DealExtreme - zakupy

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
Awatar użytkownika
Umberto
Posty: 187
Rejestracja: czwartek 20 gru 2007, 22:55
Lokalizacja: Środkowopomorskie
Kontakt:

Post autor: Umberto »

a ja myślałem, że to ja dużo zamawiam z DX-a :razz:
ja też mam swoją lampke:)
Awatar użytkownika
night_82
Posty: 335
Rejestracja: czwartek 13 gru 2007, 20:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: night_82 »

Dzisiaj doszła do mnie paczka z DX, 1 kwietnia złożyłem zamówienie i zapłaciłem, dziś przeszła przez urząd celny i dotarła w moje ręce ( licznik rowerowy, Romisen RC-H3/AA, pudełka na AA)
alfi123456
Posty: 22
Rejestracja: niedziela 14 mar 2010, 14:29
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: alfi123456 »

night_82, bardzo szybko dostałeś paczkę.
Umberto, Dopiero miesiąc temu odkryłem stronkę DX i powoli zaczynam zamawiać coraz więcej rzeczy, tylko raz DX zrobił błąd, ponieważ wysłali mi co innego niż zamawiałem.
Dziś dostałem paczkę z allegro z rzeczami m.in. do telefonu, te same rzeczy, ale z DX były dużo lepszej jakości od produktów, które sprzedaję na allegro.
Dostałem także akumulatorki i ładowarkę do latarki UltraFire 504B z DX .
W końcu mogłem sprawdzić jak latarka działa, jestem zadowolony.
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24200 latarka
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4151 ładowarka
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26248 akumulatorki
kr1s1983
Posty: 12
Rejestracja: wtorek 05 sty 2010, 08:35
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: kr1s1983 »

hej,orientuje sie ktos jak wyglada sytuacja gdy kupilem np. latarke 2 tyg temu i mam caly czas status Temporary stock shortage, contact us if necessary.Pisalem do nich juz 2 razy za pierwszym razem pisali zebym pcozekal 5 dni bo maja tak zarezerwowana latarke dla mnie,ale dni minelo i mowia zebym im dal tydzien.Paradoksalnie robilem kilka dni temu zamowienie na taka sama latarke i mam packaging.Widze ze nie moge tez anulowac tamtych zakupow.Czekac dalej czy co mozna w tej sytuacji zrobic?dzieki z goy pozdrawiam
szocha1991
Posty: 27
Rejestracja: sobota 21 lis 2009, 19:43
Lokalizacja: Lubin

Post autor: szocha1991 »

Cierpliwość... tylko cierpliwość.
olijacek
Posty: 67
Rejestracja: wtorek 16 mar 2010, 22:59
Lokalizacja: Mińsk Maz

Post autor: olijacek »

Witam

Dostałem odpowiedź na reklamację i mam pytanie ile kosztuje najtańszy sposób wysłania do nich towaru ? Który kosztował 16 $

Odpowiedź od nich:

Jeśli produkty ulegną uszkodzeniu w ciągu 50 dni od daty wysyłki (data wysyłki zamówienia i powiadomienia celu są podane przez e-mail) i koszty wysyłki zwrotu wynosi mniej niż 40% (dla krajów Ameryki Południowej i Europy) lub 30% (dla wszystkich innych krajów) wadliwego elementu (s) wartości, a także mniej niż $ 40 (USD), należy zwrócić produkt (y) przez najtańszy sposób śledzenie numeru (zwykłym listem) do poniżej Drop Off polu Adres zostanie uregulowana rzeczywiste koszty wysyłki (w zależności od daty otrzymania wysyłki podany). Po przesyłki, proszę zrobić zdjęcie dowodu wysyłki (odbioru żeglugi, zaświadczenie o skierowaniu do śledzenia stub numer, etc). Będziemy zorganizować wymianę i zwrot za powrót po wysyłce paczka jest odbierane i przetwarzane.
PS: Proszę użyć najtańszy sposób na statek przedmiot (y) z powrotem. Usługi kurierskie, takie jak EMS, UPS, FedEx, TNT, DHL itp. nie kwalifikują się do zwrotu kosztów wysyłki zwrotów

Co zrobić ?
Awatar użytkownika
Pikom
Site Admin
Posty: 2912
Rejestracja: sobota 27 wrz 2008, 20:31
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pikom »

Wyślij jako pocztową przesyłkę poleconą - możesz zaznaczyć opcję potwierdzenia odbioru, ale będzie drożej, nie 12,90 a 15,90 przy paczce bez podanej wartości i z wagą do 350g.

http://www.cennik.poczta.lublin.pl/inde ... /zagr.html
Pozdr.
Pikom
olijacek
Posty: 67
Rejestracja: wtorek 16 mar 2010, 22:59
Lokalizacja: Mińsk Maz

Post autor: olijacek »

Witam

Dziękuję za odpowiedź a jeżeli ja już nie chcę tego produktu to da się z nimi coś wynegocjować innego ?
Awatar użytkownika
Pikom
Site Admin
Posty: 2912
Rejestracja: sobota 27 wrz 2008, 20:31
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pikom »

olijacek pisze:Witam

Dziękuję za odpowiedź a jeżeli ja już nie chcę tego produktu to da się z nimi coś wynegocjować innego ?
Tak, warto próbować.
Pozdr.
Pikom
Awatar użytkownika
Rysiu.
Posty: 1461
Rejestracja: poniedziałek 12 paź 2009, 22:30
Lokalizacja: południe

Post autor: Rysiu. »

ja też się pochwale czasem DX i poczty
07.04.2010 zamówione
08.04.2010 pakowane
09.04.2010 wysłane
11.04.2010 wyleciało z HK
15.04.2010 u mnie (tz. RZ) :grin:

przesyłki krajowe mi czasami dłużej idą
Marcin S.
Posty: 435
Rejestracja: piątek 12 wrz 2008, 10:11

Post autor: Marcin S. »

A ja trzymam kciuki za dzisiejszy samolot (albo nie wiem kiedy poleci) :)

Kod: Zaznacz cały

Destination - Poland
The item (RBXXXXXXXXXHK) left Hong Kong for its destination on 17-Apr-2010
Ciekawe, czy to coś znaczy :)

Pozdrawiam
Marcin S.
Awatar użytkownika
pawelsz
Posty: 1706
Rejestracja: wtorek 13 lis 2007, 11:36
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pawelsz »

znaczy tylko tyle, że wyleciała paka z HK (na ogół left tak oznacza, tak w 95%) i za 3-4dni będzie u Ciebie.
Nic więcej to nie oznacza.
Marcin S.
Posty: 435
Rejestracja: piątek 12 wrz 2008, 10:11

Post autor: Marcin S. »

Wiesz, ja raczej w kontekście wielkiej chmury, która jak widmo krąży nad Europą ;) Może to oznaczać np., że latarka jedzie koleją transsyberyjską albo płynie statkiem :)

Pozdrawiam
Marcin S.
PS. A bajdełej - UE powinna nałożyć na ten wulkan (którego nazwy nie jestem w stanie wymówić) jakieś niewyobrażalne kary za emisje CO2, siarki i w zasadzie całej tablicy Mendelejewa w proszku ;)
Piotrek K.
Posty: 602
Rejestracja: wtorek 29 lip 2008, 02:49
Lokalizacja: podlasie

Post autor: Piotrek K. »

Marcin S. pisze:PS. A bajdełej - UE powinna nałożyć na ten wulkan (którego nazwy nie jestem w stanie wymówić) jakieś niewyobrażalne kary za emisje CO2, siarki i w zasadzie całej tablicy Mendelejewa w proszku ;)
:mrgreen: popieram ;)
Pozdrawiam
Marcin S.
Posty: 435
Rejestracja: piątek 12 wrz 2008, 10:11

Post autor: Marcin S. »

No i stało się :(

Kod: Zaznacz cały

Press Release issued on 16 April 2010
Mail services to Europe

Due to the ash cloud from a volcano eruption in Iceland drifting over Europe, most airports across Europe are closed and there is disruption to flights. Mail services (including Speedpost) to European destinations are subject to delay until further notice.
A moją paczkę wysłano 17.04.2010 :(

Pozdrawiam
Marcin S.
Zablokowany