jest reflektor, ale ma podkładkę. Testowana była też sama piguła nie wkręcona.Po pierwsze - czy latarka pracuje z TIR-em czy z reflektorem - jeśli z reflektorem to czy ma podkładkę
Aku są naładowane, mogą nie dawać rady z prądem (ale testowałem na 3 sztukach 30Q - niby spoko do 15A, i na Panasonikach też w tym 2x szeregowo na przewodach), czekam na 21700...Teraz mryganie - to prawdopodobnie objaw "nie dawania rady" - sterownik sygnalizuje zbyt niskie napięcie mryganiem ale także "niedomaganie prądowe":
Właśnie to zrobiłem - miga tak samo...Poluzuj trochę pierścień dociskający sterownik:
- sprawdź czy dalej miga
Testowałem bez dupki na krótko - to samo...sprawdź czy jest dobrze polutowany włącznik i dobrze dokręcony pierścieniem do tej nakręcanej dupki
jutro jeszcze to poprawię, zobaczymy...- przetrzyj pilniczkiem stykające się z baterią (sprężynkę sterownika i włącznika) - może są pokryte patyną i źle stykają
- dokręć całość "godziwie"
Tak były pełne.Oczywiście zakładam że ogniwa były "pełne" ...
Sterownik nie był modyfikowany.Nie omawiam eksperymentów z podwyższaniem prądy
Tutaj na 100% nie było pomyłki.Acha i uważaj na biegunowość
Jaki jest objaw braku wydajności ogniwa? jaki jest objaw zbyt niskiego napięcia? jak wtedy H1-A "miga"?
Dzięki za pomoc