Ring Xenon Ultima H7
Ring Xenon Ultima H7
Podobno dobrze świecą i nie niszczą reflektora >> używa ktoś tych H7 ?
M...
M...
Generalnie, żarówki 55w nie niszczą reflektorów. Palnik HID owszem, lub Żarówki wyższej mocy, np h7 100w też.
Nie używałem tych żaróweczek, ale od siebie mogę dodać że ze wszystkich żarówek jakie miałem, najbardziej opłacalnym zakupem, jest Tungsram +90% na mijania, i Tungsram +120% na długie.
Najlepiej świecą Night Breaker-y , tylko padają szybko...
Nie używałem tych żaróweczek, ale od siebie mogę dodać że ze wszystkich żarówek jakie miałem, najbardziej opłacalnym zakupem, jest Tungsram +90% na mijania, i Tungsram +120% na długie.
Najlepiej świecą Night Breaker-y , tylko padają szybko...
Ostatnio zmieniony sobota 30 gru 2017, 11:48 przez Slawko23, łącznie zmieniany 1 raz.
Dlaczego xenony mają niszczyć lustra?
Tungsram potwierdzam. Nightbreaker świecą porównywalne. Różnica dla oka jest niezauważalna.
Tungsram potwierdzam. Nightbreaker świecą porównywalne. Różnica dla oka jest niezauważalna.
Ostatnio zmieniony sobota 30 gru 2017, 19:19 przez skaktus, łącznie zmieniany 1 raz.
ILPT
Kolego skaktus, mi ciężko wytłumaczyć dlaczego tak się dzieje, pomijam jakość obecnych lamp, tym bardziej zamienników.
Nie mówię tu że xenon wypali soczewki/lustra w rok czy nawet dwa.
W samochodach przynajmniej 6 letnich jednak widać to już że xenon nie świeci tak jak powinien, za to w halogenach takiej różnicy nie widać.
Najlepiej widać to po Passatach b5, xenon w tych samochodach po latach świeci tak samo jak halogen...
Nie mówię tu że xenon wypali soczewki/lustra w rok czy nawet dwa.
W samochodach przynajmniej 6 letnich jednak widać to już że xenon nie świeci tak jak powinien, za to w halogenach takiej różnicy nie widać.
Najlepiej widać to po Passatach b5, xenon w tych samochodach po latach świeci tak samo jak halogen...
Chodzi o temperaturę, jaką uzyskuje palnik. Powoduje ona matowienie i wypalanie się odbłyśnika, co wybitnie jest widoczne w autach VAG, bo zamówili o podwykonawcy słaby produkt. To samo się dzieje, gdy w reflektory wstawi się żarówki o zwiększonej mocy, czyli wszelkie 75 i 100W. Wysoka temperatura potrafi spowodować nawet pęknięcie klosza.
Fakt faktem jak się popatrzy na Tojoty i Ałdi czy stare Ople ~2000, zresztą w wielu pozostałych też tak jest a szczególnie w tych co mają małą soczewkę więc i mały odbłyśnik za nią
Ostatnio zmieniony środa 03 sty 2018, 06:08 przez marcus, łącznie zmieniany 1 raz.
Sam zastanawiałem się nad tymi żarówkami. Po przeczytaniu kilku opinii, że wytrzymują 2 miesiące zrezygnowałem. Aktualnie mam H7 GE SPORTLIGHT+50% i jestem zadowolony.
Ostatnio zmieniony czwartek 04 sty 2018, 17:51 przez marcin637, łącznie zmieniany 1 raz.
Slawko23, przecież żarówka i żarnik ksenonowy, to dwa zupełnie różne i różnie zbudowane źródła światła. Temperatury ich pracy też są różne. Żarnik ksenonowy, to "wrzący" gaz, czyli temperatura znacznie wyższa i skupiona w mniejszym obszarze, bo szkło żarówki jednak stanowi większą powierzchnie i jakoś to ciepło rozkłada. Ważna jest też większa ilość światła wypromieniowywana przez żarnik ksenonowy.
Z dobrych i trwałych żarówek o podwyższonej sprawności, to General Electric. Jako jedne z niewielu są produkowane w Europie, w fabryce na Węgrzech i jeśli mnie pamięć nie zawodzi, to były bardzo wysoko notowane w zestawieniu klasycznych żarówek.
Z dobrych i trwałych żarówek o podwyższonej sprawności, to General Electric. Jako jedne z niewielu są produkowane w Europie, w fabryce na Węgrzech i jeśli mnie pamięć nie zawodzi, to były bardzo wysoko notowane w zestawieniu klasycznych żarówek.
Witam
Tungsram/GE
Pozdrawiam
A może odwrotnie?skaktus pisze:General Electric to Tungsram z innym opakowaniem
Tungsram/GE
Pozdrawiam
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Ja używam i sobie chwalę - już kilka miesięcy. Opakowanie oblepione różnymi wygranymi plebiscytamiMediana pisze:używa ktoś tych H7 ?
Na razie żadnej destrukcji w lampach nie widać. O długowieczności trudno wyrokować, bo staram się dbać o jakość prądu w aucie. Wydaje mi się, że nie będzie odbiegać od poprzednio stosowanych +120%