Się zobaczy, po pracy śmigam żeby sprawdzili raz jeszcze. Ewentualnie wymienię komplet tulei wahaczy przednich. Sworznie raczej są ok, w ostateczności tuleje na belce. Tylko czasu mało za tydzień lecę w góry na święta.
Byłem u mechanika - tylna prawa tuleja belki do wymiany
Auto płynie, myszkuję na nierównościach
Jadnak lipa, zrobiłem dzisiaj trasę Słupsk - Zakopane, leciałem w większości A1. Trzeba być tak skupionym na ruchach kierownicy - zero przyjemności z jazdy.
Moja ścieżka wyglądała tak:
- stwierdzone luzy na końcówce przez mechanika,
- końcówka wymieniona,
- wizyta na SKP przed zbieżnością - diagnosta mówi tuleja do wymiany,
- wymiana tulei u mechanika,
- ustawienie zbieżności - auto pływa,
- wizyta u mechanika - luzy na tulei belki
- wymiana wszystkich tulei - po 2 sztuki na obu wahaczach i w tuleje na belce z tyłu
- wizyta na SKP, sprawdzenie amortyzatorów (80-83%) i szarpaki, wszystko ok
- jazda próbna właściciela SKP i warsztatu gdzie robią geometrię - też mu się nie podoba prowadzenie auta,
- sprawdzenie geometrii i ustawienie zbieżności - wszystko na cacy,
- ponowna jazda właściciela SKP - jest lepiej ale nadal ma on drobne wątpliwości,
- pojechałem na inną SKP - amortyzatory (77-80%) i szarpaki - wszystko ok.
- zmiana opon na letnie (16") - wyczuwalna drobna zmiana,
- powrót na zimówki (15") - z zamianą przód na tył - bez zmian,
- trasa Słupsk - Zakopane
Została jeszcze jedną rzecz - źle wprasowana tuleja lub to że tuleje FEBI są za miękkie.
TULEJA WAHACZA PRZÓD DOLNA FEBI nr katalogowy 23762
Moja ścieżka wyglądała tak:
- stwierdzone luzy na końcówce przez mechanika,
- końcówka wymieniona,
- wizyta na SKP przed zbieżnością - diagnosta mówi tuleja do wymiany,
- wymiana tulei u mechanika,
- ustawienie zbieżności - auto pływa,
- wizyta u mechanika - luzy na tulei belki
- wymiana wszystkich tulei - po 2 sztuki na obu wahaczach i w tuleje na belce z tyłu
- wizyta na SKP, sprawdzenie amortyzatorów (80-83%) i szarpaki, wszystko ok
- jazda próbna właściciela SKP i warsztatu gdzie robią geometrię - też mu się nie podoba prowadzenie auta,
- sprawdzenie geometrii i ustawienie zbieżności - wszystko na cacy,
- ponowna jazda właściciela SKP - jest lepiej ale nadal ma on drobne wątpliwości,
- pojechałem na inną SKP - amortyzatory (77-80%) i szarpaki - wszystko ok.
- zmiana opon na letnie (16") - wyczuwalna drobna zmiana,
- powrót na zimówki (15") - z zamianą przód na tył - bez zmian,
- trasa Słupsk - Zakopane
Została jeszcze jedną rzecz - źle wprasowana tuleja lub to że tuleje FEBI są za miękkie.
TULEJA WAHACZA PRZÓD DOLNA FEBI nr katalogowy 23762