Witam.
Koledzy jest jakiś sposób aby rozpocząć ładowanie iChargerem pakietu Li-ion w którym zadziałało zabezpieczenie przed nadmiernym rozładowaniem?
Do tej pory wystarczyło podłączyć na chwilę zasilacz aby zabezpieczenie puściło. Teraz mam pakiet sporej pojemności i trochę to trwa zanim napięcie wystarczająco podskoczy.
Icharger- ładowanie pakietu 3S z zabezpieczeniem.
Tylko o jaki dokładnie problem chodzi?
1 zabezpieczenie ogniw odcina zasilanie
2 ładowarka się buntuje, że napięcia za niskie
Ad 1 - tryb ładowarki przestawić na docieranie silników na kilka minut z odpowiednimi parametrami.
Ad 2 - ustawić tryb ogniw Li o niższym napięciu pracy ale napięcie końcowe ustawić "podbite" dla tego typu ogniw, czyli 4,2V, w ostateczności (jeśli napięcia zbyt mocno spadły) to w Li-Fe naładować do 3-3,2V i później normalnie.
1 zabezpieczenie ogniw odcina zasilanie
2 ładowarka się buntuje, że napięcia za niskie
Ad 1 - tryb ładowarki przestawić na docieranie silników na kilka minut z odpowiednimi parametrami.
Ad 2 - ustawić tryb ogniw Li o niższym napięciu pracy ale napięcie końcowe ustawić "podbite" dla tego typu ogniw, czyli 4,2V, w ostateczności (jeśli napięcia zbyt mocno spadły) to w Li-Fe naładować do 3-3,2V i później normalnie.
ElSor zabezpieczenie pakietu go odcina ładowarka nie widzi wtedy napięcia na nim i krzyczy że za niskie napięcie.ElSor pisze:Tylko o jaki dokładnie problem chodzi?
1 zabezpieczenie ogniw odcina zasilanie
2 ładowarka się buntuje, że napięcia za niskie
Ad 1 - tryb ładowarki przestawić na docieranie silników na kilka minut z odpowiednimi parametrami.
Ad 2 - ustawić tryb ogniw Li o niższym napięciu pracy ale napięcie końcowe ustawić "podbite" dla tego typu ogniw, czyli 4,2V, w ostateczności (jeśli napięcia zbyt mocno spadły) to w Li-Fe naładować do 3-3,2V i później normalnie.
Tak czy siak widzę że nie pójdzie to z automatu tylko trzeba ręcznie inicjować ładowanie.