Budowa lampki rowerowej od podstaw
Dobra, w jakie diody się zaopatrzyć? XHP50 czy może jednak "standard" XM-L2? Zaciekawiła mnie wersja Solarstorm X3, taka X-dwójka tylko że z trzema diodami. W takiej konfiguracji pokusiłbym się o dwie diody na krótkie i jedną na długie. Szerokie reflektory i byłoby pięknie. Myślenie też żeby zmienić sterownik na dwa osobne, jeden do długich a drugi do krótkich. Na asfalcie chyba nie przydadzą mi się szerokie światła, do rowu raczej nie wjadę 😂
Z tego co oglądałem kiedyś zanim zdecydowałem że S3 dla mnie jest dobra, modowanie proste z wymianą refów na TIR-y to kwestia kilku minut https://www.youtube.com/watch?v=0ij0ebLOhSw, budowa x3 to podobna konstrukcja https://www.youtube.com/watch?v=I2kvK69g8w4, tu masz kompletną dłubaninę dla X3https://forums.mtbr.com/lights-night-riding/nuetral-led-solarstorm-x3-xt40-943683.html i dla X2 https://forums.mtbr.com/lights-diy-do-y ... 75060.html.
Krótko - wymiana diod to kwestia doboru gwiazdki z ledem (polecałbym Luxeona V ale jeśli się upierasz przy CRI95 to SST20 w wersji 4000K/95 lub Samsunga 351), sterownik można zostawić bo jeśli kupisz oryginała to jest przyzwoity a drobne przeróbki z wykorzystaniem czopków miedzianych z działu rur w Castoramie powinno Cie zadowolić. TIR wąskie czy szeroki to będzie wisienka na torcie ...
Nic tylko dłubać bo to prosta jak drut lampka jest.
A zacznij nie od du.. strony tylko od kupna lampki - potem jak ją obejrzysz dokupisz resztę elementów.
Krótko - wymiana diod to kwestia doboru gwiazdki z ledem (polecałbym Luxeona V ale jeśli się upierasz przy CRI95 to SST20 w wersji 4000K/95 lub Samsunga 351), sterownik można zostawić bo jeśli kupisz oryginała to jest przyzwoity a drobne przeróbki z wykorzystaniem czopków miedzianych z działu rur w Castoramie powinno Cie zadowolić. TIR wąskie czy szeroki to będzie wisienka na torcie ...
Nic tylko dłubać bo to prosta jak drut lampka jest.
A zacznij nie od du.. strony tylko od kupna lampki - potem jak ją obejrzysz dokupisz resztę elementów.