Śledzenie naszych przesyłek
DPD
W piątek zmienili sobie sami status zmiany terminu doręczenia a dziś znowu się komuś nie chciało pakować przesyłki do auta (ok 2,5 x 0,6 x 0,4 m). Dodam, że zakup (na szczęście pobraniowy) miał miejsce tydzień temu. Za taką jakość usług sprzedawcy i spedytora ja serdecznie dziękuję, szczególnie, że zależało mi otrzymaniu przedmiotu już na weekend aby rozpocząć zaplanowane dłuższe prace i wyrobić się z nimi jak najszybciej.2017-09-18 09:00:00 Magazynowanie przesyłki w oddziale OPO
2017-09-15 10:19:00 Umówiono późniejszy termin doręczenia OPO
2017-09-15 10:13:27 Wydanie przesyłki do doręczenia OPO
2017-09-15 04:56:47 Przyjęcie przesyłki w oddziale DPD OPO
2017-09-14 16:01:41 Przyjęcie przesyłki w oddziale DPD WBA
2017-09-14 14:01:51 Przesyłka odebrana przez Kuriera WBA
-
- Posty: 402
- Rejestracja: środa 14 wrz 2011, 02:06
- Lokalizacja: Bulanda
Witajcie,
Nie wiem czy piszę w odpowiednim temacie, ale nie chcę zakładać nowego z tak błahego powodu.
Kupiłem na Aliexpress przedmiot za około 11,50 zł, zapłaciłem dodatkowe 5 zł za wysyłkę China Post Registered Air Mail, a sprzedawca nadał China Post Ordinary Small Packet Plus, czyli opcją darmową w tej ofercie. Kontaktowałem się ze sprzedawcą, ale albo się kompletnie nie rozumiemy, albo on doskonale rozumie o co chodzi tylko udaje, że nie rozumie. Gdy już wyjaśniłem mu wszystko jak chłop krowie na rowie możliwie najprostszymi słowami, odpisał "dear, your package is delivery by the system, hope you know". Tego z kolei ja nie mogę zrozumieć. Może jednak bariera językowa nie pozwala nam się dogadać.
Co polecacie? Czekać aż dojdzie i otwierać spór? Sprawa mi się wydaje bardzo przejrzysta i oczywista - zapłaciłem za wysyłkę, a wysłał darmową. W zamówieniu widać wyraźnie za co zapłaciłem i jaką formę dostawy wybrał sprzedawca. Niby tylko 5 zł, ale z drugiej strony to 50% wartości przedmiotu. Niezbyt mi się podoba takie naciąganie. No chyba, że to ja czegoś nie rozumiem. Przedmiot nie należy do szczególnie małych jak na realia Aliexpress.
Nie wiem czy piszę w odpowiednim temacie, ale nie chcę zakładać nowego z tak błahego powodu.
Kupiłem na Aliexpress przedmiot za około 11,50 zł, zapłaciłem dodatkowe 5 zł za wysyłkę China Post Registered Air Mail, a sprzedawca nadał China Post Ordinary Small Packet Plus, czyli opcją darmową w tej ofercie. Kontaktowałem się ze sprzedawcą, ale albo się kompletnie nie rozumiemy, albo on doskonale rozumie o co chodzi tylko udaje, że nie rozumie. Gdy już wyjaśniłem mu wszystko jak chłop krowie na rowie możliwie najprostszymi słowami, odpisał "dear, your package is delivery by the system, hope you know". Tego z kolei ja nie mogę zrozumieć. Może jednak bariera językowa nie pozwala nam się dogadać.
Co polecacie? Czekać aż dojdzie i otwierać spór? Sprawa mi się wydaje bardzo przejrzysta i oczywista - zapłaciłem za wysyłkę, a wysłał darmową. W zamówieniu widać wyraźnie za co zapłaciłem i jaką formę dostawy wybrał sprzedawca. Niby tylko 5 zł, ale z drugiej strony to 50% wartości przedmiotu. Niezbyt mi się podoba takie naciąganie. No chyba, że to ja czegoś nie rozumiem. Przedmiot nie należy do szczególnie małych jak na realia Aliexpress.
Pozdrawiam