BL70s, SolarStorm x3 czy coś lepszego
Dzięki za obszerne wyjaśnienie
Zawsze musi być jakiś haczyk..
Gdyby ten sterownik miał jeszcze jeden tryb w okolicach 1500 lm i termistor to było by super.
Bez tego pozostaje coś ala modowany S2+ (tylko większy) z trybem około 1000 lm i efektem wow na kilkanaście min.
Czy możliwa jest modyfikacja takiego sterownika czyli dodanie jednego trybu i dodanie zabezpieczenia termicznego?
Szukam od dłuższego czasu czegoś poręcznego i jednocześnie na rower.
Tu widziałem światełko w tunelu no ale cóż
Zawsze musi być jakiś haczyk..
Gdyby ten sterownik miał jeszcze jeden tryb w okolicach 1500 lm i termistor to było by super.
Bez tego pozostaje coś ala modowany S2+ (tylko większy) z trybem około 1000 lm i efektem wow na kilkanaście min.
Czy możliwa jest modyfikacja takiego sterownika czyli dodanie jednego trybu i dodanie zabezpieczenia termicznego?
Szukam od dłuższego czasu czegoś poręcznego i jednocześnie na rower.
Tu widziałem światełko w tunelu no ale cóż
Acha i tutaj https://www.olx.pl/oferta/modyfikowany- ... CcO3X.html ktoś stworzył coś podobnego ale na zwykłym refie (ja potrzebowałem TIR-a 15 stopni - mam mniejsze bardziej skoncentrowane/skupione kółko - nie tak rozlazłe) - można zobaczyć ile światła ma toto w polu
Problem jest dwupoziomowy - latarka o masie około S2 nie jest w stanie rozproszyć ciepła z 20W czyli po prostu upychanie XHP50 w czymś co albo nie ma płetw wielkości nastroszonego kuraka samo w sobie jest czymś "po brzytwie" - a termistor "nie naprawi" Ci tego problemu bo zbije z dowolnie wysokiej wartości na często znacznie mniejsza od oczekiwanej - czyli nie 2000lm stale plus minus falujące tylko bliżej 1200-1300.
Drugie to to że podobno nowe sterowniki po zmianie cewki mogą posiadać owo zabezpieczenie - niestety kaidomain nie aktualizuje swoich stron pod tym względem a jego plusem jest przede wszystkim wymiar 20mm pasujący do S21A ...
W obecnej sytuacji pierwsza "wada" jest nie do przejścia - latara z moich obserwacji jest za mała na XHP50.2 (na oko potrzeba jej ok 150-200g aby zdolna byłą do ciągłej pracy na powietrzu bez nadmiernej temperatury) - a termistor tego nie zmieni i tak zbiłby prąd co kłóci się z sensem trybu "turbo" - jest to problem nie do przeskoczenia chyba że PODOBNO sterownik jest po zmianach ...
Drugie to to że podobno nowe sterowniki po zmianie cewki mogą posiadać owo zabezpieczenie - niestety kaidomain nie aktualizuje swoich stron pod tym względem a jego plusem jest przede wszystkim wymiar 20mm pasujący do S21A ...
W obecnej sytuacji pierwsza "wada" jest nie do przejścia - latara z moich obserwacji jest za mała na XHP50.2 (na oko potrzeba jej ok 150-200g aby zdolna byłą do ciągłej pracy na powietrzu bez nadmiernej temperatury) - a termistor tego nie zmieni i tak zbiłby prąd co kłóci się z sensem trybu "turbo" - jest to problem nie do przeskoczenia chyba że PODOBNO sterownik jest po zmianach ...
BL70s i nic nie macasz. Światła tyle że hej i nie ma że za ciemno gdziekolwiek
Swoją drogą, ile te 2500 lumenów będziesz miał czasu ?
Swoją drogą, ile te 2500 lumenów będziesz miał czasu ?
Robisz efekt "wow", po czym dziękujesz widowni, można się rozejść.2500 lumenów grzeje, dlatego kiedy trzymanie latarki zacznie być niekomfortowe termicznie, należy przełączyć na niższy tryb.
Niewiele mniejsza moc 3 lata temu już była oklepana na YT https://www.youtube.com/watch?v=Uzjv_zwr8Ng a pewnie i wcześniej można szukać "wyczynowców".Za to po raz pierwszy w tak małym Conwoyu możemy zobaczyć taką jasność.
Moje recenzje oświetlenia na YouTube
Kompendium wiedzy o akumulatorach Li-ion 18650 / 21700 (update 02.2024)
Kody na Aliexpress, Banggod i inne. Zniżki na latarki Convoy Kody z Chin
Kompendium wiedzy o akumulatorach Li-ion 18650 / 21700 (update 02.2024)
Kody na Aliexpress, Banggod i inne. Zniżki na latarki Convoy Kody z Chin
O tych 2500 lm to ja nawet nie myślę
BL70s co jakiś czas mnie kusi ale tej lampki nie zdejmę z roweru nie wsadzę do kieszeni.
Po prostu jako laik pomyślałem, że dodanie trybu pośredniego w okolicach 1500 lm + zabezpieczenie termiczne + lutowanie diody do piguły mogło by pomóc.
2000 lm zostaje do chwilowych zabaw natomiast 1500 lm być może da radę w czasie jazdy zwłaszcza jesienią/zimą.
Dwie takie latarki dadzą coś w okolicach BL70s ale mogę ich używać wszędzie.
Obecnie używam zestawu modowany S2+ oraz stockowy S11 i jakoś to działa.
S11 to jednak klocek
BL70s co jakiś czas mnie kusi ale tej lampki nie zdejmę z roweru nie wsadzę do kieszeni.
Po prostu jako laik pomyślałem, że dodanie trybu pośredniego w okolicach 1500 lm + zabezpieczenie termiczne + lutowanie diody do piguły mogło by pomóc.
2000 lm zostaje do chwilowych zabaw natomiast 1500 lm być może da radę w czasie jazdy zwłaszcza jesienią/zimą.
Dwie takie latarki dadzą coś w okolicach BL70s ale mogę ich używać wszędzie.
Obecnie używam zestawu modowany S2+ oraz stockowy S11 i jakoś to działa.
S11 to jednak klocek
Kup spodnie typu bojówki, i problem z głowy. Wsadzisz nie tylko lampkę ale i akumulator i jeszcze pewnie miejsce będzieViP3R pisze:BL70s co jakiś czas mnie kusi ale tej lampki nie zdejmę z roweru nie wsadzę do kieszeni.
Multum czasu jeździłem na s2+ dającym w okolicy 1000 lumenów, naprawdę wystarczy tego światła. Niestety po włączeniu BL70s już nic nie jest takie samo, ale 1000 to nadal dużo. Gdzie w Łodzi masz zamiar jeździć że potrzeba aż tyle światła ?
Łagiewniki ? Dawny poligon wojskowy (BRUS) ? Ewentualnie tereny za lotniskiem, ale tam rowerem w zimę to samobójstwo
Moje recenzje oświetlenia na YouTube
Kompendium wiedzy o akumulatorach Li-ion 18650 / 21700 (update 02.2024)
Kody na Aliexpress, Banggod i inne. Zniżki na latarki Convoy Kody z Chin
Kompendium wiedzy o akumulatorach Li-ion 18650 / 21700 (update 02.2024)
Kody na Aliexpress, Banggod i inne. Zniżki na latarki Convoy Kody z Chin
Nie chcę robić OT
Jeżdżę nie tylko w okolicach Łodzi
W lesie sprawdzałem też Astroluxa FT03 w trybie turbo i światła nie było za dużo
To oczywiście dla samego faktu sprawdzenia ale ilość lumenów nie przeraża.
Po prostu widzę w takim rozwiązaniu o wiele większy potencjał niż w S2+.
Wystarczy delikatnie dopracować sterownik dodając jeden tryb, poprawić termikę i robi się kompletna lampka zarówno na rower jak i do codziennych zastosowań.
W miarę mała, dłużej świeci, ma kilku/kilkunastominutowy "wygar".
Nie trzeba pisać sterowników z 20 trybami, 10 stroboskopami itp.
Gdybym potrafił, to sam zabrałbym się za to
Jeżdżę nie tylko w okolicach Łodzi
W lesie sprawdzałem też Astroluxa FT03 w trybie turbo i światła nie było za dużo
To oczywiście dla samego faktu sprawdzenia ale ilość lumenów nie przeraża.
Po prostu widzę w takim rozwiązaniu o wiele większy potencjał niż w S2+.
Wystarczy delikatnie dopracować sterownik dodając jeden tryb, poprawić termikę i robi się kompletna lampka zarówno na rower jak i do codziennych zastosowań.
W miarę mała, dłużej świeci, ma kilku/kilkunastominutowy "wygar".
Nie trzeba pisać sterowników z 20 trybami, 10 stroboskopami itp.
Gdybym potrafił, to sam zabrałbym się za to
-
- Posty: 20
- Rejestracja: wtorek 10 sty 2017, 18:42
- Lokalizacja: Wolbrom
Re: BL70s, SolarStorm x3 czy coś lepszego
A ja mam pytanie nieco inne. Zdąży się komuś aby soczewka na diodzie się zrobiła czarna w środku, odkleiła i rozpadła w palcach?
Re: BL70s, SolarStorm x3 czy coś lepszego
Miałem dwa razy na HXP50.2 3V i MZ5700K 3V (ale bez kopuły i połowa matryc mi poszła - sczerniała) - na sterowniku bezpośrednim - za dużo prądu ze względu na niski Vf i tak to się kończy.
Ogólnie zdarza się - pod warunkiem że to DD a nie upalony normalny sterownik który "przepuszcza" za duży prąd w diodę.
Ogólnie zdarza się - pod warunkiem że to DD a nie upalony normalny sterownik który "przepuszcza" za duży prąd w diodę.
-
- Posty: 20
- Rejestracja: wtorek 10 sty 2017, 18:42
- Lokalizacja: Wolbrom
Re: BL70s, SolarStorm x3 czy coś lepszego
Dioda bez soczewki świeci, barwa Zimna się zrobiła. może ktoś polecić jaką diodę wstawić. Może coś mocniejszego. Światła w lesie nigdy nie za dużo.