DealExtreme - zakupy

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
freebike
Posty: 263
Rejestracja: czwartek 18 wrz 2008, 11:58
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: freebike »

U mnie to samo, zamiast pencety latarka z solarem.
P_iter
Posty: 98
Rejestracja: poniedziałek 04 sty 2010, 17:11
Lokalizacja: Warszawiak

Post autor: P_iter »

Chyba tym razem Chińczycy sobie popili...RedBulla oczywiście (aby nie propagować... ;) )
Pozdrawiam
P_iter
freebike
Posty: 263
Rejestracja: czwartek 18 wrz 2008, 11:58
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: freebike »

hehe jest coś w tym, może dlatego tak szybko teraz paczki dochodzą. Jedną mam od wczoraj w domu a na trackingu jeszcze nie wyleciała z HK :) Pija redbulla i latają sami.
kr1s1983
Posty: 12
Rejestracja: wtorek 05 sty 2010, 08:35
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: kr1s1983 »

wow,doszla do mnie paczka bez trackingu.Rowne 2 miesiace... i mozna sie bawic latarka
Awatar użytkownika
SISmaster
Posty: 149
Rejestracja: poniedziałek 03 lis 2008, 12:54
Lokalizacja: Opatów

Post autor: SISmaster »

Witam mam wielką prośbę ,czy mógłby mi ktoś pomóc z Dx przysłali coś że nie obsługują Polski ems express i albo mam dopłacić za przesyłkę albo zmienić coś w zamówieniu,a z angielskim nie bardzo sobie radzę.
''Robota to prymitywny sposób spędzania wolnego czasu - F.Kiepski''
Awatar użytkownika
Fluxor
Posty: 2549
Rejestracja: wtorek 16 gru 2008, 12:17
Lokalizacja: Opole

Post autor: Fluxor »

SISmaster, to napisz co ci wyslali. Jesli tego nie widzimy to nie pomozemy.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
Awatar użytkownika
SISmaster
Posty: 149
Rejestracja: poniedziałek 03 lis 2008, 12:54
Lokalizacja: Opatów

Post autor: SISmaster »

Dear Valued Customer,



This is Bonnie from DealExtreme.



We are writing to notify you that your latest order is put on hold because the additional EMS fee is required in your order. The countries that we can currently ship EMS packages to are:



Australia, Austria, Belgium, Cambodia, Canada, Denmark, Finland, France, Germany, Greece, Hong Kong, Indonesia, Ireland, Italy, Japan, Luxembourg, Macau, Malaysia, Malta, Mongolia, New Zealand, North Korea, Norway, Papua New Guinea, Philippines, Portugal, Singapore, South Korea, Spain, Sweden, Switzerland, Thailand, U.K., U.S.A, and Vietnam.



And the typical reasons for paying extra EMS fee are:



You have upgraded EMS service for your order or you have ordered Free EMS upgraded item(s), but your country is not listed above, the extra shipping cost therefore needs to be covered by you. The payment link of the additional shipping cost has already sent to your PayPal email address, please confirm.



If you prefer not to pay for the extra shipping cost, you may request to ship your order via Registered Airmail Service by making a request via our Customer Express System at






Thank you for your patience and understanding!
''Robota to prymitywny sposób spędzania wolnego czasu - F.Kiepski''
Awatar użytkownika
pawelsz
Posty: 1706
Rejestracja: wtorek 13 lis 2007, 11:36
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pawelsz »

a po co Ci był upgrade do EMS ?
albo płacisz i masz dośc szybko (zapewne zależnie od wartości i cło/vat) albo wracasz do trackingu poczty HK
Awatar użytkownika
swietlik
Posty: 489
Rejestracja: sobota 22 lis 2008, 22:39
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: swietlik »

Jeśli chcesz, żeby wysłali pocztą poleconą a nadwyżkę za ems zwrócili na konto w Paypalu odpisz:

"Please ship my order (tu wstaw numer zamówienia) via Registered Airmail Service and return the remaining balance to my Paypal account".


Najlepiej odpisz na wiadomość którą otrzymałeś, albo w nowej zacytuj całość poprzedniej, żeby wiedzieli o co chodzi.
Awatar użytkownika
SISmaster
Posty: 149
Rejestracja: poniedziałek 03 lis 2008, 12:54
Lokalizacja: Opatów

Post autor: SISmaster »

Już dopłaciłem i dzisiaj wysłali
''Robota to prymitywny sposób spędzania wolnego czasu - F.Kiepski''
szocha1991
Posty: 27
Rejestracja: sobota 21 lis 2009, 19:43
Lokalizacja: Lubin

Post autor: szocha1991 »

Cześć. Zamówienie zrobiłem 15 stycznia. Dziś pokazał mi się nowy status 'Temporary stock shortage, contact us if necessary' z mojego wolnego tłumaczenia wychodzi, że chyba szybko nie dostanę produktu (37 dolarów), więc skupiam się na drugiej części zawiadomienia. Jak mogę odzyskać kasę, po prostu zrezygnować z zamówienia, bo i tak nic się jeszcze nie ruszyło?
Awatar użytkownika
Fluxor
Posty: 2549
Rejestracja: wtorek 16 gru 2008, 12:17
Lokalizacja: Opole

Post autor: Fluxor »

szocha1991, nie zrezygnujesz. Przy tym statusie niema mozliwosci cancelowania zamowienia. Ja zamawialem 14 stycznia 3 pozycjee i dzisiaj wyslali mi towar. Mialem ten samo komunikat od tygodnia.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
Awatar użytkownika
lennin
Posty: 2104
Rejestracja: piątek 04 sty 2008, 19:31
Lokalizacja: Łódź

Post autor: lennin »

Można do nich napisać żeby skasowali zamówienie.
Obrazek Obrazek
Czy to jakaś nowa niesprecyzowana choroba? .....światła, światła więcej ŚWIATŁAObrazek Obrazek
szocha1991
Posty: 27
Rejestracja: sobota 21 lis 2009, 19:43
Lokalizacja: Lubin

Post autor: szocha1991 »

czyli ty Fluxor zalecasz mi cierpliwość a na pewno status zmieni się na taki który mnie zadowoli?:) W sumie mam czas, tylko żeby się wyrobili do Bożego Narodzenia:P
Awatar użytkownika
Fluxor
Posty: 2549
Rejestracja: wtorek 16 gru 2008, 12:17
Lokalizacja: Opole

Post autor: Fluxor »

szocha1991, jesli nie chcesz czekac to musialbys do nich napisac meila czy jest mozliwosc anulowania bo przy zamowieniu nie bedzie przycisku aktywnego do anulowania. Jesli poczekasz to predzej czy pozniej wysla.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
Zablokowany