Convoy c8 + mod
Jak pietros, radzi, sprzedaj i kup gotowego moda, albo w Banggod C8 z XL-P HI. Jeżeli miałeś problemy z rozkręceniem i złożeniem, to z lutowaniem pewnie będą jeszcze większe.
I podstawowe pytanie, dlaczego chcesz poprawiać swoją latarkę ? Tylko dlatego, że kolegi świeci dalej ? Jeżeli tak, to dobrze byłoby nie tyko dorównać, ale i przebić jego wynik, ale do tego przydałaby się inna niż C8 latarka z większym reflektorem.
I podstawowe pytanie, dlaczego chcesz poprawiać swoją latarkę ? Tylko dlatego, że kolegi świeci dalej ? Jeżeli tak, to dobrze byłoby nie tyko dorównać, ale i przebić jego wynik, ale do tego przydałaby się inna niż C8 latarka z większym reflektorem.
Niech sprzeda tą c8, dołoży kasę i kup L6, nie ma co się rozdrabniać Do pytania kolegi dodaj też jaki masz zasób gotówki na ten "wyścig".marekwoj pisze:I podstawowe pytanie, dlaczego chcesz poprawiać swoją latarkę ? Tylko dlatego, że kolegi świeci dalej ? Jeżeli tak, to dobrze byłoby nie tyko dorównać, ale i przebić jego wynik, ale do tego przydałaby się inna niż C8 latarka z większym reflektorem.
Latarkę chciałem mieć również na rower, bo kolega ma własnie na rower ja ale od czasu do czasu idziemy gdzieś do lasu trochę poświecić nimi, Ale skoro padło słowo " przebic jego wynik" to kto może mi taka latarkę złożyć na forum ? Dodam tylko ze interesuje mnie barwa 6500-7000k czyli ta cool white jaki to musiał by byc zestaw tzn nazwa latarki jaki mod do niej jaka dioda, i kto mógł by taka złożyć i jaki zasięg by mogła miec dodam ze ten słup który oświetlaliśmy był od nas około 300-350m jego latarka zostawiła poświatę na tym slupie moja nie doleciała Krotko mówiąc Najmocniejsza latarka do roweru i na zwykle pochodzenie po lasach L6 ? co to za latarka jak ona wyglada ? wpisuje w google i pokaze mi rozne
Ostatnio zmieniony piątek 28 kwie 2017, 21:02 przez sirmag, łącznie zmieniany 1 raz.
Z L6 to żartem było. Nie ta liga cenowa, gabarytowa a i na rower to nieporozumienie ją montować. Masz fotę na szybko
Nie pytaj która to L6
Co do tego kto pomoże to najlepsze miejsce jest tutaj
Nie pytaj która to L6
Co do tego kto pomoże to najlepsze miejsce jest tutaj
O masakra.... przecież torbe trzeba miec na taka latarke ... Ale podejrzewam, ze zasięg ma taki ze każdemu oczy wychodzą .. możesz coś więcej o niej napisać? zasięg jakie zasilanie i jaka cena ?
Ostatnio zmieniony sobota 29 kwie 2017, 18:34 przez sirmag, łącznie zmieniany 1 raz.
Czy to naprawdę takie trudne?możesz coś więcej o niej napisać? zasięg jakie zasilanie i jaka cena ?
Link
Na forum jest już temat o L6
Zasilanie 2 x 26650 lub 2x 18650 z adapterami. Cena od 200 zł w zależności gdzie, czy jest promo, jaki kurs dolara itp.
Zasilanie 2 x 26650 lub 2x 18650 z adapterami. Cena od 200 zł w zależności gdzie, czy jest promo, jaki kurs dolara itp.
Chetnie bym poszukał, tylko używacie skrótu L6, a nie wiedziałem ze to convoy.. wpisywałem L6 latarka itd ale znajdowalo mi jakies male
Ostatnio zmieniony poniedziałek 01 maja 2017, 08:52 przez sirmag, łącznie zmieniany 1 raz.
Chcesz C8 ze skalpem lub inną jeszcze dalej świecącą na rower???sirmag pisze:Latarkę chciałem mieć również na rower
Chcesz powodować zagrożenie i przyczyniać się do złej opinii o rowerzystach/cyklistach?
Jeśli nie rozumiesz powyższego to napiszę prościej. Takie latarki na rower się nie nadają, ze względu na bardzo mocno skupiony promień światła, który na rowerze jest niewskazany, nie oświetla drogi, natomiast kapitalnie oślepia innych użytkowników, czym powodujesz zagrożenie i łamiesz przepisy kodeksu drogowego, jeśli wyjedziesz z takim oświetleniem na drogi publiczne.
Na rower trzeba latarki szeroko świecącej.
Szmery bajery... że się nie nadaje. Jak ktoś nie myśli i ustawia lampkę na wprost to każda latarka może powodować problem. Jeszcze gorzej jak jakiś osobnik ustawi strobo i lampkę na wprost. Takiego to dopieromax4max pisze:Takie latarki na rower się nie nadają, ze względu na bardzo mocno skupiony promień światła, który na rowerze jest niewskazany, nie oświetla drogi, natomiast kapitalnie oślepia innych użytkowników, czym powodujesz zagrożenie i łamiesz przepisy kodeksu drogowego
W przypadku c8 ustawiasz pod kątem, dobierasz moc i jest dobrze. Od dwóch lat mam c8 na kierownicy z s2+ i zero problemów. Jadę przez centrum nocą i policja jakoś mnie nie łapie, nie doczepia się.
Skoro jest to zabronione przepisami podaj który to punkt, bo widać drogówka ma jakieś plecy że się nie czepia.
Dziubek,
Czytamy ze zrozumieniem - nie piszę o zwykłej C8, która na długie ewentualnie się nadaje, ale też nie jako podstawowa, tylko o C8 ze skalpem czy innym throwerze - czyli o latarce z dużym zasięgiem którą chce kupić Kolega.
Najprostszy to "stwarzanie zagrożenia w ruchu drogowym", a co do używania świateł to jest kilka punktów dotyczących np. używania świateł drogowych w pojazdach mechanicznych :
Czytamy ze zrozumieniem - nie piszę o zwykłej C8, która na długie ewentualnie się nadaje, ale też nie jako podstawowa, tylko o C8 ze skalpem czy innym throwerze - czyli o latarce z dużym zasięgiem którą chce kupić Kolega.
Chcesz paragraf na oślepianie?Dziubek pisze:Skoro jest to zabronione przepisami podaj który to punkt, bo widać drogówka ma jakieś plecy że się nie czepia.
Najprostszy to "stwarzanie zagrożenia w ruchu drogowym", a co do używania świateł to jest kilka punktów dotyczących np. używania świateł drogowych w pojazdach mechanicznych :
Art. 29. 1. Kierujący pojazdem może używać sygnału dźwiękowego lub świetlnego, w razie gdy zachodzi konieczność ostrzeżenia o niebezpieczeństwie.
2. Zabrania się:
...
3) ostrzegania światłami drogowymi w warunkach, w których może to spowodować oślepienie innych kierujących.
Art. 51.
1. Kierujący pojazdem jest obowiązany używać świateł mijania podczas jazdy w warunkach normalnej przejrzystości powietrza.
2. W czasie od świtu do zmierzchu w warunkach normalnej przejrzystości powietrza, zamiast świateł mijania, kierujący pojazdem może używać świateł do jazdy dziennej.
3. W czasie od zmierzchu do świtu, na nieoświetlonych drogach, zamiast świateł mijania lub łącznie z nimi, kierujący pojazdem może używać świateł drogowych, o ile nie oślepi innych kierujących albo pieszych poruszających się w kolumnie.
Kierujący pojazdem, używając świateł drogowych, jest obowiązany przełączyć je na światła mijania w razie zbliżania się:
pojazdu nadjeżdżającego z przeciwka, przy czym jeżeli jeden z kierujących wyłączył światła drogowe – drugi jest obowiązany uczynić to samo;
do pojazdu poprzedzającego, jeżeli kierujący może być oślepiony;
pojazdu szynowego lub komunikacji wodnej, jeżeli poruszają się w takiej odległości, że istnieje możliwość oślepienia kierujących tymi pojazdami.
Oj Panie, piszesz że c8 po modyfikacji nie jest dla roweru, a od kiedy ogółem latarki są na rower ? Nie w tym celu zostały wymyślone, a mimo to wiele osób ich używa.
Druga sprawa, piszesz o oślepianiu i tym podpierasz swoje wypowiedzi a jak wół pisałem celowo wcześniej
Temat co się nadaje na rower, a co nie, to temat rzeka i ja nie będę się tutaj rozwodził. Każdy będzie miał swoją rację i każdy niech używa to co dla niego najwygodniejsze. Widziałem już różne kombinacje na mieście ze światłami i jak nie oślepia nikogo światło, tylko rozjaśnia sobie drogę przed kołami to może sobie nawet halogeny montować. Od ścigania za złe oświetlenie nie jesteśmy my tylko odpowiednie służby.
Co do opinii o rowerzystach, szkoda słów. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Rowerzysta narzeka na pieszych i auta, kierowca na rowerzystów i pieszych a pieszy psioczy na auta i rowerzystów. Od zawsze tak było i nie sądzę aby to się zmieniło.
PS. c8 zdaje też egzamin jako podstawowa (i jedyna) bo znajomi tak od dawna jeżdżą, ale co my tam wiemy.
Wszystko w tym temacie z mojej strony.
Druga sprawa, piszesz o oślepianiu i tym podpierasz swoje wypowiedzi a jak wół pisałem celowo wcześniej
. Nawet "dedykowaną rowerową" będziesz oślepiać gdy jest źle ustawiona.Jak ktoś nie myśli i ustawia lampkę na wprost to każda latarka może powodować problem
Temat co się nadaje na rower, a co nie, to temat rzeka i ja nie będę się tutaj rozwodził. Każdy będzie miał swoją rację i każdy niech używa to co dla niego najwygodniejsze. Widziałem już różne kombinacje na mieście ze światłami i jak nie oślepia nikogo światło, tylko rozjaśnia sobie drogę przed kołami to może sobie nawet halogeny montować. Od ścigania za złe oświetlenie nie jesteśmy my tylko odpowiednie służby.
Co do opinii o rowerzystach, szkoda słów. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Rowerzysta narzeka na pieszych i auta, kierowca na rowerzystów i pieszych a pieszy psioczy na auta i rowerzystów. Od zawsze tak było i nie sądzę aby to się zmieniło.
PS. c8 zdaje też egzamin jako podstawowa (i jedyna) bo znajomi tak od dawna jeżdżą, ale co my tam wiemy.
Wszystko w tym temacie z mojej strony.
Kolego - cytujesz nie te przepisy - przepisy odnośnie obowiązkowego wyposażenia roweru i używania świateł w nim sa "trochę" inne i nie wprowadzaj w błąd innych.max4max pisze:Dziubek,
Czytamy ze zrozumieniem - nie piszę o zwykłej C8, która na długie ewentualnie się nadaje, ale też nie jako podstawowa, tylko o C8 ze skalpem czy innym throwerze - czyli o latarce z dużym zasięgiem którą chce kupić Kolega.Chcesz paragraf na oślepianie?Dziubek pisze:Skoro jest to zabronione przepisami podaj który to punkt, bo widać drogówka ma jakieś plecy że się nie czepia.
Najprostszy to "stwarzanie zagrożenia w ruchu drogowym", a co do używania świateł to jest kilka punktów dotyczących np. używania świateł drogowych w pojazdach mechanicznych :
Art. 29. 1. Kierujący pojazdem może używać sygnału dźwiękowego lub świetlnego, w razie gdy zachodzi konieczność ostrzeżenia o niebezpieczeństwie.
2. Zabrania się:
...
3) ostrzegania światłami drogowymi w warunkach, w których może to spowodować oślepienie innych kierujących.Art. 51.
1. Kierujący pojazdem jest obowiązany używać świateł mijania podczas jazdy w warunkach normalnej przejrzystości powietrza.
2. W czasie od świtu do zmierzchu w warunkach normalnej przejrzystości powietrza, zamiast świateł mijania, kierujący pojazdem może używać świateł do jazdy dziennej.
3. W czasie od zmierzchu do świtu, na nieoświetlonych drogach, zamiast świateł mijania lub łącznie z nimi, kierujący pojazdem może używać świateł drogowych, o ile nie oślepi innych kierujących albo pieszych poruszających się w kolumnie.
Kierujący pojazdem, używając świateł drogowych, jest obowiązany przełączyć je na światła mijania w razie zbliżania się:
pojazdu nadjeżdżającego z przeciwka, przy czym jeżeli jeden z kierujących wyłączył światła drogowe – drugi jest obowiązany uczynić to samo;
do pojazdu poprzedzającego, jeżeli kierujący może być oślepiony;
pojazdu szynowego lub komunikacji wodnej, jeżeli poruszają się w takiej odległości, że istnieje możliwość oślepienia kierujących tymi pojazdami.
Rower ze światłami mijania i drogowymi ?
Pzdr
Miałem już nic nie pisać, ale jak widzę temat nadal nie jest dla niektórych zrozumiały.
Obojętnie jakie przepisy tu zacytuję to jeżdżąc rowerem a dokładniej będąc "kierującym" czy będąc kierowcą, na rowerze, jak i na każdym innym pojeździe nie wolno stwarzać zagrożenia.
A takim zagrożeniem jest ( i to dużym) oślepianie innych użytkowników dróg ( bo dotyczy to nie tylko kierowców, kierujących, ale i pieszych).
Powyższe zacytowane przepisy przytoczyłem by pokazać o zakazie oślepiania a nie o światłach mijania, drogowych itd, które z rowerem związku bezpośredniego nie mają.
Prawo o ruchu drogowym w zasadniczej swojej części jest stare i wiele w nim trzeba by poprawić. Rozwój techniki przerósł ustawodawców i to, że w naszym prawie nie ma zasady takiej jak STVzO w Niemczech czy podobnych w innych krajach to tylko... kwestia czasu.
Kiedyś nikt nie wyobrażał sobie by lampka rowerowa oświetlała drogę - ona miała tylko sygnalizować obecność, a o oślepianiu przez rower i takiej możliwości nikt nie pomyślał, bo nie był0 podstaw.
Dziś latarką za kilkanaście a nawet kilka dolarów da się porządnie oślepić i spowodować wypadek, ale używając latarki szeroko świecącej z głową , plus najlepiej jakiś daszek to minimalizuje zagrożenie oślepiania.
Jednak gdy ktoś chce bardzo wąsko świecącego throwera na rower to należy od razu takie pomysły wybijać z głowy.
Obojętnie jakie przepisy tu zacytuję to jeżdżąc rowerem a dokładniej będąc "kierującym" czy będąc kierowcą, na rowerze, jak i na każdym innym pojeździe nie wolno stwarzać zagrożenia.
A takim zagrożeniem jest ( i to dużym) oślepianie innych użytkowników dróg ( bo dotyczy to nie tylko kierowców, kierujących, ale i pieszych).
Powyższe zacytowane przepisy przytoczyłem by pokazać o zakazie oślepiania a nie o światłach mijania, drogowych itd, które z rowerem związku bezpośredniego nie mają.
Prawo o ruchu drogowym w zasadniczej swojej części jest stare i wiele w nim trzeba by poprawić. Rozwój techniki przerósł ustawodawców i to, że w naszym prawie nie ma zasady takiej jak STVzO w Niemczech czy podobnych w innych krajach to tylko... kwestia czasu.
Kiedyś nikt nie wyobrażał sobie by lampka rowerowa oświetlała drogę - ona miała tylko sygnalizować obecność, a o oślepianiu przez rower i takiej możliwości nikt nie pomyślał, bo nie był0 podstaw.
Dziś latarką za kilkanaście a nawet kilka dolarów da się porządnie oślepić i spowodować wypadek, ale używając latarki szeroko świecącej z głową , plus najlepiej jakiś daszek to minimalizuje zagrożenie oślepiania.
Jednak gdy ktoś chce bardzo wąsko świecącego throwera na rower to należy od razu takie pomysły wybijać z głowy.