Sigma PowerLED Black
Sigma PowerLED Black
Sigma Powerled Black - nowa "super lampka" produkcji jednego z największych europejskich producentów akcesoriów rowerowych Sigma Sport.
Koszt :
330 pln - lampka + uchwyt na kierownicę
450 pln - lampka, uchwyt na kierownicę, pakiet Li-Ion + ładowarka
Podawane przez producenta czasy pracy na pakiecie Li-ion (pakiet waży 140g) :
High : 3,5h
Mid : 5,5h
Low : 11 h
Sigmowi specjaliści od marketingu sprzedają nam coś takiego... Większość osób, które brały udział w mojej ankiecie, określiło ilość światła widoczną na zdjęciu na "ponad 600 lumenów"
Niestety, po zakupie można się przekonać, że tak naprawę kupiliśmy coś takiego
Na moje oko "wyceniam" tryb high na około 160 lumenów...
Gdy najdzie człowieka ochota aby sprawdzić zawartości lampki muszę ostrzec - na gwincie może być wystarczająco dużo kleju epoksydowego aby odkręcenie głowicy bez jej uszkadzania było praktycznie niemożliwe.
Zastosowany układ to Microchip PIC12F675.
Podsumowanie
W sumie dostajemy tę samą lampkę w lekko odświeżonej wersji :
- dodatkowy tryb świecenia "pośredni"
- w standardzie akumulator Li-Ion zamiast NiMH
- w standardzie led SSC P4 - niestety z T-binu.
- kultowy czarny kolor (jak widać troszkę się wyciera ).
Dla posiadaczy starego srebrnego powerleda przesłanek do wymiany nie widzę. Dla szukających lampki na rower to druga po B&M Ixon Speed lampa na polskim rynku wykorzystująca led-y nowej generacji, spełniająca postulat minimum - odpowiednik 10W halogenu przez przynajmniej 3 godziny.
Koszt :
330 pln - lampka + uchwyt na kierownicę
450 pln - lampka, uchwyt na kierownicę, pakiet Li-Ion + ładowarka
Podawane przez producenta czasy pracy na pakiecie Li-ion (pakiet waży 140g) :
High : 3,5h
Mid : 5,5h
Low : 11 h
Sigmowi specjaliści od marketingu sprzedają nam coś takiego... Większość osób, które brały udział w mojej ankiecie, określiło ilość światła widoczną na zdjęciu na "ponad 600 lumenów"
Niestety, po zakupie można się przekonać, że tak naprawę kupiliśmy coś takiego
Na moje oko "wyceniam" tryb high na około 160 lumenów...
Gdy najdzie człowieka ochota aby sprawdzić zawartości lampki muszę ostrzec - na gwincie może być wystarczająco dużo kleju epoksydowego aby odkręcenie głowicy bez jej uszkadzania było praktycznie niemożliwe.
Zastosowany układ to Microchip PIC12F675.
Podsumowanie
W sumie dostajemy tę samą lampkę w lekko odświeżonej wersji :
- dodatkowy tryb świecenia "pośredni"
- w standardzie akumulator Li-Ion zamiast NiMH
- w standardzie led SSC P4 - niestety z T-binu.
- kultowy czarny kolor (jak widać troszkę się wyciera ).
Dla posiadaczy starego srebrnego powerleda przesłanek do wymiany nie widzę. Dla szukających lampki na rower to druga po B&M Ixon Speed lampa na polskim rynku wykorzystująca led-y nowej generacji, spełniająca postulat minimum - odpowiednik 10W halogenu przez przynajmniej 3 godziny.
- Calineczka
- Posty: 7578
- Rejestracja: niedziela 11 lis 2007, 20:19
- Lokalizacja: Wejherowo
- Kontakt:
TUTAJ masz liste dystrybutorow w Polsce.Kaspro pisze:Witam!
Czy ktoś wie gdzie mogę kupić kabel przedłużający od lampki do akumulatorka?
Kabel przedluzajacy jest w komplecie z uchwytem do kasku i prawdopodobnie bedzie do kupienia w Bikemanie -- musisz przedzwonic.
owszem ale taki komplet jest tylko do modelu EVO w jednym miejscu powiedzieli mi że do PowerLED-a nie ma nic takiego a w innym że dystrybutor nie przewidział zapotrzebowania tego przewodu na tę część europy...... nie pozostanie mi nic innego jak przedłużyć przewód org. od aku. a za wtyczką oraz gniazdkiem pielgrzymowałem w kilku sklepach elektrycznych itp. bez powodzenia.czarny_kruk pisze:Kabel przedluzajacy jest w komplecie z uchwytem do kasku
Jezeli bylyby problemy z dostaniem tego u nas to kupisz to na http://bike-components.de/catalog/Helmh ... anguage=en lub ebay.de
dzięki za info już miałem składać zamówienie i zadzwonił do mnie pan z Bikeman-a i cud nad Wisłą znalazł model pokazowy w eleganckim pudełku i za całe 15,40czarny_kruk pisze:Jezeli bylyby problemy z dostaniem tego u nas to kupisz to na http://bike-components.de...ack?language=en
Dzięki wielkie czarny_kruk-u za pomoc.
ps. gdzie mam kliknąć na ten guzik "pomógł"?
Dominik, czy Twoim zdaniem jest możliwe i czy ma sens wstawienie do lej lampki Cree XP-G? Jeśli tak czy obeszło by się bez zmiany optyki (jak bedzie szerzej to nawet lepiej) i drivera? Teoretycznie w trybie MID Sigma świeciłaby o całe 100 lumenów mocniej niż w trybie HI bez przeróbki
A może potrójne XP-G by weszło?
A może potrójne XP-G by weszło?
Widzę światełko w tunelu...coraz mocniejsze...
Rowerowy zestaw kombinowany DIY czyli światła długie i krótkie z przełącznikiem na kierownicy
Rowerowy zestaw kombinowany DIY czyli światła długie i krótkie z przełącznikiem na kierownicy
Hm, napisz proszę coś o tej nowej SSC Może jakieś linki do zapowiedzi? Są już jakieś konkrety?
Co do XP-Gm czy według Twojej wiedzy nabytej podczas demolki dioda ta weszła by do oryginalnej optyki?
Co do XP-Gm czy według Twojej wiedzy nabytej podczas demolki dioda ta weszła by do oryginalnej optyki?
Widzę światełko w tunelu...coraz mocniejsze...
Rowerowy zestaw kombinowany DIY czyli światła długie i krótkie z przełącznikiem na kierownicy
Rowerowy zestaw kombinowany DIY czyli światła długie i krótkie z przełącznikiem na kierownicy