Poczta w HongKongu
Komarek34, ale odpowiedzi żadnej nie dostałeś? To faktycznie cud. Może za bardzo cię poniosło w tej wiadomości i chińczyk jeden się wkurzył?
Co do KAI to na razie bym się tym bardzo nie przejmował. Najprawdopodobniej poważny pad serwera im się zdarzył. Przypadku chodzą po sklepach.
Premislaus, szczerze to i tak cię podziwiam. Ja bym chyba nawet dwóch tygodni nie wytrzymał.
Co do KAI to na razie bym się tym bardzo nie przejmował. Najprawdopodobniej poważny pad serwera im się zdarzył. Przypadku chodzą po sklepach.
Premislaus, szczerze to i tak cię podziwiam. Ja bym chyba nawet dwóch tygodni nie wytrzymał.
Odpowiedź dostałem-ale raczej jako adresat nic nie załatwię.Tylko wkurzyć się mozna na swoją bezradność.A w końcu mają standard do PL 14 dni roboczych.....
Oto treść-zapewne generowana automatycznie,wymijająca jak wszystkie odpowiedzi z tego kraju
Notes on Mail Tracing
If you are tracing for local mail items, please kindly note that we shall initiate the investigation accordingly. A case reference number will be provided separately and the enquiry period starts upon the availability of the case reference number.
For tracing of outward mail items, we shall initiate the investigation with the concerned postal administration accordingly. Please note that the overseas postal administration on some occasions takes up to two months to complete their investigation. You will be provided with a case reference number separately and the enquiry period starts upon the availability of the case reference number.
For your further information, in accordance with to the Universal Postal Union regulations, mail enquiries shall be reported by the sender, who is required to provide the copy of certificate of posting.
你的電郵已確認收到。這訊息是經電腦程式發放。
如閣下需進一步了解郵件的查詢流程,歡迎隨時致電2921 2211與我們聯絡。
香港郵政郵件查詢組
Oto treść-zapewne generowana automatycznie,wymijająca jak wszystkie odpowiedzi z tego kraju
Notes on Mail Tracing
If you are tracing for local mail items, please kindly note that we shall initiate the investigation accordingly. A case reference number will be provided separately and the enquiry period starts upon the availability of the case reference number.
For tracing of outward mail items, we shall initiate the investigation with the concerned postal administration accordingly. Please note that the overseas postal administration on some occasions takes up to two months to complete their investigation. You will be provided with a case reference number separately and the enquiry period starts upon the availability of the case reference number.
For your further information, in accordance with to the Universal Postal Union regulations, mail enquiries shall be reported by the sender, who is required to provide the copy of certificate of posting.
你的電郵已確認收到。這訊息是經電腦程式發放。
如閣下需進一步了解郵件的查詢流程,歡迎隨時致電2921 2211與我們聯絡。
香港郵政郵件查詢組
Pozdrawiam
-
- Posty: 70
- Rejestracja: niedziela 23 lis 2008, 21:16
- Lokalizacja: CK
W sumie to przesyłka jest dla kumpla, dla mnie tylko mała jedna latarka. A że akurat mam już taki model, a ta ma być jako zamiennik, specjalnie nie wyczekiwałem listonosza. Ale teraz chciałbym przynajmniej kasę odzyskać.evolucja pisze:Premislaus, szczerze to i tak cię podziwiam. Ja bym chyba nawet dwóch tygodni nie wytrzymał.
Komarek34, to ja taką wiadomość dostaję automatycznie jako potwierdzenie otrzymania mojego pytania
Premislaus, no to podziw dla kumpla za jego cierpliwość.
To teraz szczerze mówię, że wolałbym zapłacić tego dolara i mieć przesyłkę dużo szybciej, albo dwa dolce jak to płacę w sklepie SolarForce i mieć przesyłkę po kilku dniach.
Dlatego liczyłbym na jakieś ~dwutygodniowe opóźnienie w wysyłaniu odpowiedzi
Premislaus, no to podziw dla kumpla za jego cierpliwość.
Wiesz, tak sobie teraz pomyślałem. Może mają podpisaną umowę z pocztą na bardzo tanie wysyłki, ale w zamian za to mogą je sobie przetrzymywać na poczcie w nieskończoność? To by w sumie wyjaśniało wszystkie wątpliwości i problemy.TMK pisze:Za nieterminową dostawę odpowiada firma sprzedająca. Od nich zależy czy mają odpowiednie umowy z przewoźnikiem. Z czekaniem można poszaleć, ale nie 45 dni
To teraz szczerze mówię, że wolałbym zapłacić tego dolara i mieć przesyłkę dużo szybciej, albo dwa dolce jak to płacę w sklepie SolarForce i mieć przesyłkę po kilku dniach.
Myślę, że to przypadek z tym emailem. Szczerze wątpię aby na bieżąco śledzili wszystkie wiadomości i się do nich odpowiednio stosunkowali. Od samych klientów DX muszą ich mieć kilkadziesiąt dziennie, a takich sklepów w HK można chyba liczyć w dziesiątkach, a innych, mniejszych to pewnie i w setkach jak i tysiącach.Komarek34 pisze:Nie chodzi o to czy bronie czy nie-chodzi o dziwne uwstecznienie trakingu .I to po moim mailu. Oraz o zaleganie-ale tylko tych z DX.Może dostanę odpowiedź,że to błąd itd i będzie OK.
Dlatego liczyłbym na jakieś ~dwutygodniowe opóźnienie w wysyłaniu odpowiedzi
Przypadek-całkiem możliwe. Ale dziwny-a ja z natury nie wierzę w przypadki. bardziej się nastrajam na "urealnienie" trakingu żeby pretensji o przetrzymywanie nie było
A co do odpowiedzi-przecież napisałem,że mail generowany automatycznie,jak wszystkie zdawkowe odpowiedzi z Chin. Jest w nim natomiast bardzo ważna dla mnie informacja na jego końcu-jako adresat niczego się raczej nie dowiem...I w ten sposób wkurzony odbiorce może sobie....... na rybki najwyżej popatrzeć dla uspokojenia
A w przypadku dalszego zalegania w czwartek piszę do DX i niech się martwią. A w e wtorek do PP i kaska na konto z powrotem
A co do odpowiedzi-przecież napisałem,że mail generowany automatycznie,jak wszystkie zdawkowe odpowiedzi z Chin. Jest w nim natomiast bardzo ważna dla mnie informacja na jego końcu-jako adresat niczego się raczej nie dowiem...I w ten sposób wkurzony odbiorce może sobie....... na rybki najwyżej popatrzeć dla uspokojenia
A w przypadku dalszego zalegania w czwartek piszę do DX i niech się martwią. A w e wtorek do PP i kaska na konto z powrotem
Pozdrawiam
- Calineczka
- Posty: 7578
- Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 20:19
- Lokalizacja: Wejherowo
- Kontakt:
-
- Posty: 70
- Rejestracja: niedziela 23 lis 2008, 21:16
- Lokalizacja: CK
W takim razie ja się mogę spodziewać wysyłki dopiero za miesiąc..
Dostałem odpowiedź na email:
Dostałem odpowiedź na email:
fajnie, tylko, że ja pytałem o różnicę między statusami z "being processed" i bez.......Dear David,
Thank you for your email.
Please provide us with the following information for our investigation:-
(a) Item number and Copy of the Certificate of Posting
(b) Description of content and its value;
(c) Details of sender’s name and address;
(d) Details of addressee’s name and address.
Yours sincerely,
Mail Tracing Office
Hongkong Post
-
- Posty: 70
- Rejestracja: niedziela 23 lis 2008, 21:16
- Lokalizacja: CK
- Calineczka
- Posty: 7578
- Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 20:19
- Lokalizacja: Wejherowo
- Kontakt:
Ja również mam to samo z pierwszym numerem który mi nadali, The item (RT0732***HK) was posted on 10-Nov-2010.
W tej chwili już on jest niewidoczny na DX, a mam nadany nowy numer przesyłki z 15Now
To make further enquiry of this item, please complete the Online Enquiry Form or send the item number; the details of sender; addressee and contact information by fax to Mail Tracing Office. Our fax no. is (852) 2868 4723. You can also email or call our Mail Tracing Office at (852) 2921 2211 during office hours.
Chociaż ten tekst jest chyba standardem,a może oczekują aby się z nimi skontaktować bo coś się może dzieje z tymi przesyłkami. Może je zgubili albo adresy im się zepsuły.
W tej chwili już on jest niewidoczny na DX, a mam nadany nowy numer przesyłki z 15Now
To make further enquiry of this item, please complete the Online Enquiry Form or send the item number; the details of sender; addressee and contact information by fax to Mail Tracing Office. Our fax no. is (852) 2868 4723. You can also email or call our Mail Tracing Office at (852) 2921 2211 during office hours.
Chociaż ten tekst jest chyba standardem,a może oczekują aby się z nimi skontaktować bo coś się może dzieje z tymi przesyłkami. Może je zgubili albo adresy im się zepsuły.
Xter, jasne, że tekst jest standardem. Nie ma tam bowiem żadnej informacji o tym, że coś jest nie tak lub, że potrzebny jest jakiś kontakt.
Co oznacza to 'uwstecznienie'? Że nasze przesyłki nie załapały się na dzisiejszy samolot. Śledząc bowiem statusy innych z tego wątku i z wątku o DealExtreme można wywnioskować, że poszedł dzisiaj jeden do Polski.
Następny pewnie za tydzień..
Co oznacza to 'uwstecznienie'? Że nasze przesyłki nie załapały się na dzisiejszy samolot. Śledząc bowiem statusy innych z tego wątku i z wątku o DealExtreme można wywnioskować, że poszedł dzisiaj jeden do Polski.
Następny pewnie za tydzień..
Evolucja sam mi pisales któregoś razu że w sumie są trzy statusy. Powinnien być jeszcze o przygotowaniu do wysyłki,i o wysyłce. Gdzieś czytałem że wylatują wtorki i w czwartki.evolucja pisze:Xter, jasne, że tekst jest standardem. Nie ma tam bowiem żadnej informacji o tym, że coś jest nie tak lub, że potrzebny jest jakiś kontakt.
Co oznacza to 'uwstecznienie'? Że nasze przesyłki nie załapały się na dzisiejszy samolot. Śledząc bowiem statusy innych z tego wątku i z wątku o DealExtreme można wywnioskować, że poszedł dzisiaj jeden do Polski.
Następny pewnie za tydzień..
W sumie to my możemy jedynie sobie gdybać, co oni robią z naszymi przesyłkami. Jedynie czekać, ale jak tak dalej pójdzie pisze do PP o zwrot pieniędzy.