Czas na mały wpis w tym temacie.
Jakiś czas temu pisałem o awarii polerki po kilkunastu minutach używania (
viewtopic.php?p=262357&highlight=#262357 ). Wysłałem sprzęt do serwisu a dni mijały aż dobiło ich do 14 i żadnej odpowiedzi nie dostałem więc napisałem do nich przez ich system serwisowy oraz przez allegro i zażądałem odstąpienia od umowy z racji olewki. Winę o nieodpisanie zrzucają na serwis producenta (chińczyka?) no i nadal cisza. Moja sprawa jeszcze się nie zakończyła - zobaczę co może samo allegro zrobić dla mnie a jeśli nie to sprawa trafi dalej.
Już teraz za to mogę szczerze
NIE POLECIĆ BASS POLSKA, bo nie po to człowiek kupuje chińskie produkty w Polsce i za złotówki, by później użerać się z nimi o cokolwiek. Wszystko byłoby ok, gdyby zaraz po odbiorze mojej niesprawnej odesłali nową, sprawną albo zaproponowali zwrot $ no ale nie - mamy twoje pieniądze i towar więc się #!$%@&~. Myślę, że zakupując w Chinach miałbym już sprawę dawno załatwioną z pomocą PP lub ali.