O zoomach na rowerze
Masz rację Pyra - prawy alt mi niekiedy nie wchodzi - kłuje w rzeczy samej;)
Poprawione.
Czy są dostępne różne optyki do tego modelu?
Poprawione.
Jaki masz ref w swojej M2?fazi pisze:[url=http://www.swiatelka.pl/upload_img/miniaturki/IMG_5c9fea645a55c5272.jpg]Obrazek
...i wtedy mam Convoya M2 z diodą xhp50 (coś około 2000 lm).
Czy są dostępne różne optyki do tego modelu?
...::: FREEDOM :::...
Siwek,- a jak mam takie praktyczne pytania o Twoje źródło światła.
W zależności od pogody i potrzeby wykorzystuję na zmianę trzy rowery: góral, miejski lub szosa,- to ile czasu zajmie mi przełożenie tych światełek z jednego roweru na drugi ?
I czy każda latarka musi mieć swój osobny włącznik ?
Może dałoby się je jakoś je zblokować w jeden moduł ? Albo podłączyć pod jeden guzik ?
Aha,- i jak długo mogę liczyć na światło z tych latarek razem, bo potrzebuję tak 3h a dla bezpieczeństwa najlepiej do 4h czasu świecenia.
pozdrawiam
W zależności od pogody i potrzeby wykorzystuję na zmianę trzy rowery: góral, miejski lub szosa,- to ile czasu zajmie mi przełożenie tych światełek z jednego roweru na drugi ?
I czy każda latarka musi mieć swój osobny włącznik ?
Może dałoby się je jakoś je zblokować w jeden moduł ? Albo podłączyć pod jeden guzik ?
Aha,- i jak długo mogę liczyć na światło z tych latarek razem, bo potrzebuję tak 3h a dla bezpieczeństwa najlepiej do 4h czasu świecenia.
pozdrawiam
Siwek CI raczej nie odpowie bo został czasowo wyłączony z forum.
Dodatkowo jego 4 latarki zastępuje jedna góra dwie ale za to sprytniej zrobione - on po prostu na bazie jakichś b. tanich biedronkowych wynalazków zmontował swój arsenał oświetleniowy. wg większości z nas było to wyważanie otwartych drzwi - wygodniej jest mieć jedna latarkę z odpowiednio spreparowana optyką ew. dołożyć druga jak ktoś jeździ wyczynowo i można uzyskać znacznie lepszy wydajnościowo (na dowolnym poziomie oświetlenia) i dowolnie mobilny (ściągania i zakładania) przy parametrach świecenia dopasowanych nawet pod najwybredniejsze gusta.
Dodatkowo jego 4 latarki zastępuje jedna góra dwie ale za to sprytniej zrobione - on po prostu na bazie jakichś b. tanich biedronkowych wynalazków zmontował swój arsenał oświetleniowy. wg większości z nas było to wyważanie otwartych drzwi - wygodniej jest mieć jedna latarkę z odpowiednio spreparowana optyką ew. dołożyć druga jak ktoś jeździ wyczynowo i można uzyskać znacznie lepszy wydajnościowo (na dowolnym poziomie oświetlenia) i dowolnie mobilny (ściągania i zakładania) przy parametrach świecenia dopasowanych nawet pod najwybredniejsze gusta.