Rozumiem, że jednych się lubi a innych nie. Ale 3 tygodnie trzymać przesyłkę to przegięcie.Fluxor pisze:DXa nie lubi poczta bo paczki od nich leza i laza zanim wyleca do Polski
DealExtreme - zakupy
-
- Posty: 70
- Rejestracja: niedziela 23 lis 2008, 21:16
- Lokalizacja: CK
Żeby to takie proste było Obecnego listonosza lubię i jemu kuku nie zrobię. Jakiś czas temu wyłuszczyłem naczelniczce problem długich przesyłem na ich poczcie, a wiem że próbowała zgonić na listonosza. Tylko, że... Paczkę biorę na adres pracy i mam ją w 2-3 dni, do domu drugie tyle.Komarek34 pisze:Ja swojej też nie bronię-tylko nie lubię uogólnień.Napisałem Ci co masz zrobić ze swoim listonoszem To raczej jedyny sposób na wrzoda
Focal jakoś skojarzył mi się z car audio ze stanów Focalprice ma jakieś niespodzianki w tle, czy można w miarę bezproblemowo zamawiać?
Pozdrawiam, Tomasz
Maja za to duzo ciekawych rzeczy z innych branzy.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
-
- Posty: 70
- Rejestracja: niedziela 23 lis 2008, 21:16
- Lokalizacja: CK
-
- Posty: 70
- Rejestracja: niedziela 23 lis 2008, 21:16
- Lokalizacja: CK
Ostatnio często, ale na komputerze w pracy. W domu zawsze jest ok. W pracy chyba są zablokowane ciasteczka dla użyszkodników. Sprawdź u siebie konfiguracje przeglądarki, firewalla i co tam jeszcze możesz mieć do blokowania/filtrowania netu.Premislaus pisze:a zdarzyło się Wam, że pomimo podania prawidłowego maila i hasła, nie mogliście się zalogować na swoje konto? Sklep potwierdza, że hasło które wpisałem było prawidłowe ...
Pozdrawiam, Tomasz
- Calineczka
- Posty: 7578
- Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 20:19
- Lokalizacja: Wejherowo
- Kontakt:
Standardowa odpowiedź nr 5Calineczka pisze:hmm, i ja zaczynam się niepokoić. 3tygodnie leżenia na poczcie to niefajna sprawa. Ktoś pytał DX co oni na to?
Po paru dniach ponowiłem pytanie i :"With Thanksgiving Day and Christmas approaching, there has been a significant increase recently in outbound airmail traffic.so that your package has been delayed in HK post,
Could you please wait another 5 days? If the status hasn;t been changed in HK post website, please inform us and we will follow up on it "
Poprosiłem o zwrot wpłaty i czekam nadal na nią."Please give us 3 days to make a claim with HK post . As long as we get the compensation from them ., we will resend this parcel or give the money back to you "
Za to w niedzielę anulowałem jedno z zamówień i już dzisiaj miałem zwrotke z paypala. Ot DX
ps. strona Kai padła?
Pozdrawiam, Tomasz
Czytając to widzę,że zawsze mają doskonałe wytłumaczenia.Zresztą kiedyś przy mojej reklamacji było to samo-grzeczne przeprosiny,propozycja upustu 6%, w końcu prośba o cierpliwość. Oni już tak po prostu mają
Dlatego chyba od razu w czwartek napiszę o zwrot kasy.
A żeby było ciekawiej,zamówię powtórnie to samo w Kai-jak tylko ruszy znowu. Z nimi jak na razie nie miałem problemu.
Dlatego chyba od razu w czwartek napiszę o zwrot kasy.
A żeby było ciekawiej,zamówię powtórnie to samo w Kai-jak tylko ruszy znowu. Z nimi jak na razie nie miałem problemu.
Pozdrawiam
Generalnie radzę nie generalizować Powiem tak - zamawiam dość długo na Kai i DX, także w innych sklepach / u innych osób z tej części świata i wiele zależy od okresu / przypadku. Jak do tej pory miałem więcej problemów z zaginięciami przesyłek / opóźnieniem przesyłki / wycofaniem towaru z oferty po pobraniu kasy / podniesieniem ceny po pobraniu kasy a przed wysłaniem przedmiotu / zwrotem za nienadesłany sprzęt z Kai niż z DX... I to zdecydowanie więcej. Nie twierdzę, że to jakoś zmienia Wasze doświadczenia z DX, ale radzę uważać na każdy z tych tanich sklepów bo wszędzie mogą zdarzać się różne sytuacje, nie tylko na DX.Komarek34 pisze:A żeby było ciekawiej,zamówię powtórnie to samo w Kai-jak tylko ruszy znowu. Z nimi jak na razie nie miałem problemu.
Pozdr.
Pikom
Pikom