Jako że mało na forum tego typu tematów postanowiłem utworzyć nowy.
Podchodziłem do zagadnienia obierając sobie jako cel główny oszczędzanie alternatora podczas jazdy oraz uzyskanie bielszej barwy - lepiej widocznej na drodze za dnia.
Kupiłem takie ledy :
LINK LEDY
O dziwo po 30 minutowej przejażdżce ledy lekko ciepłe więc zobaczymy jak będzie z trwałością , za to z efektu świecenia jestem mile zakoczony na plus
Po lewo led po prawo halogen 55W
A tu już oba ledy
Niestety ciężko oddać efekt na zdjęciu więc pobawiłem się ustawieniami i coś takiego mniej więcej wychodzi na żywo barwowo i mocowo
Teraz zobaczymy jak z trwałością, ledy nie mrugają przynajmniej w rytm dyskoteki jak to czasem bywa a radia nie mam więc mi nic nie sieje hehe
[/list]
Zamiennik H3 led do lightbarów w motocyklu
Zamiennik H3 led do lightbarów w motocyklu
Ostatnio zmieniony czwartek 25 maja 2017, 13:15 przez vin324pl, łącznie zmieniany 1 raz.
Zestaw rowerowy:
Światła mijania/drogi publiczne - L2P 2,8A noctigon + daszek/ s2+ 3*xpl optyka owalna
Światła drogowe/teren - C8 3*xp-l 4,2A ledil 35mm
Światła mijania/drogi publiczne - L2P 2,8A noctigon + daszek/ s2+ 3*xpl optyka owalna
Światła drogowe/teren - C8 3*xp-l 4,2A ledil 35mm
Mam podobne w wersji na H8, też 3 chipy na leda. Same ledy na wcisk w obudowę, pod nimi dziura. Część ledów jest luźna, cześć na wcisk jak pisałem.
Siać nie będzie bo (przynajmniej u mnie) zasilanie to po prostu rezystor. W testach wyszło, że całość pobiera średnio 1W na leda (czyli około 0,33 W na chip), co przy obudowie jaką zaaplikował producent dało w efekcie piekarnik
Siać nie będzie bo (przynajmniej u mnie) zasilanie to po prostu rezystor. W testach wyszło, że całość pobiera średnio 1W na leda (czyli około 0,33 W na chip), co przy obudowie jaką zaaplikował producent dało w efekcie piekarnik
ILPT