Banggood

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
hoka
Posty: 733
Rejestracja: piątek 15 lis 2013, 01:39
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: hoka »

Wiesz gdyby to mi bardzo przeszkadzało to domagałbym się ponownej wysyłki.
Awatar użytkownika
Yantar
Posty: 74
Rejestracja: niedziela 13 sie 2017, 13:18
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Yantar »

Życzę Ci, żebyś tyle dostał, ja za uszkodzenia opisane parę postów wyżej i brak pierścienia taktycznego dostałem ostatecznie 20 zł, ale najpierw chcieli dać 200 punktów, czyli odpowiednik 2$. Ale - zgłosiłem im to jako brakujące akcesoria. Gdy zgłosiłem złą szybkę w L2 jako "wadę fabryczną", dosłali nową latarenkę. A mogli samą szybkę. Gdy zgłosiłem wadę fabryczną ich Astroluxa (to chyba marka własna BG), zwrócili kasę ~100%, mimo że mogli przysłać uszkodzoną tubę i nakrętkę; może więc warto zrobić ładne fotki i zgłosić wadę fabryczną.
Serdecznie pozdrawiam
Jacek / Yantar
Awatar użytkownika
Sosenia
Posty: 426
Rejestracja: środa 01 gru 2010, 14:38
Lokalizacja: ZG

Post autor: Sosenia »

Ja miałem przygody z BLF Q8 - po miesiącu leżenia w szafce z bateriami, baterie miały 0V (LINK). Po nagraniu filmu z pokazaniem problemu (miernik, latarka itp. pokazany prąd w spoczynku) udało się dostać częściowy refund 55zł w zamian za utratę gwarancji (której i tak zostało 2 miesiące). A latarka mimo problemu z prądem jest cały czas sprawna...
S2+: XM-L2 U2-1B 2.1A || XM-L2 T6-4C 2.1A || (MOD) XP-E2 Red 1.4A || 365nm Nichia UV
S2 XP-L HI 2.8A || BLF Q8 || Skilhunt H03 NW || Astrolux C8 XP-L HI 3B || KDLITKER C8.2 XHP35 HI NW || L6 XHP70 N2-3A || L2 XP-L HI V2-1A
hoka
Posty: 733
Rejestracja: piątek 15 lis 2013, 01:39
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: hoka »

Najwidoczniej zależy na kogo się trafi, czasem może być nawet absurdalnie:
- Ostatnio zamówiłem ogniwa 18650 z BG, dopłaciłem do szybkiej wysyłki no i przyszły. Okazało się że wyglądają inaczej, są nieco krótsze, inny "+", inny "-", brak QR kodu ...więc nie miałem pewności czy trzymają parametry. Wysłałem zdjęcie z pytaniem dlaczego przesłali mi inne ogniwa mimo iż od lat z tej aukcji przesyłali dokładnie to samo...

W odpowiedzi dostałem informacje że przesyłka została uszkodzona i należy mi się pełny zwrot minus wysyłka... który właśnie przyszedł na konto.

Postanowiłem sprawdzić co jest z tymi ogniwami, a że mój Opusik padł to poratował mnie kolega maciex93 robiąc testy (jeszcze raz dzięki!) Ogniwa są w 100% sprawne, pojemność 3500mAh...więc co mieli na myśli mówiąc że przesyłka została uszkodzona chyba nikt nie wie.

Obrazek

Nowe ogniwa po lewej, takie jak powinny przyjść po prawej (patrząc po zdjęciach na BG to jeszcze kilka tygodni temu ludzie dostawali te białe).
rafalklis
Posty: 888
Rejestracja: niedziela 15 lut 2009, 23:53
Lokalizacja: Busko Zdrój
Kontakt:

Post autor: rafalklis »

:roll: Ciekawa historia.
Gratuluje udanego zakupu :)
hoka
Posty: 733
Rejestracja: piątek 15 lis 2013, 01:39
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: hoka »

Widzę że nie tylko ja dostałem inne ogniwa, recenzja z wczoraj:
Cette batterie est-elle une copie de l'original Panasonic ou l'authentique (inscrit made in japan sur la batterie mais inscrit made in china sur la boite de carton). Très bizarre. Si c'est une copie, le prix est peut-être trop élevé. Par contre si c'est l'original, le prix est très bon. La vrais provenance devrait-être spécifié. Made in japan ????
Awatar użytkownika
Yantar
Posty: 74
Rejestracja: niedziela 13 sie 2017, 13:18
Lokalizacja: Ruda Śląska

Banggood, Paypal i "Chińczyk inny niż wszyscy"

Post autor: Yantar »

W ramach dzielenia się doświadczeniami. Latarka Fireflies ROT66 gen II zamówiona w Banggood w dniu 11/11/2019, Priority Direct Mail, doszła łaskawie 09/12/2019 (tydzień spóźniona), z przeprosinami od BG i gratisowymi punktami. Po oględzinach paczki - latarka ładna, świeci, ale szybka i plastikowa optyka TIR "ozdobione" ładnymi koncentrycznymi rysami (pewnie był jakiś piasek między jednym a drugim elementem i tak drobne chińskie rączki skręciły), a przy okazji brak jakichkolwiek akcesoriów - zapasowych uszczelek, pokrowca, dodatkowej optyki, śrubki z uchwytem i smyczki. OK... złożyłem przez ich stronę zażalenie, odpisali ale po kilku mailach zamilkli. Najlepsze jest to, że zawsze chcą zdjęcia... jak to rozumieć w przypadku braku części zawartości? Nie ma co, po tym doświadczeniu będę nagrywał unboxingi, trudno :wink: . Łatwiej rozstawić aparat niż... no właśnie... ostatnie standardowe ponaglenie do BG wysłałem jakoś 27.12.2019. Głuche milczenie było mi odpowiedzią. Życzyłem sobie w mailach, żeby mi dosłali brakujące części. Ale, jako że nie liczyłem na BG, napisałem też do Firefliesa, opisałem sytuację i że generalnie chciałbym dokupić brakujące i uszkodzone elementy. I tu miła odmiana -jeśli zapłacę za przesyłkę rejestrowaną 3$, to mr Jack wyśle za darmo. Grzecznie podziękowałem, a solidnie zapakowaną paczkę odebrałem 07.01.2020, szła 3 tygodnie. Ponieważ jednak nie lubię takiego olewania, założyłem spór z BG na Paypalu. Zażyczyłem sobie 50 zł tytułem rekompensaty - i tu rozmowa była już inna - BG zaproponował kwotę ponad 3,5x wyższą i taką mi przelał. Latarka ostatecznie za około pół ceny, lekki niesmak i miesiąc przepychanki z BG.

Reasumując, polecam PayPala. Szacunek dla właściciela Fireflies.
Serdecznie pozdrawiam
Jacek / Yantar
Mocarny
Posty: 399
Rejestracja: wtorek 07 maja 2019, 18:10
Lokalizacja: Kielce

Post autor: Mocarny »

Aliexpress kolego, Aliexpress. Piszesz do sprzedawcy, on się jak zwykle nie odzywa, zakładasz spór, tydzień i z głowy.

Kiedyś mi jedna pani na czacie podczas załatwiania jakiejś sprawy ze zwrotem walnęła po prostu, że kocha zamek w Krakowie. Fajnie mamy na Aliexpress, mówię ci :mrgreen:

Fajnie że nie zażyczyłeś sobie całej kwoty, bo ja osobiście nie lubię takiego "karania" sprzedawców.
Awatar użytkownika
Yantar
Posty: 74
Rejestracja: niedziela 13 sie 2017, 13:18
Lokalizacja: Ruda Śląska

Post autor: Yantar »

Dębica, Janie, Dębica. Nie unikam Aliexpress, a pewnie i z BG by poszlo szybciej, ale zanim zdecydowałem się na spór przez Paypal, minął czas. Ale raz jest gorzej, a raz lepiej - BG zwrócił mi też ostatnio kasę na podstawie maila "nie dostałem przesyłki", a była nierejestrowana - zajęło im to chyba 2-3 dni.
Serdecznie pozdrawiam
Jacek / Yantar
light7
Posty: 122
Rejestracja: niedziela 14 gru 2014, 07:54
Lokalizacja: Kraków

Post autor: light7 »

Ja zamówiłem BLF Q8 w dniu 15.01.2020. Została wysłana z Dongguan 20.01.2020.

Dzisiaj sprawdzam status i pokazało się: "Dongguan City, [Międzynarodowe biuro wymiany i stacja wymiany Dongguan] wróciło, uwagi: zwrócono kontrolę bezpieczeństwa"

Później kolejny: Dongguan City, [Międzynarodowe biuro wymiany i stacja wymiany Dongguan] zostało wywiezione bezpośrednio zapieczętowane.

Mieliście tak kiedyś ?? Boję się, że znowu może zostać cofnięta i finalnie zwrócona.
Awatar użytkownika
Fluxor
Posty: 2549
Rejestracja: wtorek 16 gru 2008, 12:17
Lokalizacja: Opole

Post autor: Fluxor »

Czyżby wirus już przedostawał się w paczkach?
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
murgrabia1410
Posty: 909
Rejestracja: piątek 05 wrz 2008, 23:10
Lokalizacja: POLAND

Post autor: murgrabia1410 »

Jak najbardziej jest możliwy taki scenariusz. Tylko pytanie. Czy wirus przetrwa tak długą podróż do Polski?
Awatar użytkownika
Fluxor
Posty: 2549
Rejestracja: wtorek 16 gru 2008, 12:17
Lokalizacja: Opole

Post autor: Fluxor »

Jeśli w paczce będzie chińczyk to pewnie tak.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
Marioo
Posty: 1
Rejestracja: sobota 21 gru 2019, 21:21
Lokalizacja: 3 City

Post autor: Marioo »

Witam wszystkich, to mój pierwszy post na forum.
Zwracam się do Was z pytankiem, zamówiłem swojego pierwszego convoya s2+ z Banggood, wysyłka nastąpiła 05.12.2019. Przewidywany czas dostawy to 25.01.2020. Napisałem do nich parę dni temu z ciekawości co się dzieje z paczką i dostałem numer do jej śledzenia. Ostatnia aktualizacja jest z 07.12.2019 "Departed 【international DaZongShouJi ZhongXin 】, Next stop 【Nanjing international 】,Jiangsu Sheng Nanjing city" Czy też się u Was tak zdarzało, że nie aktualizowali statusu paczki, czy jednak przesyłka została zagubiona i nie mam co czekać do tych 60 dni z reklamacją?
Mociumpel
Posty: 2115
Rejestracja: sobota 01 mar 2014, 13:50
Lokalizacja: Wrocek

Post autor: Mociumpel »

Trafiłeś z zamówieniem na czas świąt wszelakich plus nowy chiński rok - efekt taki, że chinole spóźniają się ze wszystkim - ja sam czekam na coś z 9 grudnia ale z racji że mam paypalem płacone (ubezpieczenie) a nie jest to jakiś pilny temat to po prostu czekam.
krótko - tak zdarza się i rób co chcesz ;)
ODPOWIEDZ