GearBest - opinie

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
max4max
Posty: 1398
Rejestracja: wtorek 14 sie 2012, 07:56
Lokalizacja: że znowu

Post autor: max4max »

Manekinen, Na Gearbest nawet dla nierejestrowanych - w przeciwieństwie do np. lubianego tu przez ADM i ich popleczników Banggod, który się wiecznie opóźnia 2x bardziej niż Gearbest, da się śledzić po numerze tym SB..... co najmniej do granic Polski.
Jak chcesz to napisz numer tu lub na PW, w trackingu nie ma żadnych wrażliwych danych.

Jest tego typu:
Electronic information,receive--20-Nov-2017 06:58 PM

Small package Center, receive--20-Nov-2017 08:58 PM

Parcel centre,sealing--20-Nov-2017 11:58 PM

Small package Center, left--21-Nov-2017 01:31 AM

Exchange Bureau, have been exported to open--22-Nov-2017 09:31 AM

Exchange Bureau, have been exported directly--23-Nov-2017 03:34 AM

Transit Center,left hand navigation--23-Nov-2017 09:08 AM

POLAND, Arrived --05-Dec-2017 09:08 AM

POLAND, the transfer of customs-- 05-Dec-2017 12:48 PM
Awatar użytkownika
Manekinen
Posty: 2443
Rejestracja: środa 28 sty 2009, 15:18
Lokalizacja: Kętrzyn
Kontakt:

Post autor: Manekinen »

max4max pisze:da się śledzić po numerze tym SB..... co najmniej do granic Polski.
Gdzie?

Jaja sobie robiłem jak pisałem że z Czech paczka poleci pewnie do UK a potem do Polski. Już mi nie jest do śmiechu, tak właśnie się stało.

Tak więc wygląda na to że sam czas przesyłki nie jest zły, a raczej standardowy, bo na razie minęło 39 dni (14 listopad - 23 grudzień) od wystawienia nr przewozowego, a paczka wyszła już z UK i jest w drodze do PL, kurier pewnie będzie po świętach. Zły wizerunek GB spotęgowały dwie rzeczy. Kompletny brak aktualizacji statusu przesyłki w systemie, no i sam GB, który ociągał się z wysyłką... również 39 dni (od 5 października do 14 listopada). Więc jeśli chodzi o mnożenie przez 2, to GB tutaj dostaje 5+ :mrgreen: Ten + to niestety jak narazie ich jedyny plus. Drugiego dostaną jak paczka przyjdzie :razz:
te_pe
Posty: 41
Rejestracja: niedziela 20 kwie 2014, 18:26
Lokalizacja: Kraków

Post autor: te_pe »

Heja!

stan moich przesyłek kupionych w GB w przedziale 11-18.XI

na cztery nierejestrowane przyszły trzy....

na sześć rejestrowanych wszystkie sześć maja dokładny status, ostatni wpis albo z Holandii ( dla paczek R*NL); albo z Małaszewicz ( paczki *CN; poprzez Dosteck, Ilietsck,Smoleńsk, Brześć); tu ślad się urywa 13-14grudnia; w trackingu PP, jak można się spodziewać, status "paczka w drodze do Polski" :-)

2017-12-14 15:23 Malashevichy, Polish processing center, has left
2017-12-14 07:25 Malashevichy, Poland, arrive
2017-12-14 05:25 Malashevichy, Poland, arrive
2017-12-13 21:17 Brest, Belarus Processing center, had left
2017-12-12 19:26 Brest, Belarus Processing center, had left
2017-12-12 15:25 Brest, Belarus, arrive
2017-12-12 07:06 Brest, Belarus, arrive
2017-12-11 09:25 Smolensk, Russia, arrive
2017-12-11 09:25 Smolensk, Russian processing center, had left
2017-12-09 05:25 Illetsk, Russian processing center, has left
2017-12-09 01:25 Illetsk, Russia, arrive
2017-12-06 05:25 Dosteck, Kazakhstan Processing center, has left
2017-12-06 05:05 Dosteck, Kazakhstan Processing center, has left
2017-12-03 14:20 Dosteck, Kazakhstan, arrive
2017-12-03 13:00 Xinjiang Alataw Shankou, China Processing Center, has left
2017-12-02 08:04 Xinjiang Alataw Shankou, China, arrived
2017-11-29 08:11 Chongqing Tuan Jie Cun Center station, China, arrived
2017-11-27 00:00 Delivered by air transport
2017-11-25 14:01 Chongqing Processing Center, has been exported straight seal
2017-11-25 13:57 Chongqing, the export has been opened and dismantled
2017-11-24 17:04 Chongqing Nanan District Receiving and forwarding center, has left, the next station processing center
2017-11-24 15:15 Chongqing Nanan District Receiving and sending center, has been sealed
2017-11-23 11:06 Chongqing Nanan District Receiving and forwarding center, received



Dziekuję ci, PP, za światełka choinkowe, których na choince nie będzie.....

Świąteczno-noworoczne pozdrowienia,
Ostatnio zmieniony sobota 23 gru 2017, 12:57 przez te_pe, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam,

___
/omasz
max4max
Posty: 1398
Rejestracja: wtorek 14 sie 2012, 07:56
Lokalizacja: że znowu

Post autor: max4max »

Manekinen pisze:Gdzie?
Ja te nomen omen bez trackingu z numerami od SB.... śledzę >>tu<<, te z trackingiem, gdzie indziej, bo faktycznie w systemie nie ma aktualizacji, ale to nie problem.
Na Banggood dla tych bez trackingu - nie ma żadnej możliwości śledzenia, a de facto każda paczka wysyłana z ChRL ma nr i tracking, bo choćby dla ich celów i ich poczty/kuriera/przewoźnika musi mieć.
FreeMagenta
Posty: 402
Rejestracja: środa 14 wrz 2011, 02:06
Lokalizacja: Bulanda

Post autor: FreeMagenta »

Osobiście korzystam z packagradar.com .

Jedna przesyłka w Małaszewiczach pojawiła się 2 grudnia i 11 WER Warszawa (13 doszła).
Pozostałe - 8 w Małaszewiczach, śladu dalej nie ma. W tym czasie doszły pozostałe (ostatnia 19 w Małaszewiczach)

6 grudnia wyszła przesyłka ze Szwecji, do dziś w śledzeniu PP nie ma.

Poczta Polska chwali się że będzie obsługiwać przesyłki z Chin na Europę Zachodnią. Pozostaje złożyć kondolencje adresatom...

Przesyłki nierejestrowane też giną - na cztery doszła jedna. trzy pozostałe doszły do Polski, ostatni ślad "customs clearance" 26, 28 i 29 listopada.
Ostatnio zmieniony sobota 23 gru 2017, 18:56 przez FreeMagenta, łącznie zmieniany 1 raz.
Siwy
Posty: 172
Rejestracja: niedziela 18 kwie 2010, 23:52
Lokalizacja: Stamtąd

Post autor: Siwy »

Barton_ pisze:
Siwy pisze:Ale pewnie nie za dolara...
To problem firmy, że ma taką cenę.
Cena jest bez znaczenia dla jakości usług z punktu widzenia kupującego. Płace i wymagam.
To nie problem, tylko oferta. Cena zawsze jest wyznacznikiem jakości.

Kupując nowe auto z salonu oczekujesz takiej samej jakości, jak kupując dwudziestoletnie z rynku wtórnego (bo niska cena to problem sprzedającego)?

Zawsze warto spojrzeć na drugą stronę i zastanowić się co samemu by się zrobiło w takiej sytuacji. Jak wiele pracy wykonałoby się dla kogoś, kto zapłacił nam za nią dolara, albo cztery centy.
max4max pisze:
Manekinen pisze:Gdzie?
Ja te nomen omen bez trackingu z numerami od SB.... śledzę >>tu<<
to samo znajdziesz tu: https://alipaczka.pl/ - dodatkowo Alipaczka podaje inormację, że statusy:

POLAND, Arrived --xx-Dec-2017

POLAND, the transfer of customs-- xx-Dec-2017

To dane estymowane, to nie rzeczywista informacja.
Barton_
Posty: 398
Rejestracja: sobota 15 kwie 2017, 19:41
Lokalizacja: PKE

Post autor: Barton_ »

Siwy pisze:... Cena zawsze jest wyznacznikiem jakości.

Kupując nowe auto z salonu oczekujesz takiej samej jakości, jak kupując dwudziestoletnie z rynku wtórnego (bo niska cena to problem sprzedającego)?

Zawsze warto spojrzeć na drugą stronę i zastanowić się co samemu by się zrobiło w takiej sytuacji. Jak wiele pracy wykonałoby się dla kogoś, kto zapłacił nam za nią dolara, albo cztery centy.
Cena nie jest wyznacznikiem jakości. Jakość idzie w parze z ceną ale to co innego.
Nie porównuj zakupu nowego od profesjonalnego sprzedawcy do starego od osoby prywatnej. Od profesjonalnego sprzedawcy wymagam więcej bo tak stanowi prawo.
Nie interesuje mnie ile co kosztuje. Zawieram umowę na warunkach obustronnie zaakceptowanych, płacę i wymagam. Skoro cena jest nieadekwatna do pracochłonności to można podnieść cenę. Niska cena nie upoważnia do naruszania warunków umowy.
Wiecznie w drodze.
Kubuś Puchatek
Posty: 62
Rejestracja: niedziela 19 lip 2015, 13:31
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Post autor: Kubuś Puchatek »

Barton_ pisze: Nie interesuje mnie ile co kosztuje. Zawieram umowę na warunkach obustronnie zaakceptowanych, płacę i wymagam.
Skoro akceptujesz, że darmowa wysyłka może się przeciągnąć do ponad 2,5 miesiąca, to o co Ci chodzi?
Barton_
Posty: 398
Rejestracja: sobota 15 kwie 2017, 19:41
Lokalizacja: PKE

Post autor: Barton_ »

Kubuś Puchatek pisze:Skoro akceptujesz, że darmowa wysyłka może się przeciągnąć do ponad 2,5 miesiąca, to o co Ci chodzi?
W którym momencie zaakceptowałem "przeciąganie się wysyłki"?
Wiecznie w drodze.
marekwoj
Posty: 487
Rejestracja: wtorek 17 lip 2012, 14:40
Lokalizacja: Jaktorów (k. Żyrardowa)

Post autor: marekwoj »

Barton_ pisze:W którym momencie zaakceptowałem "przeciąganie się wysyłki"?
w momencie zakupu w chińskim sklepie. Chcesz szybko, to kupuj w PL
Barton_
Posty: 398
Rejestracja: sobota 15 kwie 2017, 19:41
Lokalizacja: PKE

Post autor: Barton_ »

W momencie zakupu w sklepie akceptuję czas dostawy zgodny z tym, co w opisie.
Jeżeli obiecują np 15-35 dni roboczych to oczekuje, że się wywiążą z umowy.
Jeżeli jest dłużej niż 35 dni roboczych to jest naruszenie zasad i warunków.
Wiecznie w drodze.
Awatar użytkownika
Goferjw
Posty: 187
Rejestracja: poniedziałek 20 paź 2014, 21:35
Lokalizacja: Jarosław

Post autor: Goferjw »

@Barton_
Piszą tak bo tak podaje przewoźnik.
Sprzedający na pewnym portalu na literę "a" też może Ci napisać, że paczka będzie dostarczona na drugi dzień roboczy.
A czy tak będzie czy nie to już jest kwestia dostawcy.

Jedną przesyłkę z Chin dostałem w 12 dni roboczych, pisało od 25 do 45 dni, wg. Twojego rozumowania i ścisłego trzymania się tego co napisał sprzedający w ofercie powinienem dym zrobić - nie wywiązali się z umowy, miało to potrwać minimum 25 dni roboczych.

Potwierdzę to co napisali Ci wyżej forumowicze, chcesz mieć szybko - kup w PL, chcesz tanio - kupuj w CH i uzbrój się w cierpliwość.
Należałoby wreszcie zaakceptować fakt, iż paczka leci parę tysięcy kilometrów, z innego kontynentu, w każdym samolocie w którym lecą paczki z Chin leci ich pewnie w ilościach nieraz dziesiątek tysięcy.
Wystarczy najmniejsze potknięcie na którymkolwiek z kroków w przesyłce i odbija się to tygodniowym albo miesięcznym opóźnieniem.
Ostatnio używane
S41, EC03, H03
Barton_
Posty: 398
Rejestracja: sobota 15 kwie 2017, 19:41
Lokalizacja: PKE

Post autor: Barton_ »

Podaj mi jakiś logiczny/prawny argument, dla którego umowa zawierana z Panem Chińczykiem nie jest w tym samym stopniu wiążąca co umowa zawarta ze sprzedawcą z PL.

Zawieram umowę, płacąc wypełniam swoją część. Od drugiej strony oczekuje tego samego. Odległość nie ma znaczenia.

P.S. Bez znaczenia czy to Ali, BG, GB czy inny portal/sprzedawca. Umów się dotrzymuje.
Wiecznie w drodze.
kemor90
Posty: 129
Rejestracja: czwartek 18 sie 2016, 23:13
Lokalizacja: Ryki

Post autor: kemor90 »

Tak włączę się do dyskusji: teraz jeszcze trzeba się doszukać w ich regulaminie czy nie ma zapisu w stylu "Sprzedawca nie odpowiada za opóźnienia w dostawie towaru leżące po stronie firm wysyłkowych" i będzie jasne.
Barton_
Posty: 398
Rejestracja: sobota 15 kwie 2017, 19:41
Lokalizacja: PKE

Post autor: Barton_ »

A potem sprawdzić, czy taki zapis ma moc wiążącą w relacji B2C i będzie jasne czy Twój argument ma rację bytu.
Wiecznie w drodze.
ODPOWIEDZ