Model RC 1/10
Silnik zamontowany, teraz to jest szatan
Kwestię opon ktoś już przerabiał?
Edit: opony 85mm średnicy, cena około 23$ jest normalna jak za taki rozmiar. Koła z modeli onroad w skali 1:10 są mniejsze, mają 60-65 mm. Na tor raczej te z offroad się nie nadają, auto lata bokiem jak szalone (trzeba skręt trymować, bo się wywraca).
Kwestię opon ktoś już przerabiał?
Edit: opony 85mm średnicy, cena około 23$ jest normalna jak za taki rozmiar. Koła z modeli onroad w skali 1:10 są mniejsze, mają 60-65 mm. Na tor raczej te z offroad się nie nadają, auto lata bokiem jak szalone (trzeba skręt trymować, bo się wywraca).
Truggy reely titan w wersji KIT (bez silnika, serwa, pakietu, aparatury), generalnie to identyczne autko tylko ma dłuższe wahacze.
Podwozie kupiłem właśnie też z reely titan-jest identyczne. Zresztą gdzieś mam rozpiskę modeli reely na tym podwoziu.
tutaj jest ta lista http://hadtoreview.blogspot.com/2015/04 ... z-110.html, dodatkowo
"1:10 BMW 320 SI RtR Brushless (235936), 1:10 Buggy Ranger RtR Brushless (235934), 1:10 Buggy Ranger zestaw (236716), 1:10 Buggy Ranger RtR (235330), 1:10 Touring Car RtR (235211), 1:10 Truggy Blaze zestaw (236747), 1:10 Truggy Blaze RtR (236729), 1:10 Monstertruck Titan zestaw (236728), 1:10 Monstertruck Titan RtR (236727), 1:10 EP Buggy Carbon Fighter Brushless RtR (238111)
Pasuje do podwozia TC-04, EB-04, ET-04, EM-04"
Podwozie kupiłem właśnie też z reely titan-jest identyczne. Zresztą gdzieś mam rozpiskę modeli reely na tym podwoziu.
tutaj jest ta lista http://hadtoreview.blogspot.com/2015/04 ... z-110.html, dodatkowo
"1:10 BMW 320 SI RtR Brushless (235936), 1:10 Buggy Ranger RtR Brushless (235934), 1:10 Buggy Ranger zestaw (236716), 1:10 Buggy Ranger RtR (235330), 1:10 Touring Car RtR (235211), 1:10 Truggy Blaze zestaw (236747), 1:10 Truggy Blaze RtR (236729), 1:10 Monstertruck Titan zestaw (236728), 1:10 Monstertruck Titan RtR (236727), 1:10 EP Buggy Carbon Fighter Brushless RtR (238111)
Pasuje do podwozia TC-04, EB-04, ET-04, EM-04"
W moim wozie starł się "Diferential Cup" i teraz model jest 2WD. Czy ta część będzie pasować? W komentarzu ktoś pisze, że nawet jest lepsza od tej aluminiowej, choć ta niebieska aluminiowa wyglądająca jak oryginalna jest nie dostępna.
Tak! Zamówiłem to tamtego dnia.
Przy okazji....kilka pytań
1. Co może być główną przyczyną gorszego działania servo?
Czy jakieś części, czy to po prostu efekty dzwonów i ogólnie jakieś pogięte elementy?
2. Przednie amortyzatory za bardzo mi nie odbijają, zamówiłem olej do amortyzatorów o gęstości 550 cSt, spróbuję go uzupełnić. Po rozkręceniu jakiś olej miałem, ale nie wiem jakiej był gęstości fabrycznie i czy nie ma już po prostu ubytków. Czekam na przesyłkę.
3. Myślę o zakupie 2-giego RC 1/10 Myślałem o Maverick Strada Evo S XT na bezszczotce XT - czyli truggy
Przy okazji....kilka pytań
1. Co może być główną przyczyną gorszego działania servo?
Czy jakieś części, czy to po prostu efekty dzwonów i ogólnie jakieś pogięte elementy?
2. Przednie amortyzatory za bardzo mi nie odbijają, zamówiłem olej do amortyzatorów o gęstości 550 cSt, spróbuję go uzupełnić. Po rozkręceniu jakiś olej miałem, ale nie wiem jakiej był gęstości fabrycznie i czy nie ma już po prostu ubytków. Czekam na przesyłkę.
3. Myślę o zakupie 2-giego RC 1/10 Myślałem o Maverick Strada Evo S XT na bezszczotce XT - czyli truggy
Co do pierwszego punktu to mogło na zębatkach w środku przeskoczyć podczas zderzeń.
Co do drugiego sprawdź sprężyny czy się już zbytnio nie odkształciły, są takie podkładki do amortyzatorów do regulowania, jak się poprawi z podkładkami a oleju brakować nie będzie to właśnie to będzie przyczyną.
Co do drugiego sprawdź sprężyny czy się już zbytnio nie odkształciły, są takie podkładki do amortyzatorów do regulowania, jak się poprawi z podkładkami a oleju brakować nie będzie to właśnie to będzie przyczyną.
UF C2: XM-L2 T6 3C @8AMC; XM-L U2 1C @10AMC; XM-L2 T6 3C@10AMC; XM-L2 U3 7A@10AMC
Witam
Amortyzator czasem jest za mocno skręcony, i wszystkie udary przenosi na serwo, przez co wyłamują się zęby.
Pozdrawiam
To nie ma amortyzatora?Rysiu. pisze:Co do pierwszego punktu to mogło na zębatkach w środku przeskoczyć podczas zderzeń.
Amortyzator czasem jest za mocno skręcony, i wszystkie udary przenosi na serwo, przez co wyłamują się zęby.
Pozdrawiam
Izali miecz godniejszy niżli topór w boju?
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Piszmy po polsku, wszak jesteśmy Polakami.
Dzięki, kwestię serwo będę jeszcze badał i tego amortyzatora od serwa. Ponadto ten problem występuje jak jest mokro i mam stąd teorię, że jak się dostanie brud i błoto gdzieś to zaczyna gorzej chodzić. Jak przeschnie wszytko do następnego razu jest już lepiej.
Jeśli chodzi o przednie amortyzatory to wymieniłem olej, ale nic to nie dało, nadal tłoczek nie odbija w ogóle. Bez sprężyny oczywiście. Sprężyna się wydaje być OK.
Nie mam tego efektu widocznego na tym filmiku po dolaniu oleju (1 minuta 15 sekunda). Może za mało go dolałem, ale było prawie po brzeg.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ok7BnlWNw9g&t=75[/youtube]
Jeśli chodzi o przednie amortyzatory to wymieniłem olej, ale nic to nie dało, nadal tłoczek nie odbija w ogóle. Bez sprężyny oczywiście. Sprężyna się wydaje być OK.
Nie mam tego efektu widocznego na tym filmiku po dolaniu oleju (1 minuta 15 sekunda). Może za mało go dolałem, ale było prawie po brzeg.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ok7BnlWNw9g&t=75[/youtube]
Musisz zalać tak jak na tym filmiku że po założeniu tego gumowego kapturka nadmiar wycieknie inaczej będziesz miał powietrze. Ewentualnie tłok się wytarł i puszcza bokami, raz mi się tak zdarzyło bo jakieś śmieci pływały od nowości.tiuro pisze:ale było prawie po brzeg
UF C2: XM-L2 T6 3C @8AMC; XM-L U2 1C @10AMC; XM-L2 T6 3C@10AMC; XM-L2 U3 7A@10AMC