Podziel się swoim smutkiem 2
Może to nieodpowiednie miejsce na takie żale...
Po pewnym czasie, kiedy już mocno zaangażowałem się emocjonalnie usłyszałem, że to jednak nie to. Najgorsze jest to, że mam z nią kontakt codziennie w pracy, przez co nie jestem w stanie się po prostu odciąć i spróbować przestać myśleć o tym wszystkim.
I chyba ostatnio przestaję sobie radzić z tym psychicznie, bo mam dni, kiedy nie wiem co mam ze sobą zrobić.
Po pewnym czasie, kiedy już mocno zaangażowałem się emocjonalnie usłyszałem, że to jednak nie to. Najgorsze jest to, że mam z nią kontakt codziennie w pracy, przez co nie jestem w stanie się po prostu odciąć i spróbować przestać myśleć o tym wszystkim.
I chyba ostatnio przestaję sobie radzić z tym psychicznie, bo mam dni, kiedy nie wiem co mam ze sobą zrobić.
Dziękuję za miłe słowo
Na razie chyba to do mnie nie dociera, nie chcę nastawiać się negatywnie. W ogóle, to wszystko strasznie poplątane.. Cały czas chciałbym o to powalczyć, bo nic innego nie przychodzi mi do głowy kiedy mam tak, że jak ją widzę to serce bije mocniej, a jak czuję jej zapach, to czuję się jak narkoman na głodzie..
Tylko szczerze zaczynam bać się sam o siebie, że wykończę się tym...
Na razie chyba to do mnie nie dociera, nie chcę nastawiać się negatywnie. W ogóle, to wszystko strasznie poplątane.. Cały czas chciałbym o to powalczyć, bo nic innego nie przychodzi mi do głowy kiedy mam tak, że jak ją widzę to serce bije mocniej, a jak czuję jej zapach, to czuję się jak narkoman na głodzie..
Tylko szczerze zaczynam bać się sam o siebie, że wykończę się tym...
Nic Ci nie poradzę trza przez to przejść - najlepiej chwilę odpocząć i z dystansem porozmawiać w cztery oczy przy kawie raz jeszcze (i niekoniecznie w romantycznej atmosferze - rzeczowo) i nie bać sie tego co nosisz - to czasem pomaga obydwu stronom zrozumieć siebie ...
A latara mi się skończyła i musiałem uciekać z plaży bo jakaś motorówka majtała po plaży refem - musiałem wyglądać jak przemytnik oczekujący wodnej przesyłki
A latara mi się skończyła i musiałem uciekać z plaży bo jakaś motorówka majtała po plaży refem - musiałem wyglądać jak przemytnik oczekujący wodnej przesyłki
pietros, porządnie się wymęczyć np. na rowerze, (bieganie jest strasznie nudne:) lepiej się śpi. Walenie snopami światła po polach,morzach, lasach też pomaga
Ze smutków: padło mi ukochane BLF Q8, zupełnie nie wiem dlaczego. Działało bez problemu, uznałem, że trzeba ogniwa doładować, i już nie zadziałało. Ogniwa w innych latarkach śmigają, miernik też powiedział że jest ok (tu się kończy moja wiedza z dziedziny elektroniki). A już miałem upragniony komplet świecidełek...
Ze smutków: padło mi ukochane BLF Q8, zupełnie nie wiem dlaczego. Działało bez problemu, uznałem, że trzeba ogniwa doładować, i już nie zadziałało. Ogniwa w innych latarkach śmigają, miernik też powiedział że jest ok (tu się kończy moja wiedza z dziedziny elektroniki). A już miałem upragniony komplet świecidełek...
Pozdrawiam
Jacek
Jacek
-
- Posty: 1
- Rejestracja: niedziela 16 wrz 2018, 18:44
- Lokalizacja: Bytom
Manekinen, to starego typu "kibelek" (nota bene z półeczką ekspozycyjną na której można podziwiać swoje dzieło ) z rurą dopływową od spodu. Od spodu, w sensie rurka doprowadzająca wodę do muszli jest pod zbiornikiem. Generalnie nie znam się na "wc-technikaliach", więc może piszę o oczywistych rzeczach ale to właśnie ta rurka zsunęła się i przez 2-3 godziny woda lała się w tempie napełniania zbiornika
Sometimes darkness can show you the light
Wczoraj przyszły zakupione na Ali akumulatorki, chciałem przetestować a tu się okazało, że Lii-500 padła Kanały 1 i 2 bez akumulatorów, na starcie pokazują 4,35V END i nic więcej zrobić nie można. A może ktoś wie, co mogło paść ? Na oko, w środku nie widać aby coś się przypaliło.
Kanały 3 - 4 wydają się działać, ale obawiam się już jej używać.
Kanały 3 - 4 wydają się działać, ale obawiam się już jej używać.
To jest chore. Masz stare dobre i zadbane autko, które podziała bez większych awarii dłużej niż większość nowoczesnych i po głupiej stłuczce naprawa przekracza jego wartość - i wtedy "likwidacja szkody" przestaje mieć cokolwiek wspólnego z nazwą, bo górną granicą jest oszacowana przez ubezpieczyciela wartość auta...ptja pisze:Saxo ma pognieciony tył. Naprawa pewnie nieopłacalna (...)
Pewnie czas na szukanie następcy...
S2+: XM-L2 U2-1B 2.1A || XM-L2 T6-4C 2.1A || (MOD) XP-E2 Red 1.4A || 365nm Nichia UV
S2 XP-L HI 2.8A || BLF Q8 || Skilhunt H03 NW || Astrolux C8 XP-L HI 3B || KDLITKER C8.2 XHP35 HI NW || L6 XHP70 N2-3A || L2 XP-L HI V2-1A
S2 XP-L HI 2.8A || BLF Q8 || Skilhunt H03 NW || Astrolux C8 XP-L HI 3B || KDLITKER C8.2 XHP35 HI NW || L6 XHP70 N2-3A || L2 XP-L HI V2-1A
Ale to niestety ma sens: trudno, żebyś (jako odpowiedzialny za szkodę) płacił więcej niż jest warte mienie. Oczywiście mogę próbować dowieść, że akurat to auto jest warte więcej, ale taki jest już "urok", że koszty włożone w utrzymanie nie mają wpływu na wartość.Sosenia pisze:To jest chore. Masz stare dobre i zadbane autko, które podziała bez większych awarii dłużej niż większość nowoczesnych i po głupiej stłuczce naprawa przekracza jego wartość - i wtedy "likwidacja szkody" przestaje mieć cokolwiek wspólnego z nazwą, bo górną granicą jest oszacowana przez ubezpieczyciela wartość auta...ptja pisze:Saxo ma pognieciony tył. Naprawa pewnie nieopłacalna (...)
Pewnie czas na szukanie następcy...
Zaczekam, co zaproponują; na razie samochód jeździ, tylko wygląda gorzej.
--
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
pozdrawiam,
Jarek Andrzejewski
Od jakiegoś czasu mi ubywa płynu chłodniczego. Wczoraj zobaczyłem kropelki oleju w zbiorniku na płyn "a'la rosół" od razu po uzupełnieniu do właściwego poziomu. Komunikat, że płynu jest mało już nie znika z ekranu. Czyli - uszczelka pod głowicą do wymiany...
S2+: XM-L2 U2-1B 2.1A || XM-L2 T6-4C 2.1A || (MOD) XP-E2 Red 1.4A || 365nm Nichia UV
S2 XP-L HI 2.8A || BLF Q8 || Skilhunt H03 NW || Astrolux C8 XP-L HI 3B || KDLITKER C8.2 XHP35 HI NW || L6 XHP70 N2-3A || L2 XP-L HI V2-1A
S2 XP-L HI 2.8A || BLF Q8 || Skilhunt H03 NW || Astrolux C8 XP-L HI 3B || KDLITKER C8.2 XHP35 HI NW || L6 XHP70 N2-3A || L2 XP-L HI V2-1A