Światło cofania Leon 2
Obecnie mijania na ledach to głównie fabryczne, zamienniki żarówek w wielu wypadkach nie sprawdzają się.
Postoje mogą być problemem. Jednak sam problem dotyczy głównie starszych aut lub takich z kombinowanymi instalacjami, choć też nie ma reguły. Przykłady - Golf 3, rok 94, szumy na światłach dziennych każdej marki. Skoda Falicja - szumy występują, ale w mniejszym stopniu. Nissan Juke 2011 - zero szumów, bez względu czy to dzienne, postojówki, mijania no-name na ledach.
Postoje mogą być problemem. Jednak sam problem dotyczy głównie starszych aut lub takich z kombinowanymi instalacjami, choć też nie ma reguły. Przykłady - Golf 3, rok 94, szumy na światłach dziennych każdej marki. Skoda Falicja - szumy występują, ale w mniejszym stopniu. Nissan Juke 2011 - zero szumów, bez względu czy to dzienne, postojówki, mijania no-name na ledach.
ILPT
Mały update fotek wersji V2 czyli wszystko upchnięte integralnie w żarówce prąd pomierzony na sterowniku przy 12,6V = 1.3A
Dla xp-g2 r5 można przyjąć na wyjściu zatem około 1050 lumenów (450lm*3*0,9*0,86)
Diody osadzone pod skosem żeby ograniczyć sianie swiatłem do góry.
Dla xp-g2 r5 można przyjąć na wyjściu zatem około 1050 lumenów (450lm*3*0,9*0,86)
Diody osadzone pod skosem żeby ograniczyć sianie swiatłem do góry.
Zestaw rowerowy:
Światła mijania/drogi publiczne - L2P 2,8A noctigon + daszek/ s2+ 3*xpl optyka owalna
Światła drogowe/teren - C8 3*xp-l 4,2A ledil 35mm
Światła mijania/drogi publiczne - L2P 2,8A noctigon + daszek/ s2+ 3*xpl optyka owalna
Światła drogowe/teren - C8 3*xp-l 4,2A ledil 35mm
- pegasus_sis
- Posty: 963
- Rejestracja: środa 25 sie 2010, 13:03
- Lokalizacja: Łódź
Najpierw muszę pomęczyć dwie takie w leonie u siebie żeby upewnić się o niezawodności konstrukcji.
Koszt żarówki wyniósłby około 100 zł na diodach cree xp-g2 R5 3500K .
Będzie zainteresownaie to zainwestuje w odpowiednie elementy i dogadam się z tokarzem.
Pytanie do doświadczonych.
Dlaczego w leonie brata (2) zawsze po odpaleniu samochodu wywala błąd żarówki ( gdy włączy na klika - kilkanaście sekund światło wsteczne to błąd znika )
Wynik mniejszego poboru mocy w [W] z instalacji ? No ale dlaczego pomaga włączenie światła ?
Dobranie odpowiedniego rezystora równolegle załatwiłoby sprawę ?
Koszt żarówki wyniósłby około 100 zł na diodach cree xp-g2 R5 3500K .
Będzie zainteresownaie to zainwestuje w odpowiednie elementy i dogadam się z tokarzem.
Pytanie do doświadczonych.
Dlaczego w leonie brata (2) zawsze po odpaleniu samochodu wywala błąd żarówki ( gdy włączy na klika - kilkanaście sekund światło wsteczne to błąd znika )
Wynik mniejszego poboru mocy w [W] z instalacji ? No ale dlaczego pomaga włączenie światła ?
Dobranie odpowiedniego rezystora równolegle załatwiłoby sprawę ?
Ostatnio zmieniony sobota 09 kwie 2016, 10:48 przez vin324pl, łącznie zmieniany 1 raz.
Zestaw rowerowy:
Światła mijania/drogi publiczne - L2P 2,8A noctigon + daszek/ s2+ 3*xpl optyka owalna
Światła drogowe/teren - C8 3*xp-l 4,2A ledil 35mm
Światła mijania/drogi publiczne - L2P 2,8A noctigon + daszek/ s2+ 3*xpl optyka owalna
Światła drogowe/teren - C8 3*xp-l 4,2A ledil 35mm
Żarówka to rezystor, Twoja to nie rezystor bo masz przetwornicę na pokładzie. Uruchamiasz auto i system nie wykrywa żarówki. Włączysz żarówkę, system już widzi pobór prądu i uznaje że żarówka jest.
Dołożyć rezystor możesz (równolegle). Kup coś w porządnej obudowie, najlepiej z aluminium. Być może coś 10W już załatwi sprawę, ale to zawsze loteria.
Dołożyć rezystor możesz (równolegle). Kup coś w porządnej obudowie, najlepiej z aluminium. Być może coś 10W już załatwi sprawę, ale to zawsze loteria.
ILPT
Witam
Pozdrawiam
Może być inaczej, impuls testujący jest krótki i ładuje kondensator wejściowy przetwornicy, przez co prąd jest bardzo duży. Może moduł wykrywa zwarcie, a nie brak żarówki.skaktus pisze:Twoja to nie rezystor bo masz przetwornicę na pokładzie. Uruchamiasz auto i system nie wykrywa żarówki.
Pozdrawiam
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
fotorondo,
Czyli odwrotnie niż moja na fotce
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... t_rear.JPG
Widzę że lampa jest nisko więc trzebaby było zrobić delikatny skos ale tak żeby lepiej doświetlić lewą stronę , natomiast w pionie nie ruszać
Czyli odwrotnie niż moja na fotce
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/ ... t_rear.JPG
Widzę że lampa jest nisko więc trzebaby było zrobić delikatny skos ale tak żeby lepiej doświetlić lewą stronę , natomiast w pionie nie ruszać
Zestaw rowerowy:
Światła mijania/drogi publiczne - L2P 2,8A noctigon + daszek/ s2+ 3*xpl optyka owalna
Światła drogowe/teren - C8 3*xp-l 4,2A ledil 35mm
Światła mijania/drogi publiczne - L2P 2,8A noctigon + daszek/ s2+ 3*xpl optyka owalna
Światła drogowe/teren - C8 3*xp-l 4,2A ledil 35mm
- pegasus_sis
- Posty: 963
- Rejestracja: środa 25 sie 2010, 13:03
- Lokalizacja: Łódź
- pegasus_sis
- Posty: 963
- Rejestracja: środa 25 sie 2010, 13:03
- Lokalizacja: Łódź
Kupiłem do testów to ustrojstwo
http://www.ebay.com/itm/281919697352?_t ... EBIDX%3AIT
I powiem tak, przy modowanej żarówce to ledwo to świeci, nie spodziewałem się aż takiej różnicy
Zrobię fotki porównawcze i wrzucę jak świecą :
- zwykła,ebay i moja
http://www.ebay.com/itm/281919697352?_t ... EBIDX%3AIT
I powiem tak, przy modowanej żarówce to ledwo to świeci, nie spodziewałem się aż takiej różnicy
Zrobię fotki porównawcze i wrzucę jak świecą :
- zwykła,ebay i moja
Zestaw rowerowy:
Światła mijania/drogi publiczne - L2P 2,8A noctigon + daszek/ s2+ 3*xpl optyka owalna
Światła drogowe/teren - C8 3*xp-l 4,2A ledil 35mm
Światła mijania/drogi publiczne - L2P 2,8A noctigon + daszek/ s2+ 3*xpl optyka owalna
Światła drogowe/teren - C8 3*xp-l 4,2A ledil 35mm