Aliexpress - problemy ze złożeniem zamówienia

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
Awatar użytkownika
Fluxor
Posty: 2549
Rejestracja: wtorek 16 gru 2008, 12:17
Lokalizacja: Opole

Aliexpress - problemy ze złożeniem zamówienia

Post autor: Fluxor »

Zauważyliście, że ostatnimi czasy coś nie tak działa z aliexpress? W ostatnim oknie przy składaniu zamówienia po kliknięciu PLACE ORDER, kółko się kręci i nic. Też tak macie?

Jak już udało mi się zamówić to w podsumowaniu ostatecznie miałem 3 zamówienia nieopłacone.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
Awatar użytkownika
Dziubek
Posty: 1740
Rejestracja: czwartek 07 sie 2014, 21:53
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Dziubek »

Zero problemów.
Może jakiś dodatek Ci blokuje ? Używasz jakiś cashback ?
Awatar użytkownika
Fluxor
Posty: 2549
Rejestracja: wtorek 16 gru 2008, 12:17
Lokalizacja: Opole

Post autor: Fluxor »

Nie używam żadnych dodatków. Jedynie wygląd strony jest inny, ale to już po stronie aliexpress. Dzisiaj znowu składałem zamówienie i ta sama sytuacja. Zatrzymuje się na kręcącym kółku, odświeżenie strony generuje kolejne zamówienie. Po wyjściu z tego, w zakładce z zamówieniami jest kilka nieopłaconych i wtedy klikając zapłać wszystko działa po staremu.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
Awatar użytkownika
Dziubek
Posty: 1740
Rejestracja: czwartek 07 sie 2014, 21:53
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Dziubek »

Jak to wygląd jest inny ?
Spróbuj może w trybie incognito. Wyklucz ew. błędy po stronie przeglądarki. Sprawdzałeś też na innych przeglądarkach ? Masz aktualne wersje ?
Awatar użytkownika
Fluxor
Posty: 2549
Rejestracja: wtorek 16 gru 2008, 12:17
Lokalizacja: Opole

Post autor: Fluxor »

Obrazek

Tak wygląda u mnie stroma z podsumowaniem. Do niedawna była inna - bardziej prosta.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
Awatar użytkownika
Fluxor
Posty: 2549
Rejestracja: wtorek 16 gru 2008, 12:17
Lokalizacja: Opole

Post autor: Fluxor »

Minęło kilka dni, nic nie zmieniłem i się naprawiło. Przekierowuje już prawidłowo do płatności.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
ODPOWIEDZ