Tuning MLF-1W

Oświetlenie przednie i tylne w rowerze, zasobniki na baterie. Komfort i bezpieczeństwo nocnej jazdy.
Us3r
Posty: 34
Rejestracja: piątek 19 cze 2009, 20:39
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Us3r »

Hm, napisałem do kolegi Darka maila, ale nie odpisał mi.
Stworzyłem aluminiowy radiator pod diodę, także chyba sprawa chłodzenia załatwiona. Później się nim pochwalę, to ocenisz czy wystarczy.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Pyra
Site Admin
Posty: 8527
Rejestracja: niedziela 02 sie 2009, 20:35
Lokalizacja: Gądki

Post autor: Pyra »

Witam
Darek, niestety dla nas, jest bardzo zapracowanym człowiekiem, jak zauważyłeś już może pojawia się na forum rzadko, ale wtedy, odpisuje na wiele postów, tak więc daj mu trochę czasu.

Pozdrawiam
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
honor
Posty: 8
Rejestracja: piątek 28 sie 2009, 14:53
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: honor »

Mam bliźniaczy model spark 3w-78. Spalił mi się w nim jeden z układów przez co lampka ciągle świeci i nie da się jej wyłączyć bez odłączania zasilania. W związku z tym planuje jej przeróbkę. Driverkiem będzie omawiany tutaj wcześniej SKU6190, zasilanie zapewnię z 4xAAA. Soczewka prawdopodobnie ROCKET-O. Mam wątpliwości do modelu diody. Co będzie najlepszym wyborem? XR-E Q5, XP-E Q5, czy może XP-G R5?
Us3r
Posty: 34
Rejestracja: piątek 19 cze 2009, 20:39
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Us3r »

Rozumiem, w takim razie będę cierpliwie czekał ; )
Mój radiator wygląda tak o:
Obrazek
Powinien wystarczyć, nie będę przecież cały czas korzystał z trybu max, bo mam tylko 750mAh. Nie będę się już bawił w przeróbkę zasilania w niej, jak stwierdzę że nie będzie mi to wystarczało po prostu stworzę nową latarkę "rurkową" z koszyczkiem 18650 a ta będzie sluzyla jako latarka ;)

Pozdrawiam
ODPOWIEDZ