Podziel się swoim smutkiem 2
Witam
Miałem kolejny "dół", pojechaliśmy na SOR, wróciłem z zaleceniem: dużo płynów, częsta kontrola ciśnienia i pulsu, jutro do rodzinnego. Jak by przekroczyło 200 lub pojawiły się bóle, to dzwonić po pogotowie...
Pozdrawiam
Miałem kolejny "dół", pojechaliśmy na SOR, wróciłem z zaleceniem: dużo płynów, częsta kontrola ciśnienia i pulsu, jutro do rodzinnego. Jak by przekroczyło 200 lub pojawiły się bóle, to dzwonić po pogotowie...
Pozdrawiam
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Dostałem właśnie wiadomość od żony, że podczas sesji aparat pokazał błąd karty SD, strzelił, zrobił się gorący. Po chwili reanimacji i wymianie akumulatora na zastępczy jakoś wrócił do życia, ale już skutkiem tego prawdopodobnie zwarcia jest niedziałający 1. slot karty SD - 2. na razie działa, sesja nie została przerwana.
Dodam, że aparat zakończył rozszerzoną 3-letnią gwarancję w styczniu br, a aparat przez ten czas podrożał o 1300zł i kosztuje teraz niecałe 8000zł...
Więcej detali może dodam po oględzinach baterii, którą zdalnie podejrzewam o wywołanie zwarcia...
Dodam, że aparat zakończył rozszerzoną 3-letnią gwarancję w styczniu br, a aparat przez ten czas podrożał o 1300zł i kosztuje teraz niecałe 8000zł...
Więcej detali może dodam po oględzinach baterii, którą zdalnie podejrzewam o wywołanie zwarcia...
S2+: XM-L2 U2-1B 2.1A || XM-L2 T6-4C 2.1A || (MOD) XP-E2 Red 1.4A || 365nm Nichia UV
S2 XP-L HI 2.8A || BLF Q8 || Skilhunt H03 NW || Astrolux C8 XP-L HI 3B || KDLITKER C8.2 XHP35 HI NW || L6 XHP70 N2-3A || L2 XP-L HI V2-1A
S2 XP-L HI 2.8A || BLF Q8 || Skilhunt H03 NW || Astrolux C8 XP-L HI 3B || KDLITKER C8.2 XHP35 HI NW || L6 XHP70 N2-3A || L2 XP-L HI V2-1A
Jeśli to rozszerzona gwarancja udzielana przez sklep to w większości wypadków jest to pic na wodę...Sosenia pisze:Dostałem właśnie wiadomość od żony, że podczas sesji aparat pokazał błąd karty SD, strzelił, zrobił się gorący. Po chwili reanimacji i wymianie akumulatora na zastępczy jakoś wrócił do życia, ale już skutkiem tego prawdopodobnie zwarcia jest niedziałający 1. slot karty SD - 2. na razie działa, sesja nie została przerwana.
Dodam, że aparat zakończył rozszerzoną 3-letnią gwarancję w styczniu br, a aparat przez ten czas podrożał o 1300zł i kosztuje teraz niecałe 8000zł...
Więcej detali może dodam po oględzinach baterii, którą zdalnie podejrzewam o wywołanie zwarcia...
ILPT
Wczoraj pierwszy raz złapałem gumę w samochodzie. Na autostradzie, jadąc 150km/h, od razu zeszło z tylnego koła całe powietrze. Okazało się, że w czoło opony wbita była duża śruba, którą wyrzuciło pod wpływem siły odśrodkowej. Zanim zatrzymałem się, to niestety opona dostała dosyć mocno, cały bok jest nacięty. A przejechałem na tym komplecie może z 5 tys. km...
No tak racja, 5 minut i mogłem jechać dalej. Co do auta, to mimo, że ma już 20 lat, to myślę, że pod względem technicznym staram się utrzymywać je w jak najlepszym stanie. Zawieszenie, opony i hamulce zawsze muszą być u mnie zawsze w nienagannym stanie. Myślę że niejedna kilkuletnia "igła" od handlarza mogła by się zawstydzić.
Przy okazji pobiłem rekord spalania, osiągnąłem 7,5l/100km w 1.9SDI Ci którzy znają ten silnik wiedzą, że to dosyć sporo...
Przy okazji pobiłem rekord spalania, osiągnąłem 7,5l/100km w 1.9SDI Ci którzy znają ten silnik wiedzą, że to dosyć sporo...
Skoro mowa o samochodach - kiedyś wspominałem o wyrwanej klawiaturze z gwintami w 1.6e K7M.
Generalnie poradziłem sobie z tym i silnik chodzi jak powinien, nawet ma sporo mocy.. no właśnie, ma tyle mocy że przy próbie agresywniejszego ruszenia zarwało się mocowanie silnika(Przy pompie wspomagania) przez co jest problem z wrzuceniem 1-ki/wstecznego. A kilka minut później jeszcze się rozwaliły półoś/przeguby do tego stopnia że przy próbie przyśpieszenia puszcza i napiernicza jak karabin maszynowy a obroty idą w górę.
@Edit: Jednak zerwało się mocowanie silnika przy pompie wspomagania i się zapadł 3-5cm pod kątem.
To by pomogło w sumie podjąć decyzję o złomowaniu, gdyby nie fakt że całe zawieszenie i silnik doprowadziłem do porządku, a sprzęgło i skrzynia biegów działają idealnie i płynnie...
Generalnie poradziłem sobie z tym i silnik chodzi jak powinien, nawet ma sporo mocy.. no właśnie, ma tyle mocy że przy próbie agresywniejszego ruszenia zarwało się mocowanie silnika(Przy pompie wspomagania) przez co jest problem z wrzuceniem 1-ki/wstecznego. A kilka minut później jeszcze się rozwaliły półoś/przeguby do tego stopnia że przy próbie przyśpieszenia puszcza i napiernicza jak karabin maszynowy a obroty idą w górę.
@Edit: Jednak zerwało się mocowanie silnika przy pompie wspomagania i się zapadł 3-5cm pod kątem.
To by pomogło w sumie podjąć decyzję o złomowaniu, gdyby nie fakt że całe zawieszenie i silnik doprowadziłem do porządku, a sprzęgło i skrzynia biegów działają idealnie i płynnie...
Dzisiaj byłem u wulkanizatora i po zdjęciu opony okazało się, że w środku było około 3 szklanek drobno posiekanej gumy, opona do wyrzucenia. Orientujecie się, jaka może być różnica w wysokości bieżnika na jednej osi? Z tego co zmierzyłem, to opona ma zużyte około 1-1,2mm bieżnika od nowości. Teraz zastanawiam się, czy kupić jedną oponę, czy to jednak przesada i kupić dwie?Wczoraj pierwszy raz złapałem gumę w samochodzie. Na autostradzie, jadąc 150km/h, od razu zeszło z tylnego koła całe powietrze. Okazało się, że w czoło opony wbita była duża śruba, którą wyrzuciło pod wpływem siły odśrodkowej. Zanim zatrzymałem się, to niestety opona dostała dosyć mocno, cały bok jest nacięty. A przejechałem na tym komplecie może z 5 tys. km...
Poszukaj na allegro takiej lekko zużytej, często można kupić na sztuki. Ja tak dla znajomej kupiłem pojedynczą oponę, udało się dobrać idealnie - miała różnicę około 0.2mm względem innychpietros pisze:Dzisiaj byłem u wulkanizatora i po zdjęciu opony okazało się, że w środku było około 3 szklanek drobno posiekanej gumy, opona do wyrzucenia. Orientujecie się, jaka może być różnica w wysokości bieżnika na jednej osi? Z tego co zmierzyłem, to opona ma zużyte około 1-1,2mm bieżnika od nowości. Teraz zastanawiam się, czy kupić jedną oponę, czy to jednak przesada i kupić dwie?Wczoraj pierwszy raz złapałem gumę w samochodzie. Na autostradzie, jadąc 150km/h, od razu zeszło z tylnego koła całe powietrze. Okazało się, że w czoło opony wbita była duża śruba, którą wyrzuciło pod wpływem siły odśrodkowej. Zanim zatrzymałem się, to niestety opona dostała dosyć mocno, cały bok jest nacięty. A przejechałem na tym komplecie może z 5 tys. km...
Zdechła mi klawiatura mechaniczna w dość efektowny sposób. Po wciśnięciu czegokolwiek w dolnym rzędzie (ctrl, windows, alt, strzałki, 0, przecinek) klawiatura wysyła sygnał że wszystkie te klawisze pozostają wciśnięte. Przechodzi jej dopiero po odłączeniu od komputera i ponownym podłączeniu. Jestem w 100% pewny że nie została zalana
Jedniodniowa wycieczka samolotem do Warszawy zakończyła się stratą latarki WF-502b i multitoola.
Na śmierć zapomniałem rozpakować ich z plecaka, były w bocznych kieszeniach na zewnątrz plecaka (takich siatkowych, na butelkę). Latarka czarna, multitool w pokrowcu czarny, plecak czarny, nie zauważyłem. Na lotnisku, do którego przyjechałem samochodem, przeszedłem przez kontrolę bez zastrzeżeń. Nikt nie zauważył w skanerze, że coś tam jest. Na lotnisku w Warszawie już znaleźli - no i skonfiskowali, jako przedmioty zabronione... Gdyby nie była to godzina 22:00, to może mógłbym się cofnąć i wysłać to sobie pocztą, ale cóż... Zaproponowali też, że mogą to nadać w bagażu rejestrowanym, który przy moim bilecie dużo przewyższałby ceną ich wartość.
Na śmierć zapomniałem rozpakować ich z plecaka, były w bocznych kieszeniach na zewnątrz plecaka (takich siatkowych, na butelkę). Latarka czarna, multitool w pokrowcu czarny, plecak czarny, nie zauważyłem. Na lotnisku, do którego przyjechałem samochodem, przeszedłem przez kontrolę bez zastrzeżeń. Nikt nie zauważył w skanerze, że coś tam jest. Na lotnisku w Warszawie już znaleźli - no i skonfiskowali, jako przedmioty zabronione... Gdyby nie była to godzina 22:00, to może mógłbym się cofnąć i wysłać to sobie pocztą, ale cóż... Zaproponowali też, że mogą to nadać w bagażu rejestrowanym, który przy moim bilecie dużo przewyższałby ceną ich wartość.
S2+: XM-L2 U2-1B 2.1A || XM-L2 T6-4C 2.1A || (MOD) XP-E2 Red 1.4A || 365nm Nichia UV
S2 XP-L HI 2.8A || BLF Q8 || Skilhunt H03 NW || Astrolux C8 XP-L HI 3B || KDLITKER C8.2 XHP35 HI NW || L6 XHP70 N2-3A || L2 XP-L HI V2-1A
S2 XP-L HI 2.8A || BLF Q8 || Skilhunt H03 NW || Astrolux C8 XP-L HI 3B || KDLITKER C8.2 XHP35 HI NW || L6 XHP70 N2-3A || L2 XP-L HI V2-1A