HA-III SSC P7-C (SXO) 3-Mode 900-Lumen LED Bike Light Set

Oświetlenie przednie i tylne w rowerze, zasobniki na baterie. Komfort i bezpieczeństwo nocnej jazdy.
Awatar użytkownika
pawelsz
Posty: 1706
Rejestracja: wtorek 13 lis 2007, 11:36
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pawelsz »

Arku- to jest gotowy pakiet z zabezpieczaniami i dedykowaną ładowarką...
Ciekawy mod
http://forums.mtbr.com/showthread.php?t=549975

możliwe, że dałoby się inaczej zmodować latarkę- trzeba poczekać na jej opis popełniany przez Dominika i wtedy się coś okaże lub nie
pawel_LUB
Posty: 5
Rejestracja: piątek 19 wrz 2008, 17:54
Kontakt:

Post autor: pawel_LUB »

No i dotarła po jakichś 11 dniach.
Z pobieżnych testów tryb Mid daje podobną ilość światła jak 20W halogen Philips BriliantLine Pro 10^ z aku 12V.
Testów w terenie jeszcze nie prowadziłem.
Więcej na nocnypatrol.org.pl
20W 10^ Philips Briliant Line 12V Aku
prozor
Posty: 18
Rejestracja: środa 21 paź 2009, 09:52
Lokalizacja: Sulęcin

Post autor: prozor »

Pojawiła się ewolucja tejże lampki, ma nazwę SSC-P7 + 2*XP-E 16W 3-Mode 1400-Lumen LED Headlamp Set (4*18650 included)
i wygląda tak:
Obrazek
Obrazek
włącznik:
Obrazek
no i komplecik:
Obrazek
Obrazek
Obrazek
(akurat to zdjęcie chyba nie najlepiej oddaje wygląd strumienia światła)
4 tryby świecenia z sygnalizacją trybu kolorem światełka na włączniku, regulowane (dół/góra) lampki boczne (krótkiego zasięgu).
Cena oczywiście wyższa o 40 dolców. Czy warto? Kurcze, prawie idealna lampa do szosówki - zapewnia światło mijania i światło dalekiego zasięgu, oraz dodatkowy miks szerokiego i dalekiego światła - pomimo, że w tym trybie żre najwięcej prądu, to najprawdopodobniej najlepszy tryb w teren...
Cena nieco ponad 330 złociszy może nie jest zbyt niska, ale z drugiej strony lampka oferuje sporo... Kto pierwszy kupi?
Piotrek K.
Posty: 602
Rejestracja: wtorek 29 lip 2008, 02:49
Lokalizacja: podlasie

Post autor: Piotrek K. »

prozor pisze:4 tryby świecenia z sygnalizacją trybu kolorem światełka na włączniku
A te kolorki nie pokazują przypadkiem stanu naładowania akumulatorka ??
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
bandit
Posty: 638
Rejestracja: środa 15 paź 2008, 10:47
Lokalizacja: Tychy

Post autor: bandit »

Tez mi sie zdaje ze kolory przycisku oznaczaja rozladowanie akumulatora a nie tryby. Lampka dosc ciekawa lecz zastanawia mnie ile wazy bo wyglada dosc masywnie i dla mnie to spory minus. Jednak cena jest bardzo atrakcyjna pod warunkiem ze lampka bedzie tak dobrze wykonana jak sie zapowiada. Mysle ze jest warta zainteresowania za taka kwote :)
Awatar użytkownika
pawelsz
Posty: 1706
Rejestracja: wtorek 13 lis 2007, 11:36
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pawelsz »

małe i silne to sprzecznośc- gdzieś ciepło musi iść, a ta jest niewiele większa niż poprzednie wersje- ot satelity i sterowanie z kiery doszły
ps
ciekawe jaki tam sterownik siedzi
Piotrek K.
Posty: 602
Rejestracja: wtorek 29 lip 2008, 02:49
Lokalizacja: podlasie

Post autor: Piotrek K. »

Pozdrawiam
prozor
Posty: 18
Rejestracja: środa 21 paź 2009, 09:52
Lokalizacja: Sulęcin

Post autor: prozor »

No faktycznie - było w kafei/newsach...
Tak, macie rację, lampki wskazują poziom naładowania akumulatorów.
Tryb w jakim lampa(y) pracuje:
Pierwsze wciśnięcie przycisku włącza XPE, drugie włącza P7 i wyłącza XPE, trzecie wciśnięcie włącza P7+XPE. Przytrzymanie w dowolnym trybie powoduje ściemnianie (tryb 4) lampy - w dowolnym trybie można ustawić jasność świecenia od 10% do 100%. Dla mnie bomba, zwłaszcza na miasto!
Ciekawe informacje (i dyskusja) w linku podanym w newsie ("sesja rozbierana").
Między innymi opis co to steruje, pobory prądu w porównaniu do MS900:
MS900 high 2.36 A P7, MS1400 high 1.95 A P7 0.12 A low, MS1400 XPE A 0.62 amps, 0.02 low,
MS1400 XPE i P7 high - XPE 0.52 A + P7 1.71 A.
No i wiele innych ciekawych informacji ;-)
Ostatnio zmieniony wtorek 13 kwie 2010, 12:14 przez prozor, łącznie zmieniany 1 raz.
dar00
Posty: 17
Rejestracja: środa 17 mar 2010, 12:48
Lokalizacja: Wawa

Post autor: dar00 »

bandit pisze:lecz zastanawia mnie ile wazy bo wyglada dosc masywnie i dla mnie to spory minus.
Duzo:
Dimensions: 3.54 in x 2.17 in x 2.13 in (9 cm x 5.5 cm x 5.4 cm)
Weight: 39.44 oz (1118 g)
Choc to pewne waga calego zestawu, jednak nawet po odjeciu zasilacza/ladowarki, duzo mniej nie bedzie.
prozor
Posty: 18
Rejestracja: środa 21 paź 2009, 09:52
Lokalizacja: Sulęcin

Post autor: prozor »

Zasilacz prawdopodobnie jest ten sam co w wersji MS900 - czyli dość lekki...
Za to sporo waży aluminiowa puszka z akumulatorami, bo 350g (MS900: 210g, akumulatory raczej te same, różnica w wadze to obudowa pojemnika na baterie).
Z tego co widzę to masę kompletu MS900 podano na 640g, jednak sama lampka ma masę 120g do tego akumulator 205, plus kable to raczej da masę poniżej 300 g - reszta to pudełko (!) i zasilacz... w MS1400 oprócz cięższego o 120g pojemnika na aku, jest zdecydowanie większe - a co za tym idzie cięższe - pudełko...

Kurcze, chyba na jesień zamówię M1400, a później opylę M900... Ewentualnie dokupię mocowanie na kask (póki co, na kasku mam pozycyjne - doświetla mi również licznik), albo oddam żonie, niech się kobieta cieszy :-). M1400 przydałaby mi się głównie ze względu na częste, wieczorne jazdy na szosie, obecnie praktycznie muszę wozić 2 lampki: jedną MS900 i drugą niemalże pozycyjną do jazdy po mieście, aczkolwiek przy mijaniu na trasie staram się kierować snop światła na dół. Pomimo zmniejszonej mocy, jeśli jest skierowana za bardzo równolegle w stosunku do podłoża, to i tak potrafi oślepiać kierowców. Przyznam, że na tych kierowców, którzy walą drogowymi po oczach rowerzystów, M900 jest niezła - łupnięcie pełnym strumieniem świetlnym (niekoniecznie po oczach - już na kilkaset metrów jest widoczny!) wymusza natychmiastową zmianę świateł na mijania. Oczywiście w terenie / lesie nie przeszkadza, a wręcz pomaga w jeździe.
W przypadku M1400 tryby są dobrze pomyślane: włączenie "mijania", włączone "drogowe", razem, no i to, że można ustawić dowolną jasność świecenia poprzez przytrzymanie przycisku. Długość świecenia na maxa to 2h 38min też jest dla mnie w sam raz...
Awatar użytkownika
mauzer
Posty: 220
Rejestracja: piątek 13 lut 2009, 18:19
Lokalizacja: Ziemia / KO13nc

Post autor: mauzer »

tyle lumenow do jazdy po asfalcie? :| wystarczy ze dasz okragla dosyc waska soczewke do q5 to bedziesz mial wystarczajaco swiatla i bedziesz wystarczajaco walil po oczach nadjezdzajacym z naprzeciwka. nie wyobrazam sobie jakimi epitetami musisz wyrywac od mijanych kierowcow... przeciez to po prostu przesada :| choroba swiatelkowa to jedno a rozsadek to drugie :evil:
Eneen
Posty: 29
Rejestracja: środa 28 kwie 2010, 09:00
Lokalizacja: Gliwice

Post autor: Eneen »

Witam wszystkich jako ze to moj pierwszy post.
Latarka ta ma najwyrazniej niepowlekane szklo w przeciwienstwie do tego co pisza na DX (Coated Glass Lens). Tutaj mozna by wlozyc cos lepszego i odzyskac ok 10% swiatla.
Na Litemanii sa fajne szkielka ale nie ma tego rozmiaru (39mm)...
===EDIT===
Ktos ma jakis pomysl na apgrejd ukladu na cos bardziej efektywnego ew jakas drobna analiza czy ma to sens?
Ostatnio zmieniony środa 28 kwie 2010, 11:45 przez Eneen, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
skaktus
Posty: 6166
Rejestracja: środa 04 cze 2008, 18:41
Lokalizacja: OP

Post autor: skaktus »

Eneen pisze:Witam wszystkich jako ze to moj pierwszy post.
Zgodnie z regulamin 1 post to przywitanie...

Zaraz pewnie poleci do kosza.
Awatar użytkownika
pawelsz
Posty: 1706
Rejestracja: wtorek 13 lis 2007, 11:36
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pawelsz »

p1 rozumiem tak, że w 1ym poście musi być przywitanie :)
Awatar użytkownika
greg
Posty: 3535
Rejestracja: środa 08 paź 2008, 00:16
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: greg »

Eneen, możesz wstawić 38mm. Odkręciłem właśnie koronkę i widzę, że ten 1mm in minus nie zrobi różnicy. Oring jest wystarczająco gruby.
Acha, w modelu od kolegi Pawelsza (wypożyczyłem go) jest szybka z plastiku.
ODPOWIEDZ