... i znowu problem z DX :)

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
Serkules
Posty: 323
Rejestracja: sobota 19 sty 2008, 21:16
Lokalizacja: Świdnica Śl.

... i znowu problem z DX :)

Post autor: Serkules »

Dorzucę jeszcze swój kamyczek do ogródka DX. Miesiąc temu przyszła do mnie przesyłka z DX, ale z trzech zamówionych pozycji dotarła tylko jedna. Zgodnie z opisem na ich stronie, w tej części wysyłki powinny dotrzeć wszystkie trzy pozycje.
Zgłosiłem w DX reklamację. po paru tygodniach (konkretnie dzisiaj) otrzymałem takiego maila:

A staff has added a solution to your request.
--------------------------------------------------------------------------------
Would you please let us know if you haven't received item 10640 and 4282 from your order 011732M2 ? if so, please shot some pictures of the note regarding the missing items or take a picture of the package you received.


Ps: To enable us to handle for you promtly , please send the pictures to
"Items missing from the order".

Thanks for your help.

REgards,
tiffany

Piszą w nim, żebym przesłał im zdjęcia opakowania, jednak w międzyczasie koperta zdążyła już wylądować w piecu. Co radzicie w tej chwili, bo brakuje z tej przesyłki dwóch diod Edisona i 10szt. szybek fi17.9mm, więc trochę byłbym "w plecy".
Awatar użytkownika
Bocian
Site Admin
Posty: 3157
Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 21:21
Lokalizacja: Wiskitki

Post autor: Bocian »

Hmmm napisz jak sprawa wygląda co innego możesz zrobić.

PS. Note regarding.. było tam (w paczce albo na mail) jakieś pismo informujące o brakujących itemach?
Sometimes darkness can show you the light
Serkules
Posty: 323
Rejestracja: sobota 19 sty 2008, 21:16
Lokalizacja: Świdnica Śl.

Post autor: Serkules »

O ile dobrze pamiętam, to nic takiego nie było. Zawsze dokładnie sprawdzam kopertę.
Hmmm napisz jak sprawa wygląda co innego możesz zrobić.
No własnie... w sumie pierwszy raz mi się coś takiego zdarzyło, więc nie mam doświadczenia w tej kwestii z DX. Widzę, że poziom obsługi w DX znaaacznie się obniżył. Nie potrafią nawet paczki skompletować :evil: Z Kai jak do tej pory nie miałem żadnych problemów. Chyba trzeba będzie zmienić dostawcę.
DNF
Posty: 4606
Rejestracja: piątek 23 lis 2007, 19:07
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: DNF »

Mi jak nie wyslali drivera (do tej pory nie wyslali, od 15 stycznia), to dostalem liscik w srodku, a na kopercie nie bylo odchaczonego numerka drivera. Wydaje mi sie ze bez zdjec juz nic nie zdzialasz.
Pozdrawiam
DNF
Awatar użytkownika
lennin
Posty: 2104
Rejestracja: piątek 04 sty 2008, 19:31
Lokalizacja: Łódź

Post autor: lennin »

DNF już CI pisałem 3 razy pisałem
"16-Mode 3W 3.7V 7135 Circuit Board for Cree and SSC Emitters (3.7V 1000mA Output) x 1 Pending
ETA 2/29/2008
"
Niestety ja też czekam.

BTW podstawą do uznania reklamacjai są zdjęcia głowniw koperty tam masz wyszczegulnione co i kto pakował i ewentualnie kto sprawdzał zawartość. Bez tego to wątpie że ci uznają roszczenia.
Obrazek Obrazek
Czy to jakaś nowa niesprecyzowana choroba? .....światła, światła więcej ŚWIATŁAObrazek Obrazek
DNF
Posty: 4606
Rejestracja: piątek 23 lis 2007, 19:07
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: DNF »

Lennin, ale czy ja cos mowie?:) Tylko zale sie jak dlugo czekam:)
Pozdrawiam
DNF
Awatar użytkownika
pawelsz
Posty: 1706
Rejestracja: wtorek 13 lis 2007, 11:36
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pawelsz »

bez jaj- ja na drivery z kai czekam ponad miesiąc i jeszcze to potrwa, także w czym problem- ino cierpliwość i grzecznośc dla chinoli :) albo rezygnacja- kasę oddają bez problemu
Awatar użytkownika
lennin
Posty: 2104
Rejestracja: piątek 04 sty 2008, 19:31
Lokalizacja: Łódź

Post autor: lennin »

Teraz to ja nie rozumie DXa.

Zamawiałem przy różnych okazjach driverki. Wszystkie pojawiały sie jako ETA z datą. Wiadomo nie mają na stanie itd.

3 różne zamówienia na identyczne drivery co 2 tygodnie. Dziś patrze w status w zamówienia z przed miesiąca i mam
16-Mode 3W 3.7V 7135 Circuit Board for Cree and SSC Emitters (3.7V 1000mA Output) x 1 Shipped
Dwa pozostałe z przed półtora miesiąca i z przed dwóch tygodni maja ETA a ten co miesiąc czekałem dziś wysłali. Gdzie tu sens i logika? :mrgreen: Czyżby dostali jakąś partie sterowników i w ramach loterii wysyłali?
Obrazek Obrazek
Czy to jakaś nowa niesprecyzowana choroba? .....światła, światła więcej ŚWIATŁAObrazek Obrazek
Serkules
Posty: 323
Rejestracja: sobota 19 sty 2008, 21:16
Lokalizacja: Świdnica Śl.

Post autor: Serkules »

Dzięki wszystkim za zainteresowanie tematem. Niestety, nadal mam niewyjaśnioną kwestię. Co radzicie mi w tej chwili zrobić, ewentualnie co im napisać w mailu.
Awatar użytkownika
lennin
Posty: 2104
Rejestracja: piątek 04 sty 2008, 19:31
Lokalizacja: Łódź

Post autor: lennin »

Ciężko będzie bez zdjęć. Sam mam styczność z reklamacjami w firmie dość często. Nawet nie wiesz jak potrafią być irracjonalne!

Ap ropo reklamacji na DX. Zamówiony DRIVER dostałem wczoraj. Zdziwiłem sie że paczuszka jakaś taka cięzka ( pierwsza myśl dobrze zapakowany :D ). Otwieram a tu :shock: . Przysłali mi zamaist zamówionego 16 trybowego sterownika jakieś AKU DO HELIKOPTERA RC. Na szcześci szybkie fotki zgłoszenie problemu i w ciagu 12 godzin otrzymałem odpowiedz na TICKETa.
We have made a replacement for item 7612, it will be sent to you shortly.


regards,
tiffany
Więc nie jest tak tragicznie z obsługą klienta. A co do kontroli jakości to jest tragiczna. Dwie osoby sprawdzały zawartość przesyłki. Jakaś paranoja albo nie ma w tej firmie QC.

Obrazek

Obrazek
Obrazek Obrazek
Czy to jakaś nowa niesprecyzowana choroba? .....światła, światła więcej ŚWIATŁAObrazek Obrazek
Awatar użytkownika
pawelsz
Posty: 1706
Rejestracja: wtorek 13 lis 2007, 11:36
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pawelsz »

ano się mylą czasami, ale jest z nimi jednak jakiś kontakt, nie jak z kai.
Nowa strona do zgłaszania problemów jest zdeczko dziwna dla mnie, ale faktycznie odpowiadają szybko na takie zgłoszenia-szkoda , że nie można tam nic dopisać, a zgłoszenia opisowe (przez wybranie ticket itd) są obsługiwane dłuzej- nawet parę dni.
Mój romi poleciał do Korei południowej i po tygodniowym wyjaśnianiu wysłali ponownie- znaczy nie jest źle :)
ODPOWIEDZ