Mój projekt: montaż latarek 25.4 pod kierownicę.
- smokuxx1987
- Posty: 2113
- Rejestracja: środa 16 maja 2012, 19:04
- Lokalizacja: Krosno
Jak narazie była tylko krótka jazda testowa, bo pogoda w kratkę dzisiaj. Przerzutka działa jak należy. Z tego co czytałem alu kółeczka żyją jakieś 3-4 kkm. Mnie i tak czekała powoli wymiana więc 40 pln w kieszeni zostało, a mogę się pobawić, więc czemu nie
Wygląda to tak:
Co do zapychania, to ja zawsze łańcuch po zaolejeniu wycieram z wierzchu ile się da w szmaty (wkońcu olej ma być na sworzniach a nie rolkach z wierzchu) i jakoś u mnie ten napęd utrzymuje czystość, ale pewnie będzię się coś tam zbierać. Zobaczymy w praniu.
Wygląda to tak:
Co do zapychania, to ja zawsze łańcuch po zaolejeniu wycieram z wierzchu ile się da w szmaty (wkońcu olej ma być na sworzniach a nie rolkach z wierzchu) i jakoś u mnie ten napęd utrzymuje czystość, ale pewnie będzię się coś tam zbierać. Zobaczymy w praniu.
No cóż, najprawdopodobniej ostatnie sztuki idą w świat. Nie przewiduje obecnie dalszej produkcji. Jak ktoś chce to modele jak i programy pod Fanuca mogę udostępnić.
Tak jak pisałem na samym początku, projekt powstał tylko z racji tego, że chciałem zapchać czas związany z zimową nudą i postanowiłem nauczyć się nowego dla mnie programu do modelowania jak i obróbki detali, a że w moim wypadku nauka z książek idzie ciężko, bo nie mam motywacji, postanowiłem zrobić coś, co sam potrzebowałem - montażu do Cefal'owskiego Solarforca. Jako, że nie chciałem, żeby całą moja praca poszła na "marne", napisałem, że chce również parę sztuk sprzedać. Ogólnie liczyłem na jakieś 5, poszło już jakieś 30, co przewyższyło moje oczekiwania... Teraz mam inny pomysł i z czym innym się bawię - ale cały czas tu chodzi o rozwój osobisty, a nie biznes. Po prostu marzy mi się, żeby przejść z operatora na technologa i przyjść na kolejną rozmowę o pracę z swoimi detalami w ręce, a nie mówić o czymś, w co i tak mi nie uwierzą.
Pozdrawiam wszystkich którzy posiadają uchwyt i jak bym mógł prosić o fotkę, jak to wygląda u was
Tak jak pisałem na samym początku, projekt powstał tylko z racji tego, że chciałem zapchać czas związany z zimową nudą i postanowiłem nauczyć się nowego dla mnie programu do modelowania jak i obróbki detali, a że w moim wypadku nauka z książek idzie ciężko, bo nie mam motywacji, postanowiłem zrobić coś, co sam potrzebowałem - montażu do Cefal'owskiego Solarforca. Jako, że nie chciałem, żeby całą moja praca poszła na "marne", napisałem, że chce również parę sztuk sprzedać. Ogólnie liczyłem na jakieś 5, poszło już jakieś 30, co przewyższyło moje oczekiwania... Teraz mam inny pomysł i z czym innym się bawię - ale cały czas tu chodzi o rozwój osobisty, a nie biznes. Po prostu marzy mi się, żeby przejść z operatora na technologa i przyjść na kolejną rozmowę o pracę z swoimi detalami w ręce, a nie mówić o czymś, w co i tak mi nie uwierzą.
Pozdrawiam wszystkich którzy posiadają uchwyt i jak bym mógł prosić o fotkę, jak to wygląda u was
Witam.
U mnie wygląda to tak:
Zauważyłem jedną rzecz: mając zamontowany tylko jeden uchwyt, a w nim latarkę bez smyczki - jest możliwe odkręcenie górnej połowy uchwytu wraz z latarką.
Jeśli latarka ma smyczkę zapętloną wokół kierownicy i uchwytu, lub jeśli są dwa uchwyty obok siebie - jest bezpieczniej.
Pozdrawiam.
U mnie wygląda to tak:
Zauważyłem jedną rzecz: mając zamontowany tylko jeden uchwyt, a w nim latarkę bez smyczki - jest możliwe odkręcenie górnej połowy uchwytu wraz z latarką.
Jeśli latarka ma smyczkę zapętloną wokół kierownicy i uchwytu, lub jeśli są dwa uchwyty obok siebie - jest bezpieczniej.
Pozdrawiam.
Convoy S2 i C8 ster. ElSor
Convoy S2+ XP-E2 RED mod smokuxx1987
XinTD X3 mod Maciex93, ster. ElSor v.2 3,55A
UltraFire C8,mod Dariusz70
TrustFire X6, 9A
Trajka Dekers 1kW, 2x20Ah
-
- Posty: 4
- Rejestracja: środa 22 lip 2015, 04:48
- Lokalizacja: Głogów
Mam 2 uchwyty od kolegi.
Powiem tyle. Kawał dobrej roboty.
Ustawiłem kąt na oko w domu, oczywiście taśma na kierownicy i skrecane uchwyty z wyczuciemtak że się nie przemieszczają nawet na kamienistych zjazdach ale da radę je ustawić Góra dół. Tak samo lewo prawo. Trzeba imbus skręcić na tyle by można było lekko manewrowac lewo prawo. Po testach można sobie już lewo prawo skręcić na stałe chociaż podczas jazdy też się nie przemieszcza.
Plastikowe uchwyty te za kilka zł to szajs. Są niepewne i nie można zmieniać trybów swiecenia bez podtrzymania lampki.
Kolego nie przerywaj pracy nad uchwytami bo dzięki tym uchwytą podczas jazdy w terenie nie trzeba o nic się martwić. Szacun za porządną robotę.
No i masa.. Nic nie tracimy kupując te solidne metalowe uchwyty bo są bardzo lekkie.
Jedyny minus dla ludzi którzy często używają lampek nie tylko na rowerze to jest potrzeba posiadania imbusa ale można sobie poradzić kupując śrubę na motylki i wtedy można wszystko zrobić ręcznie bez narzędzi. Ale co to za minus..
Jeszcze raz wielkie dzięki. Pozdrawiam
Powiem tyle. Kawał dobrej roboty.
Ustawiłem kąt na oko w domu, oczywiście taśma na kierownicy i skrecane uchwyty z wyczuciemtak że się nie przemieszczają nawet na kamienistych zjazdach ale da radę je ustawić Góra dół. Tak samo lewo prawo. Trzeba imbus skręcić na tyle by można było lekko manewrowac lewo prawo. Po testach można sobie już lewo prawo skręcić na stałe chociaż podczas jazdy też się nie przemieszcza.
Plastikowe uchwyty te za kilka zł to szajs. Są niepewne i nie można zmieniać trybów swiecenia bez podtrzymania lampki.
Kolego nie przerywaj pracy nad uchwytami bo dzięki tym uchwytą podczas jazdy w terenie nie trzeba o nic się martwić. Szacun za porządną robotę.
No i masa.. Nic nie tracimy kupując te solidne metalowe uchwyty bo są bardzo lekkie.
Jedyny minus dla ludzi którzy często używają lampek nie tylko na rowerze to jest potrzeba posiadania imbusa ale można sobie poradzić kupując śrubę na motylki i wtedy można wszystko zrobić ręcznie bez narzędzi. Ale co to za minus..
Jeszcze raz wielkie dzięki. Pozdrawiam
-
- Posty: 4
- Rejestracja: środa 22 lip 2015, 04:48
- Lokalizacja: Głogów
-
- Posty: 4
- Rejestracja: środa 22 lip 2015, 04:48
- Lokalizacja: Głogów
Author traction stary na 26" osprzęt kpl xt nawet stare manetki 8speed xt - teraz to rarytas
Hamulce hydraulika xt
Amor reba team
Kiera i wspornik kiery wcs niestety siodła nie bo nie mają takiej średnicy.
Koła crossmax st
Rower ma już 7 lat ale nie chce go zamienić na nic innego ew coś kupić drugiego. Wszystko działa, napęd wymieniam co roku kasetę, koronki w Korbie i łożyska z h2.
Rower nie seryjny tylko skladak. Prócz kół (wcześniej nawet koła sam budowalem) ale zmieniałem na crossmax.
Hamulce hydraulika xt
Amor reba team
Kiera i wspornik kiery wcs niestety siodła nie bo nie mają takiej średnicy.
Koła crossmax st
Rower ma już 7 lat ale nie chce go zamienić na nic innego ew coś kupić drugiego. Wszystko działa, napęd wymieniam co roku kasetę, koronki w Korbie i łożyska z h2.
Rower nie seryjny tylko skladak. Prócz kół (wcześniej nawet koła sam budowalem) ale zmieniałem na crossmax.