GearBest - opinie
Pasuje mi i kupuję na ali. Nie miałem problemów z przesyłkami. Dochodzą i to w deklarowanym czasie. Żadna nie zaginęła.marekwoj pisze:Barton_, mam wrażenie że bijesz pianę dla samego bicia piany. Nie pasuje, nie kupuj. Albo kupuj w tylko u pana Polaka, który (jak poczta zawali) osobiście dostarczy Ci paczkę do drzwi, bo przecież on osobiście odpowiada za czas dostawy.
Nie uważam, że reakcja na próbę robienia w konia to trzepanie piany. Bierność w takiej sytuacji to zgoda na naruszanie zasad.
Nie będzie z mojej strony zgody na robienie mnie w konia. Ty chcesz być bierny? Twoja wola.
Wiecznie w drodze.
Podpowiem pewną opcję szczególnie polecana na Ali - jeśli na Ali przed podanym terminem dostawy (np. 60 dni) napiszesz do sprzedawcy o problemach w dostawie a on w najgorszej opcji nic nie odpowie, Ty powtórzysz prośbę o reakcje np. wydłużenie czasu ochrony i znowu Ci sprzedawca nie odpowie to zgłaszasz spór przesyłasz kopie korespondencji i w góra 2 tygodnie masz zwrot kasy.
Powyższy przykład to skrajność pokazująca jak mając argumenty Ali chroni swoich klientów - na kilkaset od 3 lat przesyłek o różnych wartościach zdarzyło mi się raptem kilka razy korzystać z tej opcji i Ali wraz z moim rosnącym statusem "poważania zakupowego" sprawy rozwiązywało nawet w ciągu 2 dni.
Co do umów to niby masz racje ale jakość obsługi Twojej osoby rośnie wraz z ilością dokonywanych zakupów - zyskujesz wirtualny status VIP-a co gwarantuje Ci np. w przypadku Ali czy Bangooda traktowanie Ciebie jak kogoś specjalnego.
Robiąc pierwszy raz w byle jakim sklepie zakupy najważniejszy jest dla mnie Paypal lub inna ochrona klienta - NIGDY najniższa cena ...
Co zaś do dotrzymywania terminowości DARMOWYCH przesyłek przez chińskich dostawców - wierzysz w to jak w Bajlongi 1000W o zasięgu 10km z ogniwami 18650 o wydajności 1000MWh? - nie zadysponujesz kuriera to masz marne szanse
Powyższy przykład to skrajność pokazująca jak mając argumenty Ali chroni swoich klientów - na kilkaset od 3 lat przesyłek o różnych wartościach zdarzyło mi się raptem kilka razy korzystać z tej opcji i Ali wraz z moim rosnącym statusem "poważania zakupowego" sprawy rozwiązywało nawet w ciągu 2 dni.
Co do umów to niby masz racje ale jakość obsługi Twojej osoby rośnie wraz z ilością dokonywanych zakupów - zyskujesz wirtualny status VIP-a co gwarantuje Ci np. w przypadku Ali czy Bangooda traktowanie Ciebie jak kogoś specjalnego.
Robiąc pierwszy raz w byle jakim sklepie zakupy najważniejszy jest dla mnie Paypal lub inna ochrona klienta - NIGDY najniższa cena ...
Co zaś do dotrzymywania terminowości DARMOWYCH przesyłek przez chińskich dostawców - wierzysz w to jak w Bajlongi 1000W o zasięgu 10km z ogniwami 18650 o wydajności 1000MWh? - nie zadysponujesz kuriera to masz marne szanse
-
- Posty: 62
- Rejestracja: niedziela 19 lip 2015, 13:31
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
No więc z czym _konkretnie_ masz problem?Barton_ pisze:W momencie zakupu w sklepie akceptuję czas dostawy zgodny z tym, co w opisie.
Jeżeli obiecują np 15-35 dni roboczych to oczekuje, że się wywiążą z umowy.
Jeżeli jest dłużej niż 35 dni roboczych to jest naruszenie zasad i warunków.
Weżmy losowy przedmiot z GB, np. ten. W zakładce Shipping & Payment dla Unregistered Air Mail or Registered Air Mail mamy podane czasy dostaw:
1-7 dni - 0.7%
8-15 dni - 38.79%
16-30 dni - 47.94%
31-45 dni - 8.56%
średnio - 24 dni
Czyli średnio ten konkretny przedmiot tym rodzajem dostawy zostanie dostarczony za 24 dni. Albo i za więcej niż 45 dni, bo jak posumujesz procenty, to wyjdzie Ci mniej niż 100% (czyli informują, że z niezerowym prawdopodobieństwem przesyłka może iść dłużej niż 45 dni).
Ponawiam więc pytanie: z czym miałeś problem? Dla jakiego przedmiotu zagwarantowali Ci maksymalny czas dostawy na 35 dni roboczych i się nie wywiązali?
-
- Posty: 62
- Rejestracja: niedziela 19 lip 2015, 13:31
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
No jest i nikt tego poza tobą tego nie neguje. Bo jak inaczej rozymieć to:Barton_ pisze:W zakładce shipping jest szacowany czas dostawy od ... do ...
Oczekuję, że w tym terminie przesyłka dojdzie.
Ponawiam więc pytanie: dla jakiego przedmiotu zagwarantowali Ci maksymalny czas dostawy na 35 dni roboczych i się nie wywiązali? Czy może nie odpowiesz, bo GB jest be i w ogóle?Barton_ pisze: Jeżeli obiecują np 15-35 dni roboczych to oczekuje, że się wywiążą z umowy.
Jeżeli jest dłużej niż 35 dni roboczych to jest naruszenie zasad i warunków.
Chciałbym jeszcze zauważyć że 35 dni roboczych to 50 dni normalnych. A jeszcze zależy od miesiąca, bo z różnymi świętami to i z 55 wyjdzie. No prawie dwa miechy. Większość paczuch w takim czasie przychodzi, no może wyjątkami są listopad i grudzień. Chyba że chodzi o chińskie dni robocze, może są inne
A mi GearBest zamiast wysłać za pomocą PostNL ( za co zapłaciłem $1.96) wysłał FZRAMYT (kolej)...
Na moje pytanie dlaczego, odpisali że PostNL zwróciła (w ciągu 1-2 od nadania) przesyłkę więc wysłali w inny sposób... A w przesyłce był tylko Skilhunt H03...
Więc albo się człowiek interesuje co się dzieje z jego przesyłką albo możę się zdziwić gdy GB zmieni przesyłkę za lotniczej na kolejową bez słowa (nie mowiąc już o zwrocie $ zapłaconych za lotniczą)
pozdrawiam
Na moje pytanie dlaczego, odpisali że PostNL zwróciła (w ciągu 1-2 od nadania) przesyłkę więc wysłali w inny sposób... A w przesyłce był tylko Skilhunt H03...
Więc albo się człowiek interesuje co się dzieje z jego przesyłką albo możę się zdziwić gdy GB zmieni przesyłkę za lotniczej na kolejową bez słowa (nie mowiąc już o zwrocie $ zapłaconych za lotniczą)
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czwartek 25 sty 2018, 21:31 przez ericandor, łącznie zmieniany 2 razy.