DealExtreme - zakupy

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
Awatar użytkownika
SISmaster
Posty: 149
Rejestracja: poniedziałek 03 lis 2008, 12:54
Lokalizacja: Opatów

Post autor: SISmaster »

kr1s1983 będą chcieli abyś wysłał im najtańszą opcją (koszt ok 25 zł) ,najpierw musisz zgłosić uszkodzenie tutaj http://services.dealextreme.com/forms/R ... ctive.aspx
musisz im wysłać fotki uszkodzenia potem wyślą email z adresem do wysyłki bez problemu oddają kasę za wysyłkę (czekałem ok 6 dni).Zazwyczaj wysyłają nowy towar lub jeśli nie wyślesz im wadliwego towaru to ok 50% ceny.
''Robota to prymitywny sposób spędzania wolnego czasu - F.Kiepski''
olijacek
Posty: 67
Rejestracja: wtorek 16 mar 2010, 22:59
Lokalizacja: Mińsk Maz

Post autor: olijacek »

Hej

Zrobiłem pierwszy zakup na DX i mam pytanie coś mam potwierdzać po logowaniu jest takie miejsce na wpisanie adresu Email ?


Track a single order made with this account's e-mail address:
Awatar użytkownika
Pikom
Site Admin
Posty: 2912
Rejestracja: sobota 27 wrz 2008, 20:31
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pikom »

Nic nie muszisz wpisywac jeśli już zrobiłeś zakupy - to co podajesz, to opis opcji ktora pozwala sprawdzic stan realizacji konkretnego zamowienia - na podstawie adresu e-mail. Jesli zalozyles konto na DX i jesli to konto zakladales z tym samym adresem e-mail ktory masz w paypalu, to po zalogowaniu sie do konta bedziesz widzial wszystkie swoje zamowienia - bez potrzeby uzywania opcji sprawdzania konkretnego zamowienia o ktorej piszesz.
Pozdr.
Pikom
kr1s1983
Posty: 12
Rejestracja: wtorek 05 sty 2010, 08:35
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: kr1s1983 »

SISmaster pisze:kr1s1983 będą chcieli abyś wysłał im najtańszą opcją (koszt ok 25 zł) ,najpierw musisz zgłosić uszkodzenie tutaj http://services.dealextreme.com/forms/R ... ctive.aspx
musisz im wysłać fotki uszkodzenia potem wyślą email z adresem do wysyłki bez problemu oddają kasę za wysyłkę (czekałem ok 6 dni).Zazwyczaj wysyłają nowy towar lub jeśli nie wyślesz im wadliwego towaru to ok 50% ceny.
Dzieki za pomoc,zglosilem im to wlasnie i tak tez mi napisali.Probowac wyslac to poczta?czy jakims operatorem?Pisza mi tez cos ze powinienm im wyslac potwierdzenie nadania i tracking number a takiego czegos poczta chyba nie ma..
Awatar użytkownika
SISmaster
Posty: 149
Rejestracja: poniedziałek 03 lis 2008, 12:54
Lokalizacja: Opatów

Post autor: SISmaster »

Będą chcieli aby do paczki włożyć kareczkę z :
1)nr zamówienia
2)nr produktu i ilość
3)opis uszkodzenia
wyślij jako list priorytetowy (będzie drożej ok 4 zł) zależy od wagi do 350 gr jest 17.3 zł+4 za priorytet
Takie fotki im trzeba wysłać
Załączniki
dx.jpg
dx.jpg (45.87 KiB) Przejrzano 496 razy
dx2.jpg
dx2.jpg (55.53 KiB) Przejrzano 495 razy
''Robota to prymitywny sposób spędzania wolnego czasu - F.Kiepski''
Pawelxqx
Posty: 100
Rejestracja: czwartek 31 gru 2009, 23:32
Lokalizacja: Podkarpacie/Warszawa

Post autor: Pawelxqx »

23 marca złożyłem zamówienie, 26 wysłali paczkę, dzisiaj opuściła Chiny. Ogólnie szybko, jednak wysłali tylko połowę zamówienie, ale dioda już czeka na wysyłkę.
Niestety, dalej nie otrzymałem zwrotu pieniędzy, mimo że minęło ponad 2,5 tygodnia. Napisałem dzisiaj do nich i i czekam co z tym zrobią.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony piątek 02 kwie 2010, 22:17 przez Pawelxqx, łącznie zmieniany 1 raz.
kr1s1983
Posty: 12
Rejestracja: wtorek 05 sty 2010, 08:35
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: kr1s1983 »

odeslalem im latarke listem poleconym,dostalem juz odpowiedz ze wysylac beda mi nowa latarke a w zamian za presylke zebym wybral sobie cos ze sklepu co tez uczynilem
olijacek
Posty: 67
Rejestracja: wtorek 16 mar 2010, 22:59
Lokalizacja: Mińsk Maz

Post autor: olijacek »

Witam

Panowie i panie o ile są tutaj mam status Shipped via Tracked Air Mail i numer RBxxxxxxxxx

co z tym dalej będzie ?

Ps jak się klika w ten numer to co tam można sprawdzić ?
Awatar użytkownika
Pikom
Site Admin
Posty: 2912
Rejestracja: sobota 27 wrz 2008, 20:31
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pikom »

Shipped via Tracked Air Mail - oznacza, że wysłano przesyłką pocztową ze śledzeniem - będzie jechała aż (prawdopodobnie) dojedzie ;) A co można spradzic - status przesylki - czy czeka na poczcie w HK czy juz wysłana do PL - potem w PL już nie da się sledzic...
Pozdr.
Pikom
alfi123456
Posty: 22
Rejestracja: niedziela 14 mar 2010, 14:29
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: alfi123456 »

Witam,
Chciałbym z Chin zamówić telefon http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.30780 .
Telefon kosztuje $116, wykupię usługę gift za $0.1, przy takiej wartości jest duża szansa na to, że będę musiał zapłacić cło/vat ?
Wesołych Świąt !!
Awatar użytkownika
Fluxor
Posty: 2549
Rejestracja: wtorek 16 gru 2008, 12:17
Lokalizacja: Opole

Post autor: Fluxor »

Nawet gdyby wyslali ci to w sposob taki jak zwykle to zanizyliby wartosc przesylki.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
rrobsonm
Posty: 330
Rejestracja: środa 28 sty 2009, 18:10
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: rrobsonm »

Trochę będzie szkoda jak paczka zginie.
alfi123456
Posty: 22
Rejestracja: niedziela 14 mar 2010, 14:29
Lokalizacja: Oświęcim

Post autor: alfi123456 »

Zdarzyło się Wam kiedyś, że paczka zginęła ?
Jakby paczka zginęła to DX zwraca mi pieniądze ?
Z góry dzięki za odpowiedź.
piotrokej
Posty: 18
Rejestracja: sobota 27 mar 2010, 20:48
Lokalizacja: Lublin

Post autor: piotrokej »

Alfi123456 czytam to forum kilka dni. Jak paczka zaginie piszesz kilka maili do DX i oni wysyłają po raz kolejny.


Teraz moje pytanie chce sobie zamówić zestaw Latarka+aku+ładowarka+uchwyt. Tylko mam problem, LINK jest napisane "Typically ships in 4 to 7 days* (7 to 10 during new year season". Czyli mogę się spodziewać że paczka zostanie podzielona na rzeczy In stock i Typically ships, i zostaną one wysłane oddzielnie? Czyli na latarkę mogę czekać wtedy wieczność (czyt.3+ miesiące)
Pozdrawiam
Piotrek
Awatar użytkownika
Pikom
Site Admin
Posty: 2912
Rejestracja: sobota 27 wrz 2008, 20:31
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pikom »

Po pierwsze nie wiadomo czy podzielą - zależy to od tego, kiedy spodziewają się dostawy tego czego nie ma na magazynie. A jeśli będą dzielić, to te "In stock" rzeczy też nie zostana pewnie wysłane w ciągu dwóch dni, tylko powiedzmy po tygodniu oczekiwania na skompletowanie całego zamówienia. Tak to mniej więcej u nich działa, że dział spedycji nie wie co będzie dostarczone i dopiero po kilku / kilkunastu dniach orientują się ze wszystkiego nie ma wiec wysyłają to co mają...

Po drugie nawet jak jest info "In stock" to ja bym nie wierzył... bardzo często sa nieaktualne stany magazynowe.

Po trzecie, tak popularną latarkę jak A10B raczej regularnie ściągają od producenta i powinna być dość szybko. Ale to faktycznie troche loteria.

Po czwarte opóźnienia rzędu 3 miesiące zdarzają się bardzo rzadko.
Pozdr.
Pikom
Zablokowany