DealExtreme - zakupy
kr1s1983 będą chcieli abyś wysłał im najtańszą opcją (koszt ok 25 zł) ,najpierw musisz zgłosić uszkodzenie tutaj http://services.dealextreme.com/forms/R ... ctive.aspx
musisz im wysłać fotki uszkodzenia potem wyślą email z adresem do wysyłki bez problemu oddają kasę za wysyłkę (czekałem ok 6 dni).Zazwyczaj wysyłają nowy towar lub jeśli nie wyślesz im wadliwego towaru to ok 50% ceny.
musisz im wysłać fotki uszkodzenia potem wyślą email z adresem do wysyłki bez problemu oddają kasę za wysyłkę (czekałem ok 6 dni).Zazwyczaj wysyłają nowy towar lub jeśli nie wyślesz im wadliwego towaru to ok 50% ceny.
''Robota to prymitywny sposób spędzania wolnego czasu - F.Kiepski''
Nic nie muszisz wpisywac jeśli już zrobiłeś zakupy - to co podajesz, to opis opcji ktora pozwala sprawdzic stan realizacji konkretnego zamowienia - na podstawie adresu e-mail. Jesli zalozyles konto na DX i jesli to konto zakladales z tym samym adresem e-mail ktory masz w paypalu, to po zalogowaniu sie do konta bedziesz widzial wszystkie swoje zamowienia - bez potrzeby uzywania opcji sprawdzania konkretnego zamowienia o ktorej piszesz.
Pozdr.
Pikom
Pikom
Dzieki za pomoc,zglosilem im to wlasnie i tak tez mi napisali.Probowac wyslac to poczta?czy jakims operatorem?Pisza mi tez cos ze powinienm im wyslac potwierdzenie nadania i tracking number a takiego czegos poczta chyba nie ma..SISmaster pisze:kr1s1983 będą chcieli abyś wysłał im najtańszą opcją (koszt ok 25 zł) ,najpierw musisz zgłosić uszkodzenie tutaj http://services.dealextreme.com/forms/R ... ctive.aspx
musisz im wysłać fotki uszkodzenia potem wyślą email z adresem do wysyłki bez problemu oddają kasę za wysyłkę (czekałem ok 6 dni).Zazwyczaj wysyłają nowy towar lub jeśli nie wyślesz im wadliwego towaru to ok 50% ceny.
Będą chcieli aby do paczki włożyć kareczkę z :
1)nr zamówienia
2)nr produktu i ilość
3)opis uszkodzenia
wyślij jako list priorytetowy (będzie drożej ok 4 zł) zależy od wagi do 350 gr jest 17.3 zł+4 za priorytet
Takie fotki im trzeba wysłać
1)nr zamówienia
2)nr produktu i ilość
3)opis uszkodzenia
wyślij jako list priorytetowy (będzie drożej ok 4 zł) zależy od wagi do 350 gr jest 17.3 zł+4 za priorytet
Takie fotki im trzeba wysłać
- Załączniki
-
- dx.jpg (45.87 KiB) Przejrzano 521 razy
-
- dx2.jpg (55.53 KiB) Przejrzano 520 razy
''Robota to prymitywny sposób spędzania wolnego czasu - F.Kiepski''
23 marca złożyłem zamówienie, 26 wysłali paczkę, dzisiaj opuściła Chiny. Ogólnie szybko, jednak wysłali tylko połowę zamówienie, ale dioda już czeka na wysyłkę.
Niestety, dalej nie otrzymałem zwrotu pieniędzy, mimo że minęło ponad 2,5 tygodnia. Napisałem dzisiaj do nich i i czekam co z tym zrobią.
Pozdrawiam
Niestety, dalej nie otrzymałem zwrotu pieniędzy, mimo że minęło ponad 2,5 tygodnia. Napisałem dzisiaj do nich i i czekam co z tym zrobią.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony piątek 02 kwie 2010, 22:17 przez Pawelxqx, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 22
- Rejestracja: niedziela 14 mar 2010, 14:29
- Lokalizacja: Oświęcim
Witam,
Chciałbym z Chin zamówić telefon http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30780 .
Telefon kosztuje $116, wykupię usługę gift za $0.1, przy takiej wartości jest duża szansa na to, że będę musiał zapłacić cło/vat ?
Wesołych Świąt
Chciałbym z Chin zamówić telefon http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30780 .
Telefon kosztuje $116, wykupię usługę gift za $0.1, przy takiej wartości jest duża szansa na to, że będę musiał zapłacić cło/vat ?
Wesołych Świąt
Nawet gdyby wyslali ci to w sposob taki jak zwykle to zanizyliby wartosc przesylki.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
-
- Posty: 22
- Rejestracja: niedziela 14 mar 2010, 14:29
- Lokalizacja: Oświęcim
Alfi123456 czytam to forum kilka dni. Jak paczka zaginie piszesz kilka maili do DX i oni wysyłają po raz kolejny.
Teraz moje pytanie chce sobie zamówić zestaw Latarka+aku+ładowarka+uchwyt. Tylko mam problem, LINK jest napisane "Typically ships in 4 to 7 days* (7 to 10 during new year season". Czyli mogę się spodziewać że paczka zostanie podzielona na rzeczy In stock i Typically ships, i zostaną one wysłane oddzielnie? Czyli na latarkę mogę czekać wtedy wieczność (czyt.3+ miesiące)
Pozdrawiam
Piotrek
Teraz moje pytanie chce sobie zamówić zestaw Latarka+aku+ładowarka+uchwyt. Tylko mam problem, LINK jest napisane "Typically ships in 4 to 7 days* (7 to 10 during new year season". Czyli mogę się spodziewać że paczka zostanie podzielona na rzeczy In stock i Typically ships, i zostaną one wysłane oddzielnie? Czyli na latarkę mogę czekać wtedy wieczność (czyt.3+ miesiące)
Pozdrawiam
Piotrek
Po pierwsze nie wiadomo czy podzielą - zależy to od tego, kiedy spodziewają się dostawy tego czego nie ma na magazynie. A jeśli będą dzielić, to te "In stock" rzeczy też nie zostana pewnie wysłane w ciągu dwóch dni, tylko powiedzmy po tygodniu oczekiwania na skompletowanie całego zamówienia. Tak to mniej więcej u nich działa, że dział spedycji nie wie co będzie dostarczone i dopiero po kilku / kilkunastu dniach orientują się ze wszystkiego nie ma wiec wysyłają to co mają...
Po drugie nawet jak jest info "In stock" to ja bym nie wierzył... bardzo często sa nieaktualne stany magazynowe.
Po trzecie, tak popularną latarkę jak A10B raczej regularnie ściągają od producenta i powinna być dość szybko. Ale to faktycznie troche loteria.
Po czwarte opóźnienia rzędu 3 miesiące zdarzają się bardzo rzadko.
Po drugie nawet jak jest info "In stock" to ja bym nie wierzył... bardzo często sa nieaktualne stany magazynowe.
Po trzecie, tak popularną latarkę jak A10B raczej regularnie ściągają od producenta i powinna być dość szybko. Ale to faktycznie troche loteria.
Po czwarte opóźnienia rzędu 3 miesiące zdarzają się bardzo rzadko.
Pozdr.
Pikom
Pikom