Problem ze sprzedawcą
Problem ze sprzedawcą
Witam wszystkich użytkowników tego forum, a teraz do rzeczy mam problem z latarką sklihunt s3 pro a mianowicie ze sprzedawcą tej latarki,kupiłem ją w 2021 roku i na początku trochę ją używałem gdzieś tak z ponad miesiąc a później odstawiłem na półkę i stała tak z parę miesięcy bo używałem nitecore p15 już ponad 7 lat bez problemu aż nagle przestał się ten nitecore włączać poprawnie tzn. włącznik chwilowy działa ale żeby poświecić dłużej to trzeba trzymać cały czas przycisk włącznika , więc odstawiłem nitecore i zacząłem używać tego skilhunta nie minęło parę tygodni i ten nowy skilhunt też przestał działać wogóle nie można było włączyć nawet chwilowe włączenie nie działało więc wysłałem tego skilhunta na gwarancje , latarka została niby wymieniona na nową i świeci ale ja w to nie wierze bo wskazują na to różne ślady takie jak np. brud w tych rowkach w okolicy przycisku ,pierwsza litera nazwy typu latarki czyli s jest jakby wyżłobiona oraz wcześniej przed wysłaniem na gwarancje latarka się odkręcała cała nawet tam gdzie jest dioda led a teraz jest sklejona góra latarki i nie można tego zobaczyć jak tam to wszystko wygląda , podejrzewam że sprzedawca chciał ukryć niechlujną naprawę i dlatego skleił górę latarki, szkiełko z reflektorem też było sklejone ale to już wtedy jak ją kupiłem, na stronie producenta są recenzje i zdjęcia tej latarki jak powinna wyglądać oryginalna i że cała jest rozbieralna a nie klejona jak moja,proszę mi napisać czy mogę żądać zwrotu pieniędzy z tytułu rękojmi czy gwarancji i jak to zrobić , będę bardzo wdzięczny za wszelkie podpowiedzi.
Re: Problem ze sprzedawcą
Strasznie chaotycznie piszesz. Tak, możesz korzystać z rękojmi lub praw konsumenta (w zależności od szczegółów zakupu).
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
Re: Problem ze sprzedawcą
Dzięki za odpowiedź o co chodzi z tymi szczegółami zakupu pytam bo nigdy z tego nie korzystałem , czy może jeszcze ktoś napisać dokładnie jak to zrobić oraz ile mam czasu z tą wymianą bądź zwrotem gotówki.
Re: Problem ze sprzedawcą
Dodam jeszcze że napisałem do sklepu elektromania24.pl w piątek i do dziś cisza.
Re: Problem ze sprzedawcą
Zacznij np. od tego: https://uokik.gov.pl/rzecznicy.php
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
Re: Problem ze sprzedawcą
Witam, napisał mi pismo reklamacyjne i w nim jest napisane że reklamacja została rozpatrzona negatywnie i że stanowisko w tym względzie jest ostateczne i nie ulegnie zmianie i co dalej mogę z tym zrobić ,wstawił bym skan tego pisma ale nie wiem jak , a z tym rzecznikiem to można telefonicznie przez internet czy trzeba osobiście się stawić.
Re: Problem ze sprzedawcą
https://prokonsumencki.pl/reklamacja-to ... ko-klient/
poczytaj i zacznij ponownie z tytułu rękojmi - negatywne rozpatrzenie gwarancyjne nie wyklucza ponownego ataku z rekojmi.
niestety nikt za rączkę co i jak cię nie doprowadzi - znając zasady atakuj sam.
poczytaj i zacznij ponownie z tytułu rękojmi - negatywne rozpatrzenie gwarancyjne nie wyklucza ponownego ataku z rekojmi.
niestety nikt za rączkę co i jak cię nie doprowadzi - znając zasady atakuj sam.
Re: Problem ze sprzedawcą
Dzięki za odpowiedź po prostu nie wiem jakie są aktualne przepisy oraz niektóre rzeczy są dla mnie nie zrozumiałe czytając te przepisy ale pojade do rzecznika praw konsumenta i dowiem się co i jak.
Re: Problem ze sprzedawcą
Napisz maila na adres porady@dlakonsumentow.pl i opisz problem, podpowiedzą jak to rozwiązać, ale staraj napisać się to możliwie "po polskiemu".
Moje recenzje oświetlenia na YouTube
Kompendium wiedzy o akumulatorach Li-ion 18650 / 21700 (update 02.2024)
Kody na Aliexpress, Banggod i inne. Zniżki na latarki Convoy Kody z Chin
Kompendium wiedzy o akumulatorach Li-ion 18650 / 21700 (update 02.2024)
Kody na Aliexpress, Banggod i inne. Zniżki na latarki Convoy Kody z Chin
Re: Problem ze sprzedawcą
Dzięki wszystkim za pomoc już dostałem zwrot pieniędzy za latarke , pomógł mi również rzecznik praw konsumenta,nie polecam tego nieuczciwego sprzedawcy oraz nie polecam skilhunta s3 pro omijajcie szerokim łukiem ,dwa razy latarka była w naprawie za każdym razem co innego się psuło , ciężko było ale się udało .