Uruchomieniem L6

Coś Ci się zepsuło? Nie chce działać jak powinno? Opisz dokładnie swój problem a postaramy się pomóc...
sideusz
Posty: 24
Rejestracja: środa 16 lis 2016, 21:42
Lokalizacja: Borowiec k.Gdyni

Post autor: sideusz »

Witam. Jaromir Mucowski z Gdyni z tej strony.
Zakupilem Convoy L6, wczoraj zakupilem baterie Olight 26650 4000mAH, niestety latarka nie wlacza sie.
Czy istnieje mozliwosc ze te baterie sa po prostu za slabe?
Dodam ze zostaly naladowane :)
Bede wdzieczny za wszelka pomoc.

(jesli powinienem otworzyc nowy watek, prosze o usuniecie wpisu).
Pozdrawiam.
Jarek.
Ostatnio zmieniony czwartek 17 lis 2016, 06:06 przez sideusz, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
rc.poznan
Posty: 156
Rejestracja: środa 28 paź 2009, 21:10
Lokalizacja: Poznań

Post autor: rc.poznan »

A czy ogniwa mają płaski czy wystający plus?
Ostatnio zmieniony czwartek 17 lis 2016, 06:06 przez rc.poznan, łącznie zmieniany 1 raz.
Świeć przykładem i nie tylko ;)
sideusz
Posty: 24
Rejestracja: środa 16 lis 2016, 21:42
Lokalizacja: Borowiec k.Gdyni

Post autor: sideusz »

Sa plaskie, dokladnie takie jak na zdjeciu:

https://www.militaria.pl/olight/akumula ... p36575.xml
Ostatnio zmieniony czwartek 17 lis 2016, 01:50 przez sideusz, łącznie zmieniany 1 raz.
dsk
Posty: 331
Rejestracja: niedziela 03 lis 2013, 15:42
Lokalizacja: Kraków

Post autor: dsk »

Zdjęcie nie zadziałało. Ale jeśli baterie mają płaski plus, to pewnie nie ma styku. Dołożyć małe magnesy na oba ogniwa, żeby służyły za wystający plus. Drugi możliwy powód to za długie baterie (latarka się nie skręca do końca).
sideusz
Posty: 24
Rejestracja: środa 16 lis 2016, 21:42
Lokalizacja: Borowiec k.Gdyni

Post autor: sideusz »

https://www.militaria.pl/olight/akumula ... p36575.xml


Dołożyłem magnesy na plusy w obydwu bateriach (jeden z plusów ma kontakt jedynie ze sprężynką,zakładam że i bez magnesu by miał?).
Niestety latarka nie włącza się.

Obrazek
Ostatnio zmieniony czwartek 17 lis 2016, 13:36 przez sideusz, łącznie zmieniany 4 razy.
Awatar użytkownika
Dziubek
Posty: 1740
Rejestracja: czwartek 07 sie 2014, 21:53
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: Dziubek »

1. A sprawdziłeś napięcie aku miernikiem ?
2. Masz dokręconą latarkę w każdej możliwej części ? Jeśli jest minimalny luz, mimo naładowanych baterii, przeszkodzi to w jej działaniu. Na początek sprawdź tył latarki i pierścień znajdujący się przed włącznikiem - dokręć go (mam nadzieję że dość jasno mówię dla Ciebie). W razie niejasności daj znać, zrobię fotkę.
sideusz
Posty: 24
Rejestracja: środa 16 lis 2016, 21:42
Lokalizacja: Borowiec k.Gdyni

Post autor: sideusz »

Niestety nie mam żadnego miernika (jestem absolutnym laikiem).
Latarka dokręcona, pierścienie z przodu i tyłu latarki również (zgaduję że mowa o pierścieniu z dwoma otworami).
Wcześniej zauważyłem luźny kabel przy sprężynie na tyle latarki, dolutowałem go do lutu u podstawy sprężyny (widziałem że tak było w oryginale patrząc na zdjęcia zamieszczone przez jednego z użytkowników forum).
Ostatnio zmieniony czwartek 17 lis 2016, 19:44 przez sideusz, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
endrju1
Posty: 992
Rejestracja: niedziela 29 lis 2015, 17:49
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: endrju1 »

Czy posiadasz jakiś, nawet najprostszy miernik elektryczny?
sideusz
Posty: 24
Rejestracja: środa 16 lis 2016, 21:42
Lokalizacja: Borowiec k.Gdyni

Post autor: sideusz »

Niestety nie mam żadnego miernika. Postaram się jakiś kupić dzisiaj/jutro.
Ostatnio zmieniony czwartek 17 lis 2016, 19:45 przez sideusz, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
rc.poznan
Posty: 156
Rejestracja: środa 28 paź 2009, 21:10
Lokalizacja: Poznań

Post autor: rc.poznan »

Jak odkręcić dupkę z wyłącznikiem to następny element jest taki wykręcany pierścień który można zastąpić drugim pierścieniem który był w komplecie. Weź go wykręć, zastosuj tylko magnes pomiędzy cele i skręć latarkę. Kiedyś miałem też podobny problem przez niedokręcony pierścień który nie pozwalał na kontakt pomiędzy tubą a dupką.
Świeć przykładem i nie tylko ;)
sideusz
Posty: 24
Rejestracja: środa 16 lis 2016, 21:42
Lokalizacja: Borowiec k.Gdyni

Post autor: sideusz »

Miałem już robić zdjęcia, pokazujące co ściągam/nakładam na gwinty...ale latarka zadziałała po zdjęciu oringu z przedniego gwintu.

Niestety ponownie go założyłem i nawet po zdjęciu - nie działa.
Jakkolwiek, wiem już ze to nie baterie, wiec metoda prób i błędów powinienem zaraz znaleźć źródło problemu.
Dziękuję serdecznie za pomoc.
Jeśli uda mi się ustalić co jest przyczyna to podzielę się doświadczeniem :)
Awatar użytkownika
rc.poznan
Posty: 156
Rejestracja: środa 28 paź 2009, 21:10
Lokalizacja: Poznań

Post autor: rc.poznan »

Sprawdź czy dobrze jest dokręcony sterownik bo może to jest powód dlaczego po ściągnięciu oringu jest kontakt.
Świeć przykładem i nie tylko ;)
sideusz
Posty: 24
Rejestracja: środa 16 lis 2016, 21:42
Lokalizacja: Borowiec k.Gdyni

Post autor: sideusz »

Tym razem kabel łączący górę z dołem sprężynki z przodu latarki puścił.
Zabieram się za lutowanie. Te połączenia wydają sie trochęzbyt krótkie.
sideusz
Posty: 24
Rejestracja: środa 16 lis 2016, 21:42
Lokalizacja: Borowiec k.Gdyni

Post autor: sideusz »

Czy sprężyny muszą być zmostkowane?

Sterownik - mówimy o pierścieniu w przedniej części latarki?
Awatar użytkownika
pietros
Posty: 1612
Rejestracja: niedziela 09 cze 2013, 19:39
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: pietros »

Sprężynki nie muszą być koniecznie zmostkowane. Bez tego latarka powinna działać. Czy gwint, który wchodzi w głowicę latarki jest bez anodyzacji?
ODPOWIEDZ