Prawo mówi, że jeśli wyeliminujesz przeróbkę / braki w aucie, dowodu nie mogą ci zabrać. Najczęściej przeróbka na xenon wygląda prosto - w miejsca żarówki wkładasz palnik, montujesz przetwornicę gdzieś pod reflektorem i tyle. Powrót jest również prosty - wkładasz żarówkę na swoje miejsce, podłączasz i po wszystkim. Wada wyeliminowana, reflektor jest sprawny, źródło światła prawidłowe. Co innego przeróbki typu montaż soczewek itd.Volo pisze:Mandat 20-500zł, ale dowód zabiorą na 100%. W jaki sposób usuniesz na drodze ksenony?
Jak odepniesz to ci wlepią za brak oświetlenia, poza tym sama przeróbka już prowadzi do zabrania dowodu.
Ja jestem zwolennikiem poprawiania fabryki kiedy spartaczy robotę, sam w Fordzie Puma miałem lata temu palniki bo ledwie tam światła świecą i nic nie pomagało nawet regeneracja (taka konstrukcja). Tam jest soczewka więc mało to widać, ale jeśli ktoś jedzie i lampy walą Panu Bogu w oczy to jestem za zabieraniem, wiele razy zostałem oślepiony przez "wieśtuningowców".
Jakie żarówki H1 ? białe mocne światło
ILPT
Xenon nie bez powodu musi posiadać spryskiwacz i samopoziomowanie. Jest jaśniejszy i oślepiając kogoś, oślepiasz go bardziej niż halogenem, a oślepiania nie da się wyeliminować (załadowany samochód, nierówności na drodze itp).
Jestem dla tego przeciwny montażowi xenona w miejscu żarówki, nawet tylko dla świateł długich.
Poza tym obecnie, jako że ubezpieczeniowcy walczą o każdą złotówkę, kilkukrotnie słyszałem o przypadku, że z powodu przeróbek oświetlenia nie zostało wypłacone odszkodowanie, a nawet wina spadła na tą osobę.
Jestem dla tego przeciwny montażowi xenona w miejscu żarówki, nawet tylko dla świateł długich.
Poza tym obecnie, jako że ubezpieczeniowcy walczą o każdą złotówkę, kilkukrotnie słyszałem o przypadku, że z powodu przeróbek oświetlenia nie zostało wypłacone odszkodowanie, a nawet wina spadła na tą osobę.
skaktus, żadna przeróbka lamp nie jest legalna . Chcę do projektorów z golfa III które są fabrycznie na soczewce, ale halogenowej wrzucić właśnie tą wkręcaną soczewkę, więc z zewnątrz przeróbka niezauważalna. Tylko teraz co dokładnie odpowiada za linie odcięcia w takiej soczewce? Samo szkło, czy odbłyśnik?
Nie wiem co ty kombinujesz, ale po co w soczewkę wkręcać soczewkę ? Sam mam projektory w Golfie 3 i tam w lampę nic nie wejdzie. Do projektorów czy to od Hell-i czy od TYC-a wkładasz xenon na H1 i jedziesz. Inne przeróbki są możliwe, ale wymagają dużo zachodu, cięcia itd.michalqqr pisze:skaktus, żadna przeróbka lamp nie jest legalna . Chcę do projektorów z golfa III które są fabrycznie na soczewce, ale halogenowej wrzucić właśnie tą wkręcaną soczewkę, więc z zewnątrz przeróbka niezauważalna. Tylko teraz co dokładnie odpowiada za linie odcięcia w takiej soczewce? Samo szkło, czy odbłyśnik?
Za odcięcie nie odpowiada ani lustro ani soczewka ani klosz. Za odcięcie odpowiada przesłona pomiędzy lustrem a soczewką.
ILPT
W wcięcie wkładasz gumową uszczelkę. Jak ci zależy na dowodzie, to odcinasz kable i całość składasz i tyle. Jak gliniarz upierdliwy to i do dekla się doczepi, jak inny to nie. Tutaj jest loteria. Miałem kontrole i nie czepiali się oświetlenia, choć na xenonie nie śmigam tylko na ori halogenach. Ledy mam w postojach i nad rejestracją i bez problemu.
ILPT