Banggood

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
FreeMagenta
Posty: 402
Rejestracja: środa 14 wrz 2011, 02:06
Lokalizacja: Bulanda

Post autor: FreeMagenta »

Miałem z nimi sporo perypetii (Uszkodzony Astrolux MF01, padnięty driver). Napisałem, że 6 diod pali się zawsze i jedyną metodą wyłączenia jest odkręcenie głowy albo dupki... 5 października wysłałem maila + zgłoszenie na stronie (z tym zgłoszeniem to też czasem działa, czasem nie - dlatego i zgłoszenie i to samo w mailu.).

odpowiedź 1, 7 października: "napisaliśmy do dysptrybutora, są święta. odpowiemy w przyszłym tygodniu"
odpowiedź 2, 12 października : Proszę sprawdzić baterie, użyć baterie bez zabezpieczeń.
Napisałem że takich używam od początku i że wskaźnik pulsuje, pokazując stan "wyłączone".
Odpowiedź 3, 13 października : "Proszę sprawdzić czy baterie na pewno takie same i naładowane do pełna"
Odpisuję, że takie same, świeżo kupione, zawsze używane w tej samej konfiguracji, naładowane do 4,20V.
dpowiedź 4, 16 października: "Napisaliśmy do dystrybutora" (ponownie).

Odpowiedź 4-2, 17 października: "proszę ponownie sprawdzić, czy baterie są bez zabezpieczenia, i czy napięcie to 4,2V. Czy można poprosić o zdjęcia z testu baterii?"
Nakręciłem filmik, jak podłączam baterie do multimetru, potem każdą pokazuję do kamery, wkładam do koszyka i do latarki.

Odpowiedź 5, 18 października Napisali mi, że "skontaktowali się z dystrybutorem i on mówi, że to może być zły koszyk na baterie. No szlag mnie trafił...
Napisałem "ok, ale upewnijcie się że to na pewno koszyk bo mi to wygląda zdecydowanie na awarię drivera.

Odpowiedź 6, 19 października: "dostawca sprawdził, mówi że to koszyk, wysyłamy nowy koszyk, proszę sprawdzić".

Sigh. Podłączyłem 4 eneloopy z 5,1V łącznego napięcia, diody się zapalają. Napisałem "zapaliły się przy 5,1V, proszę sprawdzić bo driver nie ma prawa puszczać prądu poniżej 5,8V".

BG: Ok, czy da pan radę z przylutowaniem drivera?
Ja: Musiałbym dać komuś do przylutowania (ostatnio mam lekko nadwyrężone palce, czasem zaboli i ciężko mi precyzyjnie lutować), poza tym nowy driver nie działa ze starą wersją płytki z LEDami, a stary jest jakiś trefny (skoro Astrolux zmienił wersję, jakiś powód miał)>
BG: "To dla nas za dużo, i tak sprzedaliśmy z rabatem".

Po lekkiej awanturze na BLF (nie ja jeden miałem problemy) dostałem informację, że jednak wyślą mi nową głowicę. Happy end, ale po ciężkim użeraniu się...
Awatar użytkownika
smokuxx1987
Posty: 2113
Rejestracja: środa 16 maja 2012, 19:04
Lokalizacja: Krosno

Post autor: smokuxx1987 »

Mi odpisali że bardzo im przykro z powodu małego defektu i jeśli latarka nie działa prawidłowo to żebym nagrał filmik i wtedy zrobią zwrot....
1984
Posty: 347
Rejestracja: sobota 13 gru 2014, 17:26
Lokalizacja: Lublin

Post autor: 1984 »

A mi napisali dawno temu, że wyślą mi nową gumkę na port miniUSB i tubę na 18350 do astro s42 (gumka była kiepska a tuba była ponoć na krótka, miałem jeden z pierwszych egzemplarzy) i nadal czekam...
gregorianin
Posty: 52
Rejestracja: niedziela 30 lip 2017, 18:34
Lokalizacja: Żywiec

Post autor: gregorianin »

Mi padła haikelite MT01 po kilku minutach świecenia, mieli dosłać nową diodę, potem kontakt się urwał, jak grochem o ścianę - NIE polecam.
Awatar użytkownika
smokuxx1987
Posty: 2113
Rejestracja: środa 16 maja 2012, 19:04
Lokalizacja: Krosno

Post autor: smokuxx1987 »

Musisz ich gnębić i straszyć paypalem.
Ja za uszkodzone koronki w latarkach ani punktów ani nowych koronek nie dostałem.
Stwierdzili że drobny defekt obudowy nie ma wpływu na pracę latarki i możesz sobie z nimi pogadać.
swimfan
Posty: 128
Rejestracja: wtorek 13 lis 2012, 15:00
Lokalizacja: Wawa

Post autor: swimfan »

Witam, mam pytanie czy w Banggood wycofali już kupony 5/10 $ te za 1080 pkt, jakoś nie mogę znaleźć i w aplikacji mobilnej i na komputerze stacjonarnym.
hoka
Posty: 733
Rejestracja: piątek 15 lis 2013, 01:39
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: hoka »

Uu faktycznie jeśli to nie jest błąd to ładne mi oszustwo.
swimfan
Posty: 128
Rejestracja: wtorek 13 lis 2012, 15:00
Lokalizacja: Wawa

Post autor: swimfan »

Może i błąd bo w aplikacji mobilnej jest przy kuponach 600+ i pusto :mrgreen:
Awatar użytkownika
maba
Posty: 547
Rejestracja: niedziela 28 gru 2008, 02:28
Lokalizacja: PDK

Post autor: maba »

Nie ma już chwile, może wrócą po nowym roku jak ludziom trochę starych punktów zniknie :razz:
Awatar użytkownika
ElSor
Site Admin
Posty: 5041
Rejestracja: niedziela 13 wrz 2009, 12:52
Lokalizacja: Ozimek

Post autor: ElSor »

Zamówiłem ostatnio kilka nielatarkowych przedmiotów z 1 magazynu. Przesyłka przyszła zapakowana w 2 foliowe koperty a pomiędzy nimi folia bąbelkowa. Całość nienaruszona, jednak w przesyłce było puste opakowanie po produkcie zamiast niego. Napisałem do nich prosto ze sklepu, korzystając z opcji "Repair & Refund & Resending", opisując problem i dokładając zdjęcia pustego opakowania. Za kilka h dostałem maila z zapytaniem czy zwrot $ czy ponowna wysyłka - na następny dzień widzę, że brakujący przedmiot przygotowany jest do wysyłki.
Nie jest to pierwszy problem z BG ale zawsze udaje mi się z nimi dogadać bez udziału PP i chyba 1wszy raz wystarczyły do tego tylko 2 wiadomości i tak krótki czas.
FreeMagenta
Posty: 402
Rejestracja: środa 14 wrz 2011, 02:06
Lokalizacja: Bulanda

Post autor: FreeMagenta »

Ciąg dalszy pechowego Astroluxa MF-01. Dziś - po 45 dniach - dotarła głowa. Tyle że... XP-G3. A miała być Nichia.
lobudek
Posty: 122
Rejestracja: niedziela 01 gru 2013, 12:39
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: lobudek »

Ja natomiast zamówioną thorfire s70s 29.11 otrzymałem już 13.12 :)
FreeMagenta
Posty: 402
Rejestracja: środa 14 wrz 2011, 02:06
Lokalizacja: Bulanda

Post autor: FreeMagenta »

Ciąg dalszy "A może by pan zatrzymał tą głowicę? W końcu działa dobrze, to co że nie te diody". Odpisałem że nie, odpowiedź: "Możemy dorzucić 500 punktów BG jako rekompensatę"...
Zaproponowałem że na ich koszt odeślę (8$ albo 5$, ale z kiepskim owinięciem - mam 50gramów na owijkę i kopertę. Czekam na odpowiedź.

Edit: Odpowiedzieli. Zaproponowali zwrot 7 dolarów :)

Hmmm... może ktoś tu lubi zimnobiały tint?
marekwoj
Posty: 487
Rejestracja: wtorek 17 lip 2012, 14:40
Lokalizacja: Jaktorów (k. Żyrardowa)

Post autor: marekwoj »

4 miesiące temu kupiłem zabawkę robota, paczka przyszła 3 miesiące temu. Ale to był prezent pod choinkę, więc syn dostał 24 grudnia i już następnego dnia przestał działać jeden z silników, w efekcie brak możliwości poruszania w przód i tył :(

Opisałem problem (że to prezent na święta i po 1 dniu zabawy padł), nagrałem film i zgłosiłem poprzez Repair & Refund & Resending w zamówieniu 4 dni temu prośbę, aby przesłai nowego, ewentualnie refund 10$ (nowy to 19,49). Do dziś żadnej odpowiedzi, olali mnie ?

Dodam, że mam VIP-a 4, czyli przysługuje mi VIP Customer Service. To jest traktowanie VIP-a ? A na sporo kupionego tam sprzetu pierwszy raz zgłaszam problem.
kemor90
Posty: 129
Rejestracja: czwartek 18 sie 2016, 23:13
Lokalizacja: Ryki

Post autor: kemor90 »

Też niedawno pisałem w ten sposób odnośnie opóźniającej się przesyłki i nie doczekałem się odp. Paczka jednak doszła po kilku dniach i dałem spokój. Coś tam nie tak mają. Próbuj jeszcze na maila cservice@banggood.com
ODPOWIEDZ