GearBest - opinie

gdzie i jak kupować oraz nasze o tym opinie
Awatar użytkownika
Fluxor
Posty: 2549
Rejestracja: wtorek 16 gru 2008, 12:17
Lokalizacja: Opole

Post autor: Fluxor »

Nie chce mi się robić specjalnie nowej karty, żeby kupować w tym sklepie. Nie zasługuje na to.
http://specjalistycznyspecjalista.blogspot.com/
POST MOŻE ZAWIERAĆ LOKOWANIE PRODUKTU
Awatar użytkownika
@GUTEK@
Posty: 149
Rejestracja: środa 01 cze 2011, 17:08
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: @GUTEK@ »

Witam.
Może trochę nie na temat. Kupiłem na Gearbest nóż Ganzo G7452-GR-WS. Przyszedł mi uszkodzony - brakuje jednej śruby mocującej klips oraz ostrze jest wykrzywione. Tak to wygląda: https://photos.app.goo.gl/ZUd49EHc6AB2xuMF3

Jak teraz wygląda gwarancja, muszę im to odesłać żeby odzyskać pieniądze? Czy próbować otwierać spór przez PayPal ?
kemor90
Posty: 129
Rejestracja: czwartek 18 sie 2016, 23:13
Lokalizacja: Ryki

Post autor: kemor90 »

Piszesz im o co chodzi dołączasz zdjęcia i oni dają propozycję rozwiązania problemu, przeważnie rozpatrują pozytywnie, a uszkodzone przedmioty zostają u nas bo nie opłaca im się płacić za przesyłkę. W sumie wszystko u siebie mają opisane jak wygląda. Dostaniesz zwrot kasy lub nowy nóż, lub kasa w postaci punktów w sklepie czy jakoś tak.
Tu masz opisane jak działają reklamacje:
http://www.gearbest.com/about/warranty-and-return.html

Tu zgłaszasz problem:
https://support.gearbest.com/ticket/tic ... =1&lang=en
Awatar użytkownika
@GUTEK@
Posty: 149
Rejestracja: środa 01 cze 2011, 17:08
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: @GUTEK@ »

Założyłem już ten Ticket i napisałem, że ostrze jest wykrzywione i brakuje śruby i chcę zwrotu pieniędzy lub wysyłki nowego noża. Dołączyłem w załącznikach te same zdjęcia.

Odpisali mi takie coś:
Dear xyz,

Thank you for order with GearBest.


We are sincerely sorry to hear this about your item.

We would like to work together to resolve the issue to your satisfaction.
Please review our warranty here:http://www.gearbest.com/about/warranty-and-return.html


Please check whether the product function has been affected.


Thanks for your understanding and patience.

Best Regards
Iris
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/
Dlatego zastanawiam się czy dalej z nimi dyskutować czy załatwiać przez PayPal.
Na AliExpress nie byłoby problemu, otworzyłbym spór i jedyna odpowiedź to by była "Sorry My Friend" i zwrot pieniędzy.
Awatar użytkownika
sp5it
Posty: 668
Rejestracja: sobota 29 gru 2012, 15:32
Lokalizacja: ko02oi

Post autor: sp5it »

Dostałeś standardowe copy/paste
My flashlight is smaller than yours...
Awatar użytkownika
@GUTEK@
Posty: 149
Rejestracja: środa 01 cze 2011, 17:08
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: @GUTEK@ »

Sprawa z nożem zakończyła się tak, że wywalczyłem jedynie częściowy zwrot - 10$ na konto PayPal. Inna możliwość jaką mi zaproponowali to zakup nowego noża po obniżonej cenie 12$. Za nóż dałem 14.31$ + 2.72$ wysyłka.

Zatem był to mój ostatni zakup w GearBest i ODRADZAM wszystkim tam zakupy.

Jeszcze dodam, że czekam na przesyłkę z latarką Convoy, która już idzie 1,5 miesiąca. Przesyłka nierejestrowana więc nie wiem czy już zaginęła czy może jednak przyjdzie.
Barton_
Posty: 398
Rejestracja: sobota 15 kwie 2017, 19:41
Lokalizacja: PKE

Post autor: Barton_ »

Dlatego lepiej wybierać ali
Wiecznie w drodze.
Awatar użytkownika
@GUTEK@
Posty: 149
Rejestracja: środa 01 cze 2011, 17:08
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: @GUTEK@ »

To też w 99% przypadków wybieram, ale tam nie ma takich noży.
mappy
Posty: 100
Rejestracja: środa 31 gru 2014, 21:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mappy »

A po co w ogóle z nimi rozmawiałeś? Spór przez Paypal, zwrot pełnej kwoty i tyle.
marekwoj
Posty: 487
Rejestracja: wtorek 17 lip 2012, 14:40
Lokalizacja: Jaktorów (k. Żyrardowa)

Post autor: marekwoj »

Kupiłem kilka drobiazgów z wysyłką przez Belgium Registered. Dostałem numer przesyłki LVS....
Czy za jakiś czas pojawi się powiązanie z "normalnym" rejestrowanym numerem, podobnie jak w przypadku SE ? Jakoś dziwnie tanie to śledzenie było, dopłata MNIEJSZA niż nierejestowanym. Promocja BE czy coś :roll:
Awatar użytkownika
maba
Posty: 547
Rejestracja: niedziela 28 gru 2008, 02:28
Lokalizacja: PDK

Post autor: maba »

Tak, ostatnio znów wprowadzili Belgiuma, i fajnie, bo jest ekspresowy. Tyle tylko, że nie jest to do końca rejestrowana przesyłka i tracking kończy się na:

"Your shipment has been delivered to the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days."

Śledzenie na alipaczka.pl albo u źródła track.bpostchina.com
mappy
Posty: 100
Rejestracja: środa 31 gru 2014, 21:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: mappy »

Mogę jeszcze dodać, że noże przez belgijską $0.00.
Dotychczas trzeba było dopłacać za przesyłkę przez szwedzką pocztę.
AL77
Posty: 11
Rejestracja: wtorek 20 wrz 2016, 22:16
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: AL77 »

Na GearBest złożyłem dotychczas sześć zamówień, wszystkie dotarły bez problemu (noże, latarki, Liitokala, szpulka Ezdive do bojki deco) solidnie zapakowane i sprawne. Czas dostarczenia bywał różny, miałem China Post, NL, Sweden ale nigdy nie przekroczył miesiąca. Dzisiaj kupiłem 2x Solarstorm do nurkowania, mam nadzieję, że będę zadowolony jak poprzednio. Pzdr
Awatar użytkownika
@GUTEK@
Posty: 149
Rejestracja: środa 01 cze 2011, 17:08
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: @GUTEK@ »

maba pisze:"Your shipment has been delivered to the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days."

Śledzenie na alipaczka.pl albo u źródła track.bpostchina.com
Wg mnie Poczta Belgijska to jedna z lepszych, jeśli chodzi o zakupy w Chinach. Co prawda mi wysyłali nią sprzedawcy z Ali, ale zawsze po tym statusie z cytatu miałem przesyłkę na drugi dzień u siebie.
Ostatnio na Ali kupowałem ładowarkę Soshine z akumulatorkami 6F22, chińczyk wysłał Pocztą Belgijską 9 sierpnia, 17 sierpnia ten status co wyżej, 18 miałem przesyłkę w skrzynce.
Dla przykładu przesyłka wysyłana Yanwenem idzie mi już ponad 50dni i dalej nie ma.
Łowca
Posty: 38
Rejestracja: wtorek 01 sie 2017, 00:02
Lokalizacja: Podkarpacie / Bieszczady

Post autor: Łowca »

"Your shipment has been delivered to the postal operator of the country of destination and will be delivered in the coming days."


A te najbliższe dni to ile mniej więcej? u mnie ten komunikat na śledzeniu od 14 dni i paczki dalej nie ma
BLF A6 mod
Convoy s8 SMO mod xpl hi Driver BLF

Convoy s9
JAXMNVE M3 16340

Convoy L6 mod xhp70

czołówka made in Biedronka :D
BORUiT D25 2x XP-G2
Skilhunt H03 RGB


Convoy c8 mod xpl hi Driver BLF
ODPOWIEDZ