce a ja wyczekiwałem na listonosza i latareczki.
Dziś sprawdziłem raz jeszcze jaki ma status sprawa i co sie okazało
Destination - Poland
The item (RT07180XXXXHK) was returned to sender on 1-Dec-2010
sprawdzialem potem statusy na stronie Poczty polskiej i co sie okazalo? sam nie wiem
Prosze pomozcie co moge zrobic, na Pay pal sporu nie moge zrobic bo minelo 45 dni
Mam pewnien problem z dx. Czytalem caly wątek i sporo w googlu ale odpowiedzi nie znalazłem
zamówiłem latareczki dnia 10/19/2010 czyli jak widać Daaawno temu.
Miałem po jakims czasie standardowe statusy na hongkongpost.co o wysylce.
Niby 23.11.2010 Paczka była w Polsce a ja wyczekiwałem na listonosza i latareczki.
Dziś sprawdziłem raz jeszcze jaki ma status sprawa i co sie okazało
Destination - Poland
The item (RT07180XXXXHK) was returned to sender on 1-Dec-2010
sprawdzialem potem statusy na stronie Poczty polskiej i co sie okazalo? sam nie wiem
Prosze pomozcie co moge zrobic, na Pay pal sporu nie moge zrobic bo minelo 45 dni
Pisać do DX przedstawiając im dowody na to, że paczka do nich wróciła. Zrób zrzuty ekranu z HK Post i polskiego trackingu i dołącz do zgłoszenia reklamacyjnego - http://services.dealextreme.com/
Spór na PayPal to nie środek do celu, to ostateczność gdy sklep definitywnie odmówi współpracy. Napisz "ticket" w ichnim systemie reklamacyjnym i zobaczymy co będzie.
Spór na PayPal to nie środek do celu, to ostateczność gdy sklep definitywnie odmówi współpracy. Napisz "ticket" w ichnim systemie reklamacyjnym i zobaczymy co będzie.
Pozdr.
Pikom
Pikom
W Twojej sytuacji kontakt z DX jak radzi PIKOM-przesyłka mogła wrócić z kilku powodów-błąd pracownika,błędny adres,niewłaściwa deklaracja celna. Z jakiegoś powodu przesyłka zrobiła kółko w PL.Mogę spróbować to sprawdzić w systemie ale dopiero po 15tym-jestem na L4skator pisze:Witam
Mam pewnien problem z dx. Czytalem caly wątek i sporo w googlu ale odpowiedzi nie znalazłem
zamówiłem latareczki dnia 10/19/2010 czyli jak widać Daaawno temu.
Miałem po jakims czasie standardowe statusy na hongkongpost.co o wysylce.
Niby 23.11.2010 Paczka była w Polsce a ja wyczekiwałem na listonosza i latareczki.
Dziś sprawdziłem raz jeszcze jaki ma status sprawa i co sie okazało
Destination - Poland
The item (RT07180XXXXHK) was returned to sender on 1-Dec-2010
sprawdzialem potem statusy na stronie Poczty polskiej i co sie okazalo? sam nie wiem
Obrazek
Prosze pomozcie co moge zrobic, na Pay pal sporu nie moge zrobic bo minelo 45 dni
Poproś o ponowną wysyłkę lub zwrot kaski
Pozdrawiam