... i znowu problem z DX :)
... i znowu problem z DX :)
Dorzucę jeszcze swój kamyczek do ogródka DX. Miesiąc temu przyszła do mnie przesyłka z DX, ale z trzech zamówionych pozycji dotarła tylko jedna. Zgodnie z opisem na ich stronie, w tej części wysyłki powinny dotrzeć wszystkie trzy pozycje.
Zgłosiłem w DX reklamację. po paru tygodniach (konkretnie dzisiaj) otrzymałem takiego maila:
A staff has added a solution to your request.
--------------------------------------------------------------------------------
Would you please let us know if you haven't received item 10640 and 4282 from your order 011732M2 ? if so, please shot some pictures of the note regarding the missing items or take a picture of the package you received.
Ps: To enable us to handle for you promtly , please send the pictures to
"Items missing from the order".
Thanks for your help.
REgards,
tiffany
Piszą w nim, żebym przesłał im zdjęcia opakowania, jednak w międzyczasie koperta zdążyła już wylądować w piecu. Co radzicie w tej chwili, bo brakuje z tej przesyłki dwóch diod Edisona i 10szt. szybek fi17.9mm, więc trochę byłbym "w plecy".
Zgłosiłem w DX reklamację. po paru tygodniach (konkretnie dzisiaj) otrzymałem takiego maila:
A staff has added a solution to your request.
--------------------------------------------------------------------------------
Would you please let us know if you haven't received item 10640 and 4282 from your order 011732M2 ? if so, please shot some pictures of the note regarding the missing items or take a picture of the package you received.
Ps: To enable us to handle for you promtly , please send the pictures to
"Items missing from the order".
Thanks for your help.
REgards,
tiffany
Piszą w nim, żebym przesłał im zdjęcia opakowania, jednak w międzyczasie koperta zdążyła już wylądować w piecu. Co radzicie w tej chwili, bo brakuje z tej przesyłki dwóch diod Edisona i 10szt. szybek fi17.9mm, więc trochę byłbym "w plecy".
O ile dobrze pamiętam, to nic takiego nie było. Zawsze dokładnie sprawdzam kopertę.
No własnie... w sumie pierwszy raz mi się coś takiego zdarzyło, więc nie mam doświadczenia w tej kwestii z DX. Widzę, że poziom obsługi w DX znaaacznie się obniżył. Nie potrafią nawet paczki skompletować Z Kai jak do tej pory nie miałem żadnych problemów. Chyba trzeba będzie zmienić dostawcę.Hmmm napisz jak sprawa wygląda co innego możesz zrobić.
DNF już CI pisałem 3 razy pisałem
BTW podstawą do uznania reklamacjai są zdjęcia głowniw koperty tam masz wyszczegulnione co i kto pakował i ewentualnie kto sprawdzał zawartość. Bez tego to wątpie że ci uznają roszczenia.
Niestety ja też czekam."16-Mode 3W 3.7V 7135 Circuit Board for Cree and SSC Emitters (3.7V 1000mA Output) x 1 Pending
ETA 2/29/2008"
BTW podstawą do uznania reklamacjai są zdjęcia głowniw koperty tam masz wyszczegulnione co i kto pakował i ewentualnie kto sprawdzał zawartość. Bez tego to wątpie że ci uznają roszczenia.
Teraz to ja nie rozumie DXa.
Zamawiałem przy różnych okazjach driverki. Wszystkie pojawiały sie jako ETA z datą. Wiadomo nie mają na stanie itd.
3 różne zamówienia na identyczne drivery co 2 tygodnie. Dziś patrze w status w zamówienia z przed miesiąca i mam
Zamawiałem przy różnych okazjach driverki. Wszystkie pojawiały sie jako ETA z datą. Wiadomo nie mają na stanie itd.
3 różne zamówienia na identyczne drivery co 2 tygodnie. Dziś patrze w status w zamówienia z przed miesiąca i mam
Dwa pozostałe z przed półtora miesiąca i z przed dwóch tygodni maja ETA a ten co miesiąc czekałem dziś wysłali. Gdzie tu sens i logika? Czyżby dostali jakąś partie sterowników i w ramach loterii wysyłali?16-Mode 3W 3.7V 7135 Circuit Board for Cree and SSC Emitters (3.7V 1000mA Output) x 1 Shipped
Ciężko będzie bez zdjęć. Sam mam styczność z reklamacjami w firmie dość często. Nawet nie wiesz jak potrafią być irracjonalne!
Ap ropo reklamacji na DX. Zamówiony DRIVER dostałem wczoraj. Zdziwiłem sie że paczuszka jakaś taka cięzka ( pierwsza myśl dobrze zapakowany ). Otwieram a tu . Przysłali mi zamaist zamówionego 16 trybowego sterownika jakieś AKU DO HELIKOPTERA RC. Na szcześci szybkie fotki zgłoszenie problemu i w ciagu 12 godzin otrzymałem odpowiedz na TICKETa.
Ap ropo reklamacji na DX. Zamówiony DRIVER dostałem wczoraj. Zdziwiłem sie że paczuszka jakaś taka cięzka ( pierwsza myśl dobrze zapakowany ). Otwieram a tu . Przysłali mi zamaist zamówionego 16 trybowego sterownika jakieś AKU DO HELIKOPTERA RC. Na szcześci szybkie fotki zgłoszenie problemu i w ciagu 12 godzin otrzymałem odpowiedz na TICKETa.
Więc nie jest tak tragicznie z obsługą klienta. A co do kontroli jakości to jest tragiczna. Dwie osoby sprawdzały zawartość przesyłki. Jakaś paranoja albo nie ma w tej firmie QC.We have made a replacement for item 7612, it will be sent to you shortly.
regards,
tiffany
ano się mylą czasami, ale jest z nimi jednak jakiś kontakt, nie jak z kai.
Nowa strona do zgłaszania problemów jest zdeczko dziwna dla mnie, ale faktycznie odpowiadają szybko na takie zgłoszenia-szkoda , że nie można tam nic dopisać, a zgłoszenia opisowe (przez wybranie ticket itd) są obsługiwane dłuzej- nawet parę dni.
Mój romi poleciał do Korei południowej i po tygodniowym wyjaśnianiu wysłali ponownie- znaczy nie jest źle
Nowa strona do zgłaszania problemów jest zdeczko dziwna dla mnie, ale faktycznie odpowiadają szybko na takie zgłoszenia-szkoda , że nie można tam nic dopisać, a zgłoszenia opisowe (przez wybranie ticket itd) są obsługiwane dłuzej- nawet parę dni.
Mój romi poleciał do Korei południowej i po tygodniowym wyjaśnianiu wysłali ponownie- znaczy nie jest źle