"Dremel" - mulitszlifierka
Ja ponieważ szlifuję pakiety ogniwek z demontażu taka szlifierka bardzo ostro u mnie pracuje, po kilka godzin dziennie. Kupiłbym może i porządne urządzenie, aczkolwiek mam teraz 3 podróbki i powiem, że wygodnie jest mieć jedną taką drugą inną, wtedy bit do szlifowania jest w jednej, bit do nacinania w drugiej.
Co do trwałości:
1. szlifierka z jula meectools daje radę. Okrojony zestaw bitów, ale moc i płynność pracy bije na głowę, a tempo pracy jest bardzo dobre jak na cenę 80zł.
2. szlifierka najtańsza z castoramy też działa bez zarzutu. Jedyne, co mnie denerwuje, to brak stabilizacji obrotów i mocno spadają przy obciążeniu...
Niemniej sprzęt katowany a jakoś się przez rok nie popsuła. Łożyska piszczą, to zakładam słuchawki na uszy, a sprzęt na razie działa godzinami, w pyle stalowo-niklowym.
Co do trwałości:
1. szlifierka z jula meectools daje radę. Okrojony zestaw bitów, ale moc i płynność pracy bije na głowę, a tempo pracy jest bardzo dobre jak na cenę 80zł.
2. szlifierka najtańsza z castoramy też działa bez zarzutu. Jedyne, co mnie denerwuje, to brak stabilizacji obrotów i mocno spadają przy obciążeniu...
Niemniej sprzęt katowany a jakoś się przez rok nie popsuła. Łożyska piszczą, to zakładam słuchawki na uszy, a sprzęt na razie działa godzinami, w pyle stalowo-niklowym.
Rowery elektryczne
epojazdy.blogspot.com
epojazdy.blogspot.com
-
- Posty: 879
- Rejestracja: wtorek 14 paź 2014, 20:44
- Lokalizacja: Słupsk
regulacja prędkości odbywa się poprzez regulację mocy, więc czym mniejsze obroty tym łatwiej zatrzymać to ręką.glebor pisze:brak stabilizacji obrotów i mocno spadają przy obciążeniu...
Jak ktoś długo grzebie to lepiej pokombinować coś z silnikami bezszczotkowymi. Można zrobić coś z modelarskich (jeśli potrzebne wysokie obroty), a można z małym silnikiem na 230V, a nawet z 3 fazowym, oczywiście jeśli sprzęt ma być stacjonarny.
Chciałem taką mini-multi-szlifierkę (noname 130W) zaadoptować do małego CNC, więc jedna z pierwszych prac to było wycięcie mocowania ze sklejki ... mało nie zdechła. Teraz nie chce w ogóle startować na niskich obrotach. Nie wiem co walnęło: szczotki, komutator, czy jedno z uzwojeń.