Dealextreme i PayPal - HOW TO

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
swistak
Posty: 3
Rejestracja: piątek 26 mar 2010, 14:04
Lokalizacja: Polska

Post autor: swistak »

Dominik pisze: => PayPal obciąża kartę w dolarach i te są przeliczane na złotówki po kursie banku, który jest lepszy od PayPal-owego.
Za pl.biznes.banki podaję taką radę: Polbank jako jedyny rozlicza
transakcje w obcej walucie po kursie organizacji wydającej kartę, co w efekcie
daje bardzo korzystny kurs - zbliżony do kursu średniego NBP.

Dla Visy kursy są do sprawdzenia są tutaj, jako prowizję banku wpisujemy 0:
http://corporate.visa.com/pd/consumer_s ... _rates.jsp

Zainteresowani mogą to wyszperać w regulaminie konta i regulaminie kart kredytowych.

Zaznaczam, że to dotyczy tylko transakcji na kartach, ogólnie kursy stosowane
w Polbanku (np. przy kredytach hipotecznych) są beznadziejne, a i jakość
ich bankowości internetowej sprawia, że jest to bank raczej dla odważnych ; )

Może komuś kto dużo kupuje dużo na DX to się przyda. O ile faktycznie
można przewalutować w banku, tak jak pisał Dominik.
Awatar użytkownika
Pikom
Site Admin
Posty: 2912
Rejestracja: sobota 27 wrz 2008, 20:31
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pikom »

olijacek pisze:Kod realizacji to co ??

Do czego te opcje są :

1. Track Order (and see a list of all tracking numbers)
2. Get Invoice (and see a list of all shipments made on this order)

I jeżeli anuluje to w ile czasu kasa wraca na PayPala ?

Czy przez to ze nie wykupiłem trankingu będzie szła wolniej ?

I co z tym usuwaniem logo ?

Czy jak już mam zamówienie i zapłaciłem to mogę dodać opcję ; Add Gift / Drop Shipping Service to This Order ?
Nie wiem o jaki kod pytasz.
Opcja 1 - śledzenie gdzie jest Twoja przesyłka
Opcja 2 - sprawdzasz "fakturę" a raczej szczegółowe dane zamowienia
Ile kasa wraca to zależy od okresu, farta, rodzaju kona PayPal - ale przeciętnie od 3 dni do 2 tygodni
Tracking - zazwyczaj paczki dochodzą trochę szybciej ale najwazniejsze jest to, że traktowane są przez Poczte jak polecone - mniejsza szansa zaginięcia paczki.
Usuwanie logo - jeśli chcesz wysłać na czyjś adres przesyłkę bezpośrednio z DX a nie chcesz by odbiorca (listonosz, rodzina odbiorcy) widział informację że to paczka z DX. Cel? A to juz zależy co kto chce...
Jesli zamówiłeś i zapłaciłeś to może nie być automatycznej możliwości dokupienia tej opcji, ale jesli wyslesz odpowiedni ticket to oni Ci to powinni umozliwić.
Pozdr.
Pikom
kafi
Posty: 119
Rejestracja: poniedziałek 11 sty 2010, 22:07
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kafi »

Zamówiłem ostatnio sobie 4 latarki taki sam model bo spodobał sie takze znajomym

8 zamówiłem dzisiaj dostałem paczke


i co sie okazało?

Tylko jedna latarka jest taka jak z zamowienia....

reszta to zupelnie inna marka inny model na zupelnie inny akumulator zupelnie nietypowy....poprostu wrzucili do paczki cos co jest podobne a wogole sie nie sprzedaje...
poprostu chinczycy zrobili mnie w trąbe i tyle://////

czy moge cos poradzic w tym przypadku? Najlepsze w tym wszystkim jest to ze jedna latarka wogole nie działa....
poprostu załamka 200 zł poszło psi zadek:/

Czy ktos mi poradzi co zrobic teraz?
zamawiałem wczesniej jakies rzeczy i nie bylo problemu...a za 3 razem oszukali:/
jedna latarka zgodna z zamówieniem a reszta juz nie:( wiec widac ze celowo dorzucili to co było niechodliwe pod ręką
Awatar użytkownika
Pikom
Site Admin
Posty: 2912
Rejestracja: sobota 27 wrz 2008, 20:31
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pikom »

Słać odpowiedni ticket - odpowiedzą, spokojnie...
Pozdr.
Pikom
kafi
Posty: 119
Rejestracja: poniedziałek 11 sty 2010, 22:07
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kafi »

dobrze ale jak się sle taki ticket?

i prosze mi powiedziec jak wygląda reklamacja?
przeciez odsylanie towaru do chin to juz jest bez sensu... koszta wysylki plus to ze zupelnie moze zniknąć i tyle:/

co oni robia w takich przypadkach?
Awatar użytkownika
Pikom
Site Admin
Posty: 2912
Rejestracja: sobota 27 wrz 2008, 20:31
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pikom »

Poczytaj proszę trochę - o reklamacji było już duuuuużo w tym wątku i w podobnych.

A złożenie reklamacji (w skrócie "wysłać ticket" - wiem, że to dziwnie brzmi) opisane zostało na poprzedniej stronie tego wątku. Zmieniasz tylko zdanie "A potem klikasz w link " Package not received 14 business days after shipment" i wypełniasz zgłoszenie. " na "A potem klikasz w link " Wrong items received" i wypełniasz zgłoszenie. ".

Nie przesadzaj kolego i nie oczekuj, że każdemu osobno będziemy opisywać dokładnie tą samą procedurę. Trochę własnego wysiłku proszę.
Pozdr.
Pikom
kafi
Posty: 119
Rejestracja: poniedziałek 11 sty 2010, 22:07
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kafi »

dzieki pikom za rzeczową odpowiedz.
Powiedz mi jak wygląda reklamacja na DX? dosyłają towar własciwy z upustem? czy trzeba odsyłac? trzeba robic fotografie jak przyszedl towar?
Awatar użytkownika
Pikom
Site Admin
Posty: 2912
Rejestracja: sobota 27 wrz 2008, 20:31
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pikom »

Reklamacja, a raczej jej załatwienie, zależy od wartości towaru i możliwości naprawy - jesli szwankuje jakaś cześć to mogą ją dosłać za darmo, jeśli latarka jest mało wartościowa to moga ja zostawić i dosłać nową także za darmo. Jesli wymagana jest wymiana lub powazniejsza naprawa a latarka jest droga to życzą sobie odesłania ale zwracają koszty wysylki. W zamian za zwrocony sprzet mogą zaproponować taki sam wysłany na swój koszt lub zwrot kasy - zależy od okoliczności i Twoich umiejętności negocjacyjnych... ;)

Zdjęcia towaru który przyszedł, opakowani oraz ewentualnych papierków jakie były w środku są zawsze potrzebne. Ale o tym też juz było w tym wątku...
Pozdr.
Pikom
studzin
Posty: 546
Rejestracja: sobota 17 kwie 2010, 11:45
Lokalizacja: Gdańsk/Tczew

Post autor: studzin »

No dobra poszło pierwsze zamówienie na kwotę 4,87$
Według kalkulatora paypal impreza powinna mnie wyjść 13,62 (2,79847)
W praktyce skasowali 14,36 (2,948665)

Łaj?
Awatar użytkownika
Fluxor
Posty: 2549
Rejestracja: wtorek 16 gru 2008, 12:17
Lokalizacja: Opole

Post autor: Fluxor »

Po pierwsze nie widze przywitania.
Po drugie, powinni skasowac 13,62 wg kursu dolara skad wzietego?
W historii masz napisane wg jakiego kursu zrealizowali i tyle.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
studzin
Posty: 546
Rejestracja: sobota 17 kwie 2010, 11:45
Lokalizacja: Gdańsk/Tczew

Post autor: studzin »

Fluxor pisze:Po drugie, powinni skasowac 13,62 wg kursu dolara skad wzietego?
Według podlinkowanego kalkulatora https://www.paypal.com/us/cgi-bin/websc ... cy-generic

kurs sprzedaży na dzień 17.04.2010 wynosił 1 USD = 2,79847 PLN

a ostatecznie skasowali według kursu 1 USD = 2,948665 PLN

Wszystko masz napisane


Tylko dlaczego są takie rozbierzności kalkulator>rzeczywisty przelicznik
Soosa
Posty: 19
Rejestracja: poniedziałek 23 lut 2009, 20:20
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: Soosa »

bo za przewalutowanie pobierana jest jeszcze prowizja. Chcesz taniej? - proponuję karty do płatności internetowych np. mBank ma karty rozliczane w USD i chyba nie pobiera prowizji za zasilenie karty - jedyny minus to kurs rozliczeniowy wg tabeli mBanku.
Awatar użytkownika
Pikom
Site Admin
Posty: 2912
Rejestracja: sobota 27 wrz 2008, 20:31
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pikom »

Soosa pisze:bo za przewalutowanie pobierana jest jeszcze prowizja. Chcesz taniej? - proponuję karty do płatności internetowych np. mBank ma karty rozliczane w USD i chyba nie pobiera prowizji za zasilenie karty - jedyny minus to kurs rozliczeniowy wg tabeli mBanku.
Nie licząc opłaty rocznej za używanie karty. A jak chcesz płacić i w Euro i w USD to musisz mieć dwie karty lub i tak i tak płacisz za przewalutowanie... Mam kartę w mBanku i niestety, przeliczniki zwykle są gorsze niż ma PayPal - przy różnych walutach. Ale swoją drogą karta jest bardzo wygodna i bezpieczna.
Pozdr.
Pikom
Soosa
Posty: 19
Rejestracja: poniedziałek 23 lut 2009, 20:20
Lokalizacja: stamtąd

Post autor: Soosa »

jeśli nie boisz sie ryzyka to możesz podpiąć kartę główą od rachunku (delfinka) - rozliczana jest w EUR, więc jedna karta/jedna opłata roczna mniej. Przeliczyłem transakcję po kursie BRE i po kursie (z uwzględnieniem opłaty) Paypal, wyszło minimalnie taniej dla mBanku... tyle że nie wiem jakie zakupy musiałbym robić, by korzyści z karty przeskoczyłyby paypal i opłatę roczną za kartę (25 zł?).
kafi
Posty: 119
Rejestracja: poniedziałek 11 sty 2010, 22:07
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: kafi »

wklejam post jaki dostałem po kilku tygodniach wysyłania zdjęć do DX i w jaki sposób oni załatwiają reklamacje kontaktując sie ze swoimi dostawcami.
Cały list dla potomnych:/
najgorsze w tym wszystkim jest to ze w pierwszej częsci proponują zwrot poprostu pomylonego towaru, żeby wysłać im najtanszą drogą morską z order tracking:/
i znowu 2 miesiące oczekiwania. zamówiłem kilka latarek i wszystkie przyszły inne niż zamawiałem.
nie rozumiem co oni napisali w drugiej częsci maila:/ zeby spróbować sprzedac pomylone latarki znajomym które kupiłem na DX za 52 dolary a oni zrobią mi rabat i jesli wpłace kolejne 42 dolary to wyślą mi te właściwe?
normalnie niewiarygodne:/ niech mądre głowy tego forum przeczytają bo normalnie CYTOM I NIE WIERZE:)

_________________________________________________________________
Apologize for the wrong item sent to you.

The packer must have put a wrong item in your package. Would you please return the item(s) by cheapest way (ordinary mail) to the below Drop Off Box Address, we will cover the actual postage (according to the shipping receipt you provided). After your shipment, please take a picture of the proof of shipment (shipping receipt, certificate of posting, tracking number stub, etc). We will arrange the replacement and reimbursement for your return postage after the package is received and processed.

Once you send the item back to us, it is important that you show us the tracking number and shipment receipt through photos.

PS: Please use the cheapest way to ship the item(s) back. Courier services such as EMS, UPS, Fedex, TNT, DHL etc are NOT eligible for return shipping cost reimbursements

VERY important: please remember to include a note in your package indicating the following items:
1. Your order number,
2. sku numbers returned and quantity, and
3. a short description of the problem.
This note will help expediting the processing time for you. Thank you.

Hong Kong Wrong Products Drop Off Box Address:

TO: DealExtreme
RE: ORDER # ______

Room 225-226, Block B, Focal lndustrial Centre
21 Man Lok street
Hung Hom, Kowloon
HONG KONG

PS. For the wrong one, it seems to be not worthing to return due to the higher postage fee. And I think it will trouble you to go to post office and return the item. And I want to know if it could be used by you? Something like use it or send it to your friends? If so I suggest that would you please keep it and we will charge $42 with you? Once you pay for the wrong item we will send the right one to you. If this is okay, then I will create the payment link for you and once you pay it we can arrange your replacement.

Please advise so that we could help you with our best.

If you have any questions on the return, please feel free to contact us again at anytime.

Thank you for all your assistance.

Have a nice day!

Best regards,
ODPOWIEDZ