DealExtreme - zakupy

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
Premislaus
Posty: 70
Rejestracja: niedziela 23 lis 2008, 21:16
Lokalizacja: CK

Post autor: Premislaus »

Fluxor pisze:DXa nie lubi poczta bo paczki od nich leza i laza zanim wyleca do Polski
Rozumiem, że jednych się lubi a innych nie. Ale 3 tygodnie trzymać przesyłkę to przegięcie.
TMK
Posty: 170
Rejestracja: poniedziałek 08 lis 2010, 21:28
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: TMK »

Komarek34 pisze:Ja swojej też nie bronię-tylko nie lubię uogólnień.Napisałem Ci co masz zrobić ze swoim listonoszem :kijemgo: To raczej jedyny sposób na wrzoda :)
Żeby to takie proste było ;) Obecnego listonosza lubię i jemu kuku nie zrobię. Jakiś czas temu wyłuszczyłem naczelniczce problem długich przesyłem na ich poczcie, a wiem że próbowała zgonić na listonosza. Tylko, że... Paczkę biorę na adres pracy i mam ją w 2-3 dni, do domu drugie tyle.

Focal jakoś skojarzył mi się z car audio ze stanów :) Focalprice ma jakieś niespodzianki w tle, czy można w miarę bezproblemowo zamawiać?
Pozdrawiam, Tomasz
Komarek34
Posty: 456
Rejestracja: czwartek 26 sie 2010, 23:30
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Komarek34 »

Sklep fajny,moim zdaniem lepsza obsługa niż na DX. Tylko skromniejszy asortyment.Niestety :)
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Fluxor
Posty: 2549
Rejestracja: wtorek 16 gru 2008, 12:17
Lokalizacja: Opole

Post autor: Fluxor »

Maja za to duzo ciekawych rzeczy z innych branzy.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
evolucja
Posty: 144
Rejestracja: środa 27 paź 2010, 19:42
Lokalizacja: Katowice

Post autor: evolucja »

Odpowiedź dotyczącą poczty wysłałem w wątku o poczcie, bo znowu dyskusja zeszła na jej temat :razz:
Premislaus
Posty: 70
Rejestracja: niedziela 23 lis 2008, 21:16
Lokalizacja: CK

Post autor: Premislaus »

No to dobra, skrobną maila do DE z prośbą o interwencję, zobaczymy co odpiszą. Jak nie, trudno - ostateczność :evil:
Komarek34
Posty: 456
Rejestracja: czwartek 26 sie 2010, 23:30
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Komarek34 »

Fluxor pisze:Maja za to duzo ciekawych rzeczy z innych branzy.
Na przykład folderki w dobrej cenie-i całkiem przyzwoite :)
Pozdrawiam
Premislaus
Posty: 70
Rejestracja: niedziela 23 lis 2008, 21:16
Lokalizacja: CK

Post autor: Premislaus »

a zdarzyło się Wam, że pomimo podania prawidłowego maila i hasła, nie mogliście się zalogować na swoje konto? Sklep potwierdza, że hasło które wpisałem było prawidłowe ...
TMK
Posty: 170
Rejestracja: poniedziałek 08 lis 2010, 21:28
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: TMK »

Premislaus pisze:a zdarzyło się Wam, że pomimo podania prawidłowego maila i hasła, nie mogliście się zalogować na swoje konto? Sklep potwierdza, że hasło które wpisałem było prawidłowe ...
Ostatnio często, ale na komputerze w pracy. W domu zawsze jest ok. W pracy chyba są zablokowane ciasteczka dla użyszkodników. Sprawdź u siebie konfiguracje przeglądarki, firewalla i co tam jeszcze możesz mieć do blokowania/filtrowania netu.
Pozdrawiam, Tomasz
Awatar użytkownika
Calineczka
Posty: 7578
Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 20:19
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Post autor: Calineczka »

hmm, i ja zaczynam się niepokoić. 3tygodnie leżenia na poczcie to niefajna sprawa. Ktoś pytał DX co oni na to?
Komarek34
Posty: 456
Rejestracja: czwartek 26 sie 2010, 23:30
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Komarek34 »

Ja czekam na odpowiedź-napiszę jak się odezwą
Pozdrawiam
TMK
Posty: 170
Rejestracja: poniedziałek 08 lis 2010, 21:28
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: TMK »

Calineczka pisze:hmm, i ja zaczynam się niepokoić. 3tygodnie leżenia na poczcie to niefajna sprawa. Ktoś pytał DX co oni na to?
Standardowa odpowiedź nr 5 ;)
"With Thanksgiving Day and Christmas approaching, there has been a significant increase recently in outbound airmail traffic.so that your package has been delayed in HK post,

Could you please wait another 5 days? If the status hasn;t been changed in HK post website, please inform us and we will follow up on it "
Po paru dniach ponowiłem pytanie i :
"Please give us 3 days to make a claim with HK post . As long as we get the compensation from them ., we will resend this parcel or give the money back to you "
Poprosiłem o zwrot wpłaty i czekam nadal na nią.
Za to w niedzielę anulowałem jedno z zamówień i już dzisiaj miałem zwrotke z paypala. Ot DX ;)


ps. strona Kai padła?
Pozdrawiam, Tomasz
Komarek34
Posty: 456
Rejestracja: czwartek 26 sie 2010, 23:30
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Komarek34 »

Czytając to widzę,że zawsze mają doskonałe wytłumaczenia.Zresztą kiedyś przy mojej reklamacji było to samo-grzeczne przeprosiny,propozycja upustu 6%, w końcu prośba o cierpliwość. Oni już tak po prostu mają :roll:
Dlatego chyba od razu w czwartek napiszę o zwrot kasy.
A żeby było ciekawiej,zamówię powtórnie to samo w Kai-jak tylko ruszy znowu. Z nimi jak na razie nie miałem problemu. :)
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Pikom
Site Admin
Posty: 2912
Rejestracja: sobota 27 wrz 2008, 20:31
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pikom »

Komarek34 pisze:A żeby było ciekawiej,zamówię powtórnie to samo w Kai-jak tylko ruszy znowu. Z nimi jak na razie nie miałem problemu. :)
Generalnie radzę nie generalizować ;) Powiem tak - zamawiam dość długo na Kai i DX, także w innych sklepach / u innych osób z tej części świata i wiele zależy od okresu / przypadku. Jak do tej pory miałem więcej problemów z zaginięciami przesyłek / opóźnieniem przesyłki / wycofaniem towaru z oferty po pobraniu kasy / podniesieniem ceny po pobraniu kasy a przed wysłaniem przedmiotu / zwrotem za nienadesłany sprzęt z Kai niż z DX... I to zdecydowanie więcej. Nie twierdzę, że to jakoś zmienia Wasze doświadczenia z DX, ale radzę uważać na każdy z tych tanich sklepów bo wszędzie mogą zdarzać się różne sytuacje, nie tylko na DX.
Pozdr.
Pikom
rzadki
Posty: 29
Rejestracja: środa 01 wrz 2010, 18:55
Lokalizacja: Gdańsk / Biskupiec

Post autor: rzadki »

na pocieszenie dodam że zamówienie złożyłem 26.09.2010
status packing od 10.10.2010,
wysłano 15.10.2010
w Polsce 7.11.2010
w moich rączkach 10.11.2010

czyli 1,5 miesiąca
Zablokowany