DealExtreme - zakupy

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
karlosboy

Post autor: karlosboy »

Mi paczkę również wysłali ;)
Awatar użytkownika
Fluxor
Posty: 2549
Rejestracja: wtorek 16 gru 2008, 12:17
Lokalizacja: Opole

Post autor: Fluxor »

Kryzys dopadl chyba takze Chinczykow. Zebralem sily i w koncu zglosilem brak sterownika, ktorego zapomnieli wlozyc do koperty. Nie napisali ze wysla go tylko zapytali czy mam jakies oczekujace zamowienia to doloza mi do przesylki brakujacy przedmiot. Jak widac oszczedzaja na kopertach.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
karlosboy

Post autor: karlosboy »

Fluxor, masz szczęście ;-)


Ja już czekam ~10 dni na odpowiedź w sprawie mojej latarki... Mieli to sprawdzić na magazynie w ciągu kilku dni. Napisałem ponaglenie, że oczekiwanie na odp się przedłuża. W przyszłym tygodniu zgłaszam sprawę do paypal.
rzadki
Posty: 29
Rejestracja: środa 01 wrz 2010, 18:55
Lokalizacja: Gdańsk / Biskupiec

Post autor: rzadki »

zamówienie złożyłem 26.09.2010, od 10.10.2010 mam packing, także idzie, choć wooolno :) faktycznie cierpliwość najlepszym wyborem ;)
darks86
Posty: 70
Rejestracja: sobota 31 lip 2010, 22:28
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: darks86 »

Zamówienie z 25tego dzisiaj zmieniło status na packaging. Uff, ale ślamazarna firma. 2 podobnie działające firmy uwinęły się w 1-3 dni od momentu złożenia zamówienia do wysyłki.
karlosboy

Post autor: karlosboy »

Hej

Nie wiem czy pamiętacie moją sprawę z latarką, której nie dostałem ...
Otóż wczoraj zgłosiłem spór do Paypal'a po czym 1-2 min po otrzymałem z dx maila
Greetings from dealextreme.com! A refund has been sent to your payment account:

ORDER #: 0*****KY
REFUND AMOUNT: ($40.02)
CUSTOMER SERVICE: support.dealextreme.com
Ile trawa refund :?: Miał już ktoś podobną sytuację ? Trwa ona do 14 dni ?

Do 1 listopada mam czas aby przekształcić spór w roszczenie, więc będę wdzięczny za odpowiedzi na moje pytania :wink:
bartex
Posty: 146
Rejestracja: niedziela 02 lis 2008, 23:00
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: bartex »

Ale jestem zdenerwowany... DX przysłał mi 5 latarek UltraFire WF-501B na diodzie CREE R2 a zamówiłem na diodzie SSC P7. Różnica w cenie to ponad 7USD na jednej latarce... Czy ktoś miał podobny przypadek? Jak go rozwiązać? Myślę żeby do DX napisać o zwrot pieniędzy między ceną tych latarek lub o wysłanie 5 modułów z diodą P7, co wy o tym myślicie?
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Pikom
Site Admin
Posty: 2912
Rejestracja: sobota 27 wrz 2008, 20:31
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pikom »

Zgłoś skargę. Potem będziesz negocjował przysłanie modułów. Dla Ciebie raczej nieopłacalny będzie zwrot różnicy w cenie bo same moduły wyjdą drożej kupowane osobno. Zaproponuj, że odeślesz im te stare moduły ale po pierwsze po otrzymaniu nowych a po drugie po otrzymaniu przekazu na kwotę pokrywającą koszt wysyłki - prawdopodobnie nie będą chcieli płacić, ale jeśli zechcą, to po prostu im odeślesz stare moduły.
Pozdr.
Pikom
bartex
Posty: 146
Rejestracja: niedziela 02 lis 2008, 23:00
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: bartex »

dzięki Pikom, tak zrobię. Teraz tylko musze znajomego poprosić żeby mi przetłumaczył bo u mnie ciężko z angielskim, na jakiego maila pisać żeby była jak najszybsza odpowiedź?
Awatar użytkownika
Pikom
Site Admin
Posty: 2912
Rejestracja: sobota 27 wrz 2008, 20:31
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pikom »

Nie na e-mail tylko przez ich system zgłaszania reklamacji na stronie http://services.dealextreme.com/ - wypełnij odpowiedni formularz. Uwaga, dobrze przygotować zdjęcia, w tym zdjęcia opakowania w jakim przyszły latarki oraz numer zamówienia - jeśli na opakowaniu jest że powinny być SKU.XYZ a w paczce są SKU.ZYX to nie będzie żadnej dyskusji. Jeśli na opakowaniu jest że są złe SKU to powołasz się na zamówienie...
Pozdr.
Pikom
bartex
Posty: 146
Rejestracja: niedziela 02 lis 2008, 23:00
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: bartex »

Co lepsze zamówienie podzieliłem na 3 częsci tzn. w jednej kopercie były 3 latarki, a w pozostałych dwóch kopertach po jednej latarce i na każdej kopercie pisze SKU 36356, czyli takie jakie zamówiłem, w środku na każdym opakowaniu również widoczne jest takie same SKU a latarki inne ( SKU 16240)

no pięknie, w dodatku zdjęcia nie chcą sie załadować na ich stronie...
Awatar użytkownika
Veldrinn
Posty: 183
Rejestracja: czwartek 19 sie 2010, 15:04
Lokalizacja: z pokoju

Post autor: Veldrinn »

DX to dobra metoda na trenowanie cierpliwości, chociaż u mnie nawet szybko się uwinęli
Zamówiłem dwie paczki w odstępach jednodniowych:
04.10 - zamówienie
11.10 - pakowanie
14.10 - wysłane

05.10 - zamówienie
14.10 - pakowanie
16.10 - wysłane
bartex
Posty: 146
Rejestracja: niedziela 02 lis 2008, 23:00
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: bartex »

niedawno złożyłem skargę, następnego dnia coś nacisnąłem i nie wiem czy wszystko jest ok? mógłby ktoś sprawdzić? Ile czeka się na odpowiedź? Z góry dzięki
screen
Awatar użytkownika
delir
Posty: 8
Rejestracja: wtorek 05 paź 2010, 18:55
Lokalizacja: wlkp

Post autor: delir »

Witam,
Ja mam problem ze śledzeniem paczki. To moje pierwsze zamówienie w DX. Dostałem info na mejla, że zostało wysłane:

Obrazek

Na stronie w my account widzę:

Obrazek

klikam w zaznaczony link ale przechodzę do tej strony:

Obrazek

Co mam wpisać w tym polu? Wpisuję TRACKING # z mejla ale dostaję "sorry...".
Awatar użytkownika
jezjacek
Posty: 305
Rejestracja: czwartek 03 wrz 2009, 10:23
Lokalizacja: Białe Błota
Kontakt:

Post autor: jezjacek »

Poczekaj dzień dwa, a po kliknięciu na numer pojawi się wiadomość, że paczka przekroczyła granice Polski.
Zablokowany