co z tym DX?

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
Awatar użytkownika
pawelsz
Posty: 1706
Rejestracja: wtorek 13 lis 2007, 11:36
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pawelsz »

z trackingiem teoretycznie nie- z wyj. okolic świta/nowego roku
bez trackingu ida czasami dość długo, ale raczej nie aż tak
z trackingiem czy bez ?
Miodosław
Posty: 601
Rejestracja: piątek 16 lis 2007, 14:22
Lokalizacja: Świnoujście

Post autor: Miodosław »

Informacja, czy z trackingiem, czy bez jest rzeczywiście ważna! Lecz niezależnie od tego wanmic1, rozpocznij procedurę reklamacji. Co prawda Chińczycy jeszcze świętują, ale im szybciej, tym lepiej, bo pewnie będą mieli sporo do nadrabiania.
Dubito ergo sum!
Awatar użytkownika
night_82
Posty: 335
Rejestracja: czwartek 13 gru 2007, 20:46
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: night_82 »

ja na swoją ostatnią przesyłkę z DX czekałem 2m-ce, zamówienie przed 20 listopada a przyszło po 20 stycznia, już chciałem reklamować i właśnie przyszło wtedy
wanmic1
Posty: 39
Rejestracja: piątek 27 cze 2008, 00:27

Post autor: wanmic1 »

Przesyłka bez trackingu (wartość poniżej 15$). Reklamację pisałem już jakieś 3 tygodnie temu to mi odpisali że proszą o cierpliwość i oczekiwanie. Myślałem, że paczka dojdzie kilka dni później. Minęły 2 m-ce i nic. Już dawno coś czułem, że jest jakiś problem. Przesyłki ze Stanów idą dużo szybciej. Nie rozumiem tego. Co oni robią z tą paczką ? Z Australii bym szybciej przesyłkę otrzymał!
Teraz pytanie, czy jeśli przesyłka zaginęła to czy odzyskam swoje pieniądze ? W sumie niedużo bo ok 40 zł ale jednak.
Pozdrawiam, Michał
Awatar użytkownika
Pikom
Site Admin
Posty: 2912
Rejestracja: sobota 27 wrz 2008, 20:31
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pikom »

wanmic1 pisze:Nie rozumiem tego. Co oni robią z tą paczką ? Z Australii bym szybciej przesyłkę otrzymał!
Hej Michale,

Po pierwsze, to najdłużej paczki oczekują zazwyczaj na poczcie W HK lub w naszym Urzędzie Celnym. Ale jak nie doszło po takim czasie to pisz do DX - jak do tej pory nie zawiedli mnie i w kilku przypadkach kiedy coś było nie tak wysyłali sprawny sprzęt (po reklamacji jakości) lub jeszcze raz to samo zamówienie (po zaginięciu paczki). Tak więc możesz liczyć na to, ze zakupiony towar (lub zastepczy, jesli zechcesz coś zmienić) w końcu do Ciebie dotrze.
Pozdr.
Pikom
wanmic1
Posty: 39
Rejestracja: piątek 27 cze 2008, 00:27

Post autor: wanmic1 »

Witaj Pikom,

dzięki za informację. Zabieram się do pisania kolejnej reklamacji.
Pozdrawiam, Michał
ODPOWIEDZ