Sklep www.hkequipment.net
Sklep www.hkequipment.net
Drodzy Koledzy.
Zwracam się do was z prośbą o pomoc w sprawdzeniu wiarygodności tego sklepu www.hkequipment.net
Niebawem planuje zakupy u tego sprzedawcy i nie wiem czy jest to pewne żródło a bardzo boję się o zaniknięcie paczki, gdyż już raz czegoś takiego doświadczyłem.
Ciekawią mnie opinie o tym sprzedawcy oraz to z jakiego kraju jest ten sklep.
Jak narazie znalazłem na forum tylko jedną pochwałę tego sprzedawcy.
Proszę tych forumowiczów którzy mieli z tym sprzedawcą do czynienia o wypowiedzenie się na jego temat.
Pozdrawiam wszystkich Oskar.
Zwracam się do was z prośbą o pomoc w sprawdzeniu wiarygodności tego sklepu www.hkequipment.net
Niebawem planuje zakupy u tego sprzedawcy i nie wiem czy jest to pewne żródło a bardzo boję się o zaniknięcie paczki, gdyż już raz czegoś takiego doświadczyłem.
Ciekawią mnie opinie o tym sprzedawcy oraz to z jakiego kraju jest ten sklep.
Jak narazie znalazłem na forum tylko jedną pochwałę tego sprzedawcy.
Proszę tych forumowiczów którzy mieli z tym sprzedawcą do czynienia o wypowiedzenie się na jego temat.
Pozdrawiam wszystkich Oskar.
Ostatnio zmieniony niedziela 17 paź 2010, 16:16 przez oskar, łącznie zmieniany 1 raz.
O ile się nie mylę, to jest to sklep z Hongkongu - to ich konto na eBayu: http://myworld.ebay.pl/hkequipment/
EDIT: Sorki, czyli pamięć mnie jednak zawiodła...
I wciąż o ile się nie mylę to problemy z uzyskaniem właściwego towaru lub zwrotem kasy miał Calineczka w przypadku tego sprzedawcy.
EDIT: Sorki, czyli pamięć mnie jednak zawiodła...
I wciąż o ile się nie mylę to problemy z uzyskaniem właściwego towaru lub zwrotem kasy miał Calineczka w przypadku tego sprzedawcy.
Ostatnio zmieniony niedziela 17 paź 2010, 06:08 przez Pikom, łącznie zmieniany 2 razy.
Pozdr.
Pikom
Pikom
- Calineczka
- Posty: 7578
- Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 20:19
- Lokalizacja: Wejherowo
- Kontakt:
ja miałem problemy z :
http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=2418
http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=2418
Czyli to taka mniej znana odmiana DX-a.
Honghong to znów powód do obaw.
Kilka dni temu odwiedziłem pewien sklep z elektroniką w sopocie, oczywiście sobie pogadałem jak zawsze, sprzedawca pokazał mi pewną niewielką jarzeniówkę Philips to znaczy dwie te same, jedna produkcji europejskiej a druga chińskiej, nawet kody takie same dosłownie wszystko oprócz jakości. Na pierwszy rzut oka widać było gorszą jakosć tej z chin od zaśniedziałych styków niedokładnie osadzonych po kolor samego szkła.
Martwi mnie fakt, iż z latarkami może być podobnie to znaczy z Jetbeam-ami produkcji europejskiej i tym samym tylko składanym przez te malutkie żółte rączki.
Honghong to znów powód do obaw.
Kilka dni temu odwiedziłem pewien sklep z elektroniką w sopocie, oczywiście sobie pogadałem jak zawsze, sprzedawca pokazał mi pewną niewielką jarzeniówkę Philips to znaczy dwie te same, jedna produkcji europejskiej a druga chińskiej, nawet kody takie same dosłownie wszystko oprócz jakości. Na pierwszy rzut oka widać było gorszą jakosć tej z chin od zaśniedziałych styków niedokładnie osadzonych po kolor samego szkła.
Martwi mnie fakt, iż z latarkami może być podobnie to znaczy z Jetbeam-ami produkcji europejskiej i tym samym tylko składanym przez te malutkie żółte rączki.
- Calineczka
- Posty: 7578
- Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 20:19
- Lokalizacja: Wejherowo
- Kontakt:
hm, takich chyba nie ma. Cyt:oskar pisze:Jetbeam-ami produkcji europejskiej
CONTACT US
ADD:E1, Starhouse 60 Creative Village, 60th Xianliedonghen Road, Guangzhou, Guangdong, China
Email: jetbeamclaims@gmail.com OR jetbeaminfo@gmail.com
English Customer Service hotline: +86-20-8988 5126
Chinese Customer Service hotline: +86-20-8704 5211
FAX:+86-20-37231288
I tu Arek ma rację - JetBeam (podobnie jak kilka innych znanych i uznawanych za godne zaufania firm produkujących latarki) to chińska firma. Ich strona główna jeśli chciałbyś poczytać więcej: http://www.jetbeam.com.cn
Wiele "europejskich" lub "amerykańskich" firm także produkuje wyłącznie lub w większości w Chinach.
Ale jak to już kilka razy padało na tym forum - "za co płacisz to dostajesz" Zazwyczaj, podkreślam zazwyczaj, firmy dbające o swój wizerunek nie wypuszczają bubli. Owszem, można pewnie dostać podróbkę Jetbeama, można też pewnie dostać "prawie oryginał" ale nie przepuszczony przez kontrolę jakości lub poskładany z kradzionych części przez nieuczciwych pracowników, ale to nie wynika z faktu produkowania w Chinach tylko z ludzkiej nieuczciwości i może zdarzyć się wszędzie.
Wiele "europejskich" lub "amerykańskich" firm także produkuje wyłącznie lub w większości w Chinach.
Ale jak to już kilka razy padało na tym forum - "za co płacisz to dostajesz" Zazwyczaj, podkreślam zazwyczaj, firmy dbające o swój wizerunek nie wypuszczają bubli. Owszem, można pewnie dostać podróbkę Jetbeama, można też pewnie dostać "prawie oryginał" ale nie przepuszczony przez kontrolę jakości lub poskładany z kradzionych części przez nieuczciwych pracowników, ale to nie wynika z faktu produkowania w Chinach tylko z ludzkiej nieuczciwości i może zdarzyć się wszędzie.
Pozdr.
Pikom
Pikom
- Calineczka
- Posty: 7578
- Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 20:19
- Lokalizacja: Wejherowo
- Kontakt:
Żeby nie zakładać nowego wątku, a zawrzeć informacje o hkequipment.net dopiszę tutaj.
Zamówienie i płatność PayPal: 12 kwietnia. Dziś (28 kw. odebrałem przesyłkę).
Bonusy:
Po wysłaniu dostałem maila, że wysłano i że nr trackingu mogę zobaczyć na stronie w ACCOUNT INFO. Niestety strona ta nie działa poprawnie, było zamówienie, ale po kliknięciu w nie zamiast szczegółów zamówienia widziałam pusty koszyk...
Napisałem maila do nich z prośbą o podanie nr trackingu na kontaktowy cs@... nie odpisali. Dziś napisałem do nich przez formularz na ich stronie (tam też jest ten e-mail, z którego nie odpowiedzieli), po 3 razie (błędne capcha wrrr!) udało się wysłać zapytanie. Odpowiedzieli po 1 godzinie, podali nr trackingu i stronę do śledzenia. Po pół godzinie przyszedł listonosz
Kod zniżkowy z którego korzystałem: " NCHEAD " (zakup Nitecore HC50)
Ogólnie przyszło w rozsądnym czasie. I sklep zdaje się być OK.
Zamówienie i płatność PayPal: 12 kwietnia. Dziś (28 kw. odebrałem przesyłkę).
Kod: Zaznacz cały
CONFIRMED PICK UP REQUEST 14/Apr/2014 09:56:40 HONG KONG
PICK UP ARRIVED AT ORIGIN HUB 15/Apr/2014 11:59:30 HONG KONG
ITEM PROCESSING AT ORIGIN HUB 15/Apr/2014 17:02:24 HONG KONG
ITEM DESPATCHED TO TRANSSHIPMENT HUB 15/Apr/2014 18:24:24 HONG KONG
ITEM RECEIVED BY TRANSSHIPMENT HUB 19/Apr/2014 10:23:45 SINGAPORE
ITEM LODGED INTO TRANSSHIPMENT HUB LOCAL POSTAL AGENT 19/Apr/2014 10:28:29 SINGAPORE
DESPATCHED TO OVERSEAS 19/Apr/2014 18:27:00 SINGPOST DESPATCHED TO COUNTRY : POLAND / CITY : WARSAW
ARRIVED AT OVERSEAS 25/Apr/2014 10:28:00
Po wysłaniu dostałem maila, że wysłano i że nr trackingu mogę zobaczyć na stronie w ACCOUNT INFO. Niestety strona ta nie działa poprawnie, było zamówienie, ale po kliknięciu w nie zamiast szczegółów zamówienia widziałam pusty koszyk...
Napisałem maila do nich z prośbą o podanie nr trackingu na kontaktowy cs@... nie odpisali. Dziś napisałem do nich przez formularz na ich stronie (tam też jest ten e-mail, z którego nie odpowiedzieli), po 3 razie (błędne capcha wrrr!) udało się wysłać zapytanie. Odpowiedzieli po 1 godzinie, podali nr trackingu i stronę do śledzenia. Po pół godzinie przyszedł listonosz
Kod zniżkowy z którego korzystałem: " NCHEAD " (zakup Nitecore HC50)
Ogólnie przyszło w rozsądnym czasie. I sklep zdaje się być OK.
Tekst podpisu:
Podpis - dozwolona ilość znaków: 255
Podpis - dozwolona ilość znaków: 255