Aliexpress i próba polubownego załatwienia sprawy
Zapewne jakieś ostrzeżenia lecą, jak nie da rady i n-ty raz to samo to pewnie zamykają sklep (podejrzewam że to odpowiednik bana na allegro). I historia tworzenia "marki" przez Chińczyka zaczyna się do nowa. Jak przeglądam oferty to widzę multum nowych firm małym stażem, tak więc coś chyba w tym jest.
Po eskalacji sporu (no tracking) aliexpress stwierdziło:
"Invalid Reason - Parcel In Transit"
A oto jak wygląda owo "in transit":
https://t.17track.net/pl#nums=CP329988371CN
Trzeba będzie skorzystać z obciążenia zwrotnego VISA.
"Invalid Reason - Parcel In Transit"
A oto jak wygląda owo "in transit":
https://t.17track.net/pl#nums=CP329988371CN
Trzeba będzie skorzystać z obciążenia zwrotnego VISA.
Mój przypadek. Zakup H4 na ledach. W opisie 25W / 3A / 10 000 lumenów. Piszę że dane są wyssane z palca i zakładam spór. Chińczyk milczy po czym pisze - zakończ spór a oddam kasę n PayPala. Podałem mu maila i napisałem - nie zakończę puki nie odda. Wciąż pisał i prosił o zakończenie. Stwierdziłem że poczekam na decyzję ali. Po 3 dniach dostałem refundację 70% kosztów. Chińczyk znów napisał i poprosił o dobrą opinię
ILPT
Nabyłem przedmiot na Ali za 44 zł.
Przedmiot przybył był o.k. - wystawiłem pozytywa.
Po dwóch tygodniach się zepsuł.
Po tygodniu rozmów ze sprzedawcą, obiecał, że zwróci kasę i zwrócił na paypal, ale tylko 11zł.
Na moją uwagę, że to chyba pomyłka, odpisał, że są duże koszty wysyłki i tylko tyle mógł mi oddać.
Można po takim czasie założyć spór ?
Przedmiot przybył był o.k. - wystawiłem pozytywa.
Po dwóch tygodniach się zepsuł.
Po tygodniu rozmów ze sprzedawcą, obiecał, że zwróci kasę i zwrócił na paypal, ale tylko 11zł.
Na moją uwagę, że to chyba pomyłka, odpisał, że są duże koszty wysyłki i tylko tyle mógł mi oddać.
Można po takim czasie założyć spór ?
@Barton_
Czyli teraz zostawiam " sprawę" tak, jak jest ?
Czy wystawić dodatkową opinię i opisać, jak nie do końca w porządku zachował się ten sprzedawca ?
Kupię raz jeszcze to samo i daję zdjęcia zepsutego sprzętu, zakładam spór i chcę zwrot kasy ?
Dla spokojnego sumienia przesyłam sprzedawcy te 11 zł.
Szkoda, że reklamacje sprzętu, który się psuje tak wyglądają.
Ryzyk fizyk.
Czyli teraz zostawiam " sprawę" tak, jak jest ?
Czy wystawić dodatkową opinię i opisać, jak nie do końca w porządku zachował się ten sprzedawca ?
Kupię raz jeszcze to samo i daję zdjęcia zepsutego sprzętu, zakładam spór i chcę zwrot kasy ?
Dla spokojnego sumienia przesyłam sprzedawcy te 11 zł.
Szkoda, że reklamacje sprzętu, który się psuje tak wyglądają.
Ryzyk fizyk.
Kupiłem powerbank.Działał w sumie może z 10 godzin. Padł od tak i wyświetla info fail.Napisałem do sprzedawcy i mnie olał. Stwierdził że powerbank nie działa bo mam złe akumulatory (18650) i kazał włożyć inne.Jak napisałem że to nie pomaga to już nie odpowiedział mimo że prosiłem. Zamowiłem kolejny u tego samego sprzedawcy. Jak dojdzie drugi, wyślę foto pierwszego i zarządam zwrotu kasy.W opisie niby gwarancja rok lub dwa lata ale jak co do czego to walą głupa i "aj not spik inglisz" i nagle nie znają języka
ILPT
-
- Posty: 193
- Rejestracja: czwartek 26 lut 2009, 22:43
- Lokalizacja: Lubelskie
Czołem, mam podobny problem, może coś doradzicie.
Zakupiłem na Ebay w chińskim sklepie groty do lutownicy: 900M-T-0.5C
oczywiście przysłali inne: 900M-T-0.8C
Groty zapakowane w folię z opisami także nie ma wątpliwości. Wysłałem do sprzedawcy emaila razem ze zdjęciem przedmiotu i z prośbą o dosłanie właściwego przedmiotu lub zwrot wpłaconej kwoty. W odpowiedzi dostałem to:
dear friend
i have confirmed our seller ,we send the product is correct
can You ignore this package,and test the product ?
best regard
Nie potrafię tego do końca roztłumaczyć, może ktoś coś podpowie ?
Pozdrawiam
Zakupiłem na Ebay w chińskim sklepie groty do lutownicy: 900M-T-0.5C
oczywiście przysłali inne: 900M-T-0.8C
Groty zapakowane w folię z opisami także nie ma wątpliwości. Wysłałem do sprzedawcy emaila razem ze zdjęciem przedmiotu i z prośbą o dosłanie właściwego przedmiotu lub zwrot wpłaconej kwoty. W odpowiedzi dostałem to:
dear friend
i have confirmed our seller ,we send the product is correct
can You ignore this package,and test the product ?
best regard
Nie potrafię tego do końca roztłumaczyć, może ktoś coś podpowie ?
Pozdrawiam