Poczta w HongKongu
Xter, też tak na początku myślałem. Przynajmniej przy mojej pierwszej wysyłce tyle miałem. Zajrzyj do pierwszego postu, tam zaktualizowałem wszystkie statusy.
Komarek34, tylko, że twoja była wysłana wcześniej niż moja, nie? To pewnie dzisiaj została wysłana Mi się status na drugi dzień zmienił.
Ja niestety dalej zwykła informacja.
Komarek34, tylko, że twoja była wysłana wcześniej niż moja, nie? To pewnie dzisiaj została wysłana Mi się status na drugi dzień zmienił.
Ja niestety dalej zwykła informacja.
Jeśli mogę trochę światełka na tę sprawę rzucić. Poczta w HK jest obecnie oblężona. Musieli zatrudnić dodatkowo ludzi na sezon świąteczny. Backloga mieli na kilka tygodni jeśli chodzi o przesyłki nieexpresowe. Niestety wpływa to też na opóźnienia choćby z DXa - DX wysyła info do poczty, że będzie przesyłka, często nie mając jeszcze towaru na stanie, bo czekają na przesyłkę od dostawcy itp itd. Obecnie ten chaos zaczynają opanowywać, ale nadal ostrzegają, że przesyłka zwykła może iść kilka tygodni. W razie niejasności piszcie do nich - wtedy jest szansa, że jak już wyciągną waszą przesyłkę (jeśli jest już fizycznie na sortowni) to ją przepchną. Z tym uwstecznianiem dat wysyłki - oficjalnie to "błąd człowieka" - ja śmiem twierdzić, że chodzi o minimalizację przesyłek opoźnionych (oczywiście na papierze...).
Mała rada: jeśli przedmiot, który chcecie kupić jest w Singapurze, to kupcie stamtąd - są lepiej przygotowani, a przesyłka idzie ok 4 dni.
Mała rada: jeśli przedmiot, który chcecie kupić jest w Singapurze, to kupcie stamtąd - są lepiej przygotowani, a przesyłka idzie ok 4 dni.
kodi, bardzo ciekawe jest to co napisałeś. Faktycznie bardzo prawdopodobne wytłumaczenie ich problemów.
Komarek34, miło. Już jest w Warszawie.
Co do nich pisałeś? I czy sądzisz, że pomogła właśnie ta wymiana kilku wiadomości?
Ja dostałem taką odpowiedź:
Komarek34, miło. Już jest w Warszawie.
Co do nich pisałeś? I czy sądzisz, że pomogła właśnie ta wymiana kilku wiadomości?
Ja dostałem taką odpowiedź:
Reference No. : 10318667E
Date : 19 Nov 2010
Dear David,
Registered Item no.: RT073287962HK
Thank you for your email of 18 Nov 2010.
According to our record, no departure record is available for the above item.
We would like to share with you that, with Thanksgiving Day and Christmas approaching, there has been a significant increase in outbound airmail traffic from late October. As the supply of air cargo spaces are unable to cope with the increasing demand, airmail items destined to the United States, Europe and Brazil are currently subject to delays. Kindly note that we have to handle and forward the airmail items according to priority, such as mail category and date of posting.
We regret that the handling process has been adversely affected and our service during this critical seasonal peak period could not meet your expectation. We will make concerted efforts to process and forward your mail to the overseas destinations in due course.
Please rest assured that we are very concern about your case. We already referred the case to the Airmail Center for urgent handle.
If you have any question, please feel free to contact us.
Dostałem prawie taką samą odpowiedź - to chyba ich standardowe wytłumaczenie.
Nie wiem czy moje maile pomogły czy nie,jednak pozostałe przesyłki leżą od 30.10 i 8.11
Na ich odp. odpisałem,że z bólem będę musiał zawiesić dalsze zakupy na DX i zrezygnować z już zrobionych a nie dostarczonych przesyłek.Poprosiłem też o anulowanie czterech świeżych zamówień w związku z "brakiem perspektyw terminowej dostawy"- a było tego na kilkadziesiąt $.
Zasugerowałem też, że konkurencja radzi sobie lepiej z tym problemem i ich przesyłki szybciej dochodzą-na dowód podałem numer trakingu z Kai i SF -ich przesyłki doszły w przyzwoitym czasie.
Nie wiem czy moje maile pomogły czy nie,jednak pozostałe przesyłki leżą od 30.10 i 8.11
Na ich odp. odpisałem,że z bólem będę musiał zawiesić dalsze zakupy na DX i zrezygnować z już zrobionych a nie dostarczonych przesyłek.Poprosiłem też o anulowanie czterech świeżych zamówień w związku z "brakiem perspektyw terminowej dostawy"- a było tego na kilkadziesiąt $.
Zasugerowałem też, że konkurencja radzi sobie lepiej z tym problemem i ich przesyłki szybciej dochodzą-na dowód podałem numer trakingu z Kai i SF -ich przesyłki doszły w przyzwoitym czasie.
Pozdrawiam
Na to aż DX skompletuje nasze zamówienia. Ostatecznie tak jak mówiłem, mają podpisaną umowę na to, że przesyłki z DX mogą sobie leżeć gdy nie ma akurat dla nich miejsca w samolotach.Komarek34 pisze:tylko na co?
Ja od 2 dni prowadzę z nimi dyskusję. Sprawa nie do ruszenia.. Z DX cały czas odpowiedzi "would you give one week more?" a z poczty, że mają opóźnienie związane ze świętami...