DealExtreme - zakupy
Kryzys dopadl chyba takze Chinczykow. Zebralem sily i w koncu zglosilem brak sterownika, ktorego zapomnieli wlozyc do koperty. Nie napisali ze wysla go tylko zapytali czy mam jakies oczekujace zamowienia to doloza mi do przesylki brakujacy przedmiot. Jak widac oszczedzaja na kopertach.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
Hej
Nie wiem czy pamiętacie moją sprawę z latarką, której nie dostałem ...
Otóż wczoraj zgłosiłem spór do Paypal'a po czym 1-2 min po otrzymałem z dx maila
Do 1 listopada mam czas aby przekształcić spór w roszczenie, więc będę wdzięczny za odpowiedzi na moje pytania
Nie wiem czy pamiętacie moją sprawę z latarką, której nie dostałem ...
Otóż wczoraj zgłosiłem spór do Paypal'a po czym 1-2 min po otrzymałem z dx maila
Ile trawa refund Miał już ktoś podobną sytuację ? Trwa ona do 14 dni ?Greetings from dealextreme.com! A refund has been sent to your payment account:
ORDER #: 0*****KY
REFUND AMOUNT: ($40.02)
CUSTOMER SERVICE: support.dealextreme.com
Do 1 listopada mam czas aby przekształcić spór w roszczenie, więc będę wdzięczny za odpowiedzi na moje pytania
Ale jestem zdenerwowany... DX przysłał mi 5 latarek UltraFire WF-501B na diodzie CREE R2 a zamówiłem na diodzie SSC P7. Różnica w cenie to ponad 7USD na jednej latarce... Czy ktoś miał podobny przypadek? Jak go rozwiązać? Myślę żeby do DX napisać o zwrot pieniędzy między ceną tych latarek lub o wysłanie 5 modułów z diodą P7, co wy o tym myślicie?
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Zgłoś skargę. Potem będziesz negocjował przysłanie modułów. Dla Ciebie raczej nieopłacalny będzie zwrot różnicy w cenie bo same moduły wyjdą drożej kupowane osobno. Zaproponuj, że odeślesz im te stare moduły ale po pierwsze po otrzymaniu nowych a po drugie po otrzymaniu przekazu na kwotę pokrywającą koszt wysyłki - prawdopodobnie nie będą chcieli płacić, ale jeśli zechcą, to po prostu im odeślesz stare moduły.
Pozdr.
Pikom
Pikom
Nie na e-mail tylko przez ich system zgłaszania reklamacji na stronie http://services.dealextreme.com/ - wypełnij odpowiedni formularz. Uwaga, dobrze przygotować zdjęcia, w tym zdjęcia opakowania w jakim przyszły latarki oraz numer zamówienia - jeśli na opakowaniu jest że powinny być SKU.XYZ a w paczce są SKU.ZYX to nie będzie żadnej dyskusji. Jeśli na opakowaniu jest że są złe SKU to powołasz się na zamówienie...
Pozdr.
Pikom
Pikom
Co lepsze zamówienie podzieliłem na 3 częsci tzn. w jednej kopercie były 3 latarki, a w pozostałych dwóch kopertach po jednej latarce i na każdej kopercie pisze SKU 36356, czyli takie jakie zamówiłem, w środku na każdym opakowaniu również widoczne jest takie same SKU a latarki inne ( SKU 16240)
no pięknie, w dodatku zdjęcia nie chcą sie załadować na ich stronie...
no pięknie, w dodatku zdjęcia nie chcą sie załadować na ich stronie...
niedawno złożyłem skargę, następnego dnia coś nacisnąłem i nie wiem czy wszystko jest ok? mógłby ktoś sprawdzić? Ile czeka się na odpowiedź? Z góry dzięki
screen
screen