DRL NSSC 510L

Wszystko co świeci na czterech kółkach;)
bhtom
Posty: 7
Rejestracja: czwartek 23 cze 2016, 07:23
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

DRL NSSC 510L

Post autor: bhtom »

Witam,

Od około pół roku jestem właścicielem takiego oto zestawu DRL:
http://sklepowisko.com/drl/universal-drl?product_id=371
Zanim wybrałem zestaw do kupna, dużo czytałem. Wybrałem firmę NSSC z uwagi na dobre opinie. Tym czasem minęło troszkę ponad pół roku i szczerze mówiąc mam już dosyć... firmy NSSC. Moje lampy już chyba piąty raz będą jechały do serwisu (całe szczęście, że mam gwarancję door to door). Pierwsze uszkodzenie jakie miałem to problem z ringiem w jednej lampie. Nie świecił się, tylko żarzył. Lampę wymienili. Potem zaczęły kolejno parować od wewnątrz. Pojechała jedna do serwisu - uszczelnienie. Niedługo potem pojechała druga z podobnymi objawami. Ponowne uszczelnienie w serwisie. W zeszłym tygodniu wróciła ta druga, a teraz w tej pierwszej nie świeci ring. Normalnie "ręce opadają". Nie wiem czy ja mam pecha, czy co? Przecież NSSC generalnie ma dobre opinie. W karcie gwarancyjnej już się skończyły wpisy na nowe naprawy.
Miał ktoś może problemy z tymi lampami?

Tak to wyglądało:

Obrazek

Obrazek

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
skaktus
Posty: 6166
Rejestracja: środa 04 cze 2008, 18:41
Lokalizacja: OP

Post autor: skaktus »

NSSC to taki lekko lepszy chińczyk, nic szczególnego. Często jest to kopia kopii.

A to że parują to wina tego, że są właśnie za bardzo szczelne. Zatkanie otworów wentylacyjnych daje taki efekt, ewentualnie kiepska konstrukcja. Reflektor musi "oddychać", dlatego większość lamp tego typu posiada otwory wentylacyjne.

A sam sklep też opisywany już na forum. Często opisy towarów jakie sprzedają powinny znajdować się na tej samej półce co Harry Potter ;)
ILPT
Awatar użytkownika
endrju1
Posty: 992
Rejestracja: niedziela 29 lis 2015, 17:49
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: endrju1 »

skaktus pisze:A to że parują to wina tego, że są właśnie za bardzo szczelne. Zatkanie otworów wentylacyjnych daje taki efekt, ewentualnie kiepska konstrukcja. Reflektor musi "oddychać", dlatego większość lamp tego typu posiada otwory wentylacyjne.
Potwierdzam, jest dokładnie tak jak z antenami wifi (kiedyś zajmowałem się tym akurat), kiedy antena ma odpowiedni otworek w odpowiednim miejscu to i 20 lat po wisi, ale kiedy zrobimy szczelną, to woda nie wejdzie, ale po nagrzaniu antena spęcznieje, aż w końcu powietrze wyjdzie, zaś po nagłym ostudzeniu (np w deszcz) szybko zasysa z powrotem to powietrze wraz z wodą która potem nie ma którędy uciec.
BUCKS
Posty: 41
Rejestracja: poniedziałek 26 paź 2015, 14:24
Lokalizacja: Pyrlandia City

Re: DRL NSSC 510L

Post autor: BUCKS »

bhtom pisze:[...]Pierwsze uszkodzenie jakie miałem to problem z ringiem w jednej lampie. Nie świecił się, tylko żarzył. Lampę wymienili.[...]
Podobno nie można mieć 4 świateł pozycyjnych z przodu dlatego święcący się "ring" w tych światłach dziennych jest nielegalny.
Z tego co znalazłem to te "ringi" palą się na stałe i nie można ich wyłączyć.

Dlatego w kwestii okrągłych lamp dziennych (do 8cm średnicy) myślałem o modelu 510HP PL (rzekomo made in Poland) bez tych świecących pierścieni ale teraz mam wątpliwości, czy warto wydać ok. 180zł.
bhtom
Posty: 7
Rejestracja: czwartek 23 cze 2016, 07:23
Lokalizacja: Tomaszów Mazowiecki

Post autor: bhtom »

Witam,
skaktus pisze:A sam sklep też opisywany już na forum. Często opisy towarów jakie sprzedają powinny znajdować się na tej samej półce co Harry Potter ;)
Generalnie nie u nich kupowałem, ale oni serwisują NSSC. Jak na razie na serwis nie mogę narzekać, ostatnio wymienili mi cały komplet (lampy i sterownik).
Podrzućcie te linki z opisem sklepu... Chętnie poczytam.

Pozdrawiam.

PS: Ringi palą się ze światłami pozycyjnymi, przy DRL są wyłączone, a więc wszystko jest ok. Lampy mają homologację na DRL i na postojowe. Przy przeglądzie nie miałem żadnych problemów.
Awatar użytkownika
skaktus
Posty: 6166
Rejestracja: środa 04 cze 2008, 18:41
Lokalizacja: OP

Post autor: skaktus »

Według prawa można mieć tylko dwa postoje. Świecące ringi z pozycyjnymi i upierdliwy gliniarz już się doczepi.

510HP PL robione w Polsce ? Zapomnij ;)
ILPT
BUCKS
Posty: 41
Rejestracja: poniedziałek 26 paź 2015, 14:24
Lokalizacja: Pyrlandia City

Post autor: BUCKS »

bhtom pisze:PS: Ringi palą się ze światłami pozycyjnymi, przy DRL są wyłączone, a więc wszystko jest ok. Lampy mają homologację na DRL i na postojowe. Przy przeglądzie nie miałem żadnych problemów.
No właśnie tak jak pisał skaktus i z tego co ja wyczytałem to wychodzi, że nie jest OK. Nie wiem na ile zgodne z prawem byłoby wyjęcie żarówek postojowych z oryginalnych lamp, aby świeciły się tylko te ringi w NSSC.
Fakt, że przeszedłeś przegląd nic nie zmienia, bo podczas kontroli to policjant podejmuje decyzję o ewentualnym zabraniu dowodu rejestracyjnego.

Czasem widuję auta z niewłaściwie zamontowanymi reflektorami dziennymi i dziwię się, że ludzie tak robią. Osobiście wolę nikomu nie dawać choćby cienia szansy na to, aby mógł się doczepić do mojego auta ;)

@skaktus
model 510HP, a 510HP PL to dwa osobne produkty z innymi kodami EAN. Co konkretnie jest robione w Polsce to tego nie wiem ale nawet jeśli w całości jest to robione w Chinach to liczę, że jakość będzie ciut lepsza.
ODPOWIEDZ