DealExtreme - zakupy

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
darks86
Posty: 70
Rejestracja: sobota 31 lip 2010, 22:28
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: darks86 »

Hmm, czytając forum spotkałem się z wypowiedziami ludzi, którzy reklamowali wadliwy sprzęt bądź nie taki, jaki zamawiali i praktycznie w każdej takiej wypowiedzi okazywało się, że dogadali się mailowo w miarę pomyślnie. Dlaczego z kwestią nie wysłania paczki miałoby być inaczej ?
Awatar użytkownika
Fluxor
Posty: 2549
Rejestracja: wtorek 16 gru 2008, 12:17
Lokalizacja: Opole

Post autor: Fluxor »

Bo oni zawsze wysylaja standardowe meile zanim ktos napisze cos od siebie. W pomocy masz wyszczegolnione konkretne przypadki. Ostatnio jak pisalem im zeby anulowali zamowienie bo za dlugo czekam juz to dostalem tylko jakies info ze OK i zwroca pieniadze. Cos dlugo im to zajelo bo dopiero po tygodniu zwrocili kase, kiedys robili to szybciej.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
bartex
Posty: 146
Rejestracja: niedziela 02 lis 2008, 23:00
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: bartex »

wreszcie coś ruszyło na DX, mam status Pakowanie ;)
rzadki
Posty: 29
Rejestracja: środa 01 wrz 2010, 18:55
Lokalizacja: Gdańsk / Biskupiec

Post autor: rzadki »

Pikom pisze:
freebike pisze:
szocha1991 pisze:No chyba tak, zaczyna opadać świąteczne napięcie. Już mam przestrogę, że prezenty na święta robię w październiku:P

[ Dodano: 16 Styczeń 2010, 08:45 ]
Witam. Wczoraj zrobiłem zamówienie i przez przypadek kliknąłem 2 metodę płatności paypalem, czyli Standard. (zwykle wybieram 1 metodę). Teraz mam status "Expedited Order Received - in stock". Czy wszystko jest ok? Wszystko pójdzie tak jak zawsze, pomimo, że pomyliłem metody płatności?
To znaczy że Przyspieszone Zamówienie odebrane - od ręki

[...]
Sorki, ale nie tłumacząc tego w jakimś automatycznym translatorze tylko wyjaśniając sens "Expedited Order Received - in stock" oznacza po prostu, że przyjęli zamówienie a towar jest w magazynie.

To odpowiedź automatyczna, więc zakładając, że automat nie pomylił się i nie było w tym samym czasie wielu zamówień tego towaru które mogły wyczerpać zapasy magazynowe, Twoje zamówienie zostanie dość szybko zapakowane i wysłane.
Witam, nawiążę do starego postu, ale....

mam owy status od kilku dni (zamówienie złożone 26.09.2010), w szczegółowej liście zamówionych towarów przy każdym produkcie już jest "Ready", czekać nadal cierpliwie, czy działać?

Pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
Calineczka
Posty: 7578
Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 20:19
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Post autor: Calineczka »

rzadki, czekać, czekać.....
Awatar użytkownika
atomic
Posty: 55
Rejestracja: poniedziałek 07 wrz 2009, 09:31
Lokalizacja: Poznań

Post autor: atomic »

rzadki - to i tak jesteś do przodu bo ja zamówiłem 25.09 i nadal wszystko Pending :|
Awatar użytkownika
Calineczka
Posty: 7578
Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 20:19
Lokalizacja: Wejherowo
Kontakt:

Post autor: Calineczka »

jejku, aleście w gorącej wodzie kąpani....nie czytaliście całego wątku? Ja to się cieszę jak wyślą coś w czasie 2tyg. od zamówienia. TO CHINY! I tak bywają szybsi od co poniektórych rodzimych sprzedawców.
I CZYTAĆ forum, może łatwiej będzie zrozumieć co i dlaczego, ot choćby np:
http://www.swiatelka.pl/viewtopic.php?t=4591
sokol06
Posty: 44
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 22:50
Lokalizacja: Prawie Żyrardów

Post autor: sokol06 »

Mam status packaking a pod shipment records mam date wysłania,a obok nr. trackingu. To dobrze, jakiś bug czy coś innego?
Awatar użytkownika
Veldrinn
Posty: 183
Rejestracja: czwartek 19 sie 2010, 15:04
Lokalizacja: z pokoju

Post autor: Veldrinn »

sokol06, oto odpowiedź
Note: to prevent delays in sending orders, it is our standard practice to partially ship orders with what we immediately have at no additional cost for you. When this happens you may see order status changing from "shipped" back to "ordering" as we work on the remaining items.
darks86
Posty: 70
Rejestracja: sobota 31 lip 2010, 22:28
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: darks86 »

Czy w ostatnim czasie ktokolwiek, kto składał zamówienie w okresie 24-30 września doczekał się chociażby zmiany statusu ? U mnie nadal wisi "waiting for suppliers". Zamówienie dotyczy 2 przedmiotów, z których jeden bynajmniej ma status dostępności na magazynie. Wewnątrz zamówienia nadal mam puste pola przy obu pozycjach. Zastanawiam się nad wycofaniem zamówienia, bo chyba nigdy do mnie nie trafi...
Awatar użytkownika
Pyra
Site Admin
Posty: 8527
Rejestracja: niedziela 02 sie 2009, 20:35
Lokalizacja: Gądki

Post autor: Pyra »

Witam
Spokojnie, to dopiero dwa tygodnie, a przecież mieli teraz święta.

Pozdrawiam
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
darks86
Posty: 70
Rejestracja: sobota 31 lip 2010, 22:28
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: darks86 »

Pyra - jak już pisałem, w okresie 24-30 nie mieli żadnych świąt. Pierwszy etap trwa 1-3 dni, czyli powinien się zmienić już status zamówienia. Dziwnym trafem z innej firmy zamówiłem 1 października, a 5tego już wyfrunęło, mimo świąt. Gdyby to było zamówienie dla mnie, to zostawiłbym specjalnie, aby za miesiąc móc przekonać się kto miał rację. Niestety, zamawiałem dla kogoś, więc to nie takie proste :(
Awatar użytkownika
Pyra
Site Admin
Posty: 8527
Rejestracja: niedziela 02 sie 2009, 20:35
Lokalizacja: Gądki

Post autor: Pyra »

No niestety, ale na DX świętują już tydzień przed i po..... Poczekaj na Nowy Rok ;)

Pozdrawiam

PS: Możesz anulować i zakupić powtórnie, często przyspiesza dostawę.
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Awatar użytkownika
Pikom
Site Admin
Posty: 2912
Rejestracja: sobota 27 wrz 2008, 20:31
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pikom »

darks86 pisze:Czy w ostatnim czasie ktokolwiek, kto składał zamówienie w okresie 24-30 września doczekał się chociażby zmiany statusu ?
Tak, w dniu wczorajszym dostałem potwierdzenie wysłania paczki z przedmiotami zamawianymi w tym okresie.
Pozdr.
Pikom
sokol06
Posty: 44
Rejestracja: sobota 25 paź 2008, 22:50
Lokalizacja: Prawie Żyrardów

Post autor: sokol06 »

darks86, ja złożyłem zamówienie 29/09, teraz mam sytuacje tak jak pisałem wyżej.
Zablokowany