Przysłali mi inne światełko

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
janko
Posty: 16
Rejestracja: poniedziałek 11 sty 2010, 17:39
Lokalizacja: wrocław

Przysłali mi inne światełko

Post autor: janko »

Cześć

POMOCY!!!

Czy ktoś miał taki przypadek. Zamówiłem w kajdomajnie latarkę: http://kaidomain.com/ProductDetails.aspx?ProductId=5618
a dostałem przed chwilą paczkę z:
http://kaidomain.com/ProductDetails.asp ... ctId=10294
co w takim przypadku mam zrobić.
W kopercie jest mała karteczka na której jest napisane jakieś podziękowanie i symbol latarki którą zamawiałem.
Zaznaczam, że nie znam angielskiego ani tym bardziej chinskiego.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Pikom
Site Admin
Posty: 2912
Rejestracja: sobota 27 wrz 2008, 20:31
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pikom »

Zrób skan/zdjęcie karteczki i wrzuć na forum - ale tak żeby dało się cos odczytać...
Pozdr.
Pikom
janko
Posty: 16
Rejestracja: poniedziałek 11 sty 2010, 17:39
Lokalizacja: wrocław

Post autor: janko »

Nie mam skanera, więc z postaram się z obrazować tą karteczke.
Wymiary: 2cmx6cm.
Napisy na niej:

Thank you for purchasing at
http://www.kaidomain.com!
Here are included items in this order# 1001120012

Item Qty Price
Ultrafire SG-900 CREE Q5 2-Mode 1 $34,31
Flashlight (1*8650)

Item jest nad nazwą latarki
Quty nad 1 ilość
Price nad 34,31 ceną.

Myślę, że w miarę czytelnie to napisałem.
Qrde nie wiedziałem,że umiem pisać po angielsku. :lol:
Gardol

Post autor: Gardol »

janko pisze:Thank you for purchasing at
http://www.kaidomain.com!
Here are included items in this order# 1001120012
Dziękujemy za zakupy w KAI. W załączeniu przedmioty z zamówienia numer 1001...

Item - to "przemiot/rzecz"
Qty - to skrót od "ilość"
Price - to "cena"

Czyli nic tu nie ma ciekawego. Wygląda jakbyś kupił 1 latarkę Ultrafire SG-900 za 34,31$

Pozdrawiam,
Paweł
janko
Posty: 16
Rejestracja: poniedziałek 11 sty 2010, 17:39
Lokalizacja: wrocław

Post autor: janko »

No tak- tyko, że mi przysłali Ultrafire UF-H3

Pozdrawiam
Gardol

Post autor: Gardol »

Na Twoim miejscu porobiłbym szczegółowe zdjęcia całej przesyłki i zawartości i pisał do KAI reklamcję.

Może ktoś inny będzie potrafił Ci coś więce podpowiedzieć, bo jak wiem z czytania forum wiele osób miało już problemy z KAI.

Pozdrawiam,
Paweł
Awatar użytkownika
ElSor
Site Admin
Posty: 5041
Rejestracja: niedziela 13 wrz 2009, 12:52
Lokalizacja: Ozimek

Post autor: ElSor »

Moze sproboj sprzedac u nas to co dostales po kosztach i po sprzedazy kup ponownie SG900 - tak moze byc szybciej i sprawniej niz poprzez ich "serwis" i wysylanie z powrotem UF H3
janko
Posty: 16
Rejestracja: poniedziałek 11 sty 2010, 17:39
Lokalizacja: wrocław

Post autor: janko »

W tej chwili wyniknął jeszcze jeden problem. Nie Swieci!!!
Problem opisałem w czołówkach. W temacie Ultrafire H1, H2, H3.

Pozdrawiam
Awatar użytkownika
Pikom
Site Admin
Posty: 2912
Rejestracja: sobota 27 wrz 2008, 20:31
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: Pikom »

Jak widać z opisu faktycznie popełnili błąd - skasowali za SG-900 i podziękowali za zakup tej właśnie latarki a przysłali coś innego. Twoje szczęście, że w sumie o podobnej wartości. Jak już koledzy wspominali masz kilka wyjść, w tym jedno proste - sprzedać co dostałeś i kupic raz jeszcze SG-900. Jeśli w ciągu powiedzmy tygodnia nie uda Ci się odsprzedać niepotrzebnej latarki wtedy możesz pisac reklamację - nie będą przeciez wiedzieli, że pomyłkowa przesylka doszła już wczesniej... Czyli możesz starac się wykorzystac pomysł ze sprzedażą a jak nie wypali to reklamować. Prawdopodobnie masz szansę wynegocjować przy odsyłaniu błędnie wysłanej latarki zwrot kosztów (choć nie ma pewności) lub porozumieć się co do obnizki na zakup tym razem właściwej latarki - to nawet może Ci sie opłacić ;)
Pozdr.
Pikom
janko
Posty: 16
Rejestracja: poniedziałek 11 sty 2010, 17:39
Lokalizacja: wrocław

Post autor: janko »

Dzięki kolegom za sugestie. Pikom, ta druga opcja bardziej mi odpowiada. Zniżka na latarkę. Na upartego mogę ją sobie zostawić, a w przypływie dobrej woli przekazać ją w ręce Mojej Szanownej Małżonki. Tylko jest mały problem, oni pewnie tam nie znają polskiego ;) , a ja angielskiego :cry: i z napisaniem reklamacji będę mieć duży kłopot.

pozdrawiam
Awatar użytkownika
toms_
Posty: 281
Rejestracja: poniedziałek 17 sie 2009, 10:05
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: toms_ »

Mogę Ci taki tekst reklamacyjny napisać, ale przydałoby się, żebyś zrobił zdjęcia koperty, karteczki i latarki, jako załącznik do tej reklamacji.
janko
Posty: 16
Rejestracja: poniedziałek 11 sty 2010, 17:39
Lokalizacja: wrocław

Post autor: janko »

Dzięki toms, zdjęcia będą zrobione. Będę Ci bardzo zobowiązany za pomoc.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
toms_
Posty: 281
Rejestracja: poniedziałek 17 sie 2009, 10:05
Lokalizacja: Łańcut

Post autor: toms_ »

Wysłałem Ci na skrzynkę instrukcje.
janko
Posty: 16
Rejestracja: poniedziałek 11 sty 2010, 17:39
Lokalizacja: wrocław

Post autor: janko »

Dzięki Tomku już czytałem.

[ Dodano: 28 Styczeń 2010, 22:40 ]
Reklamacja do kai-a została wysłana według instrukcji toms-a. Czekam na odzew od nich.
ODPOWIEDZ