HC30 NW z BG ... jednak nie neutralna dioda
Ja też dostałem CW zamiast NW!!! Napisałem do nich dzisiaj przez PP. Pewnie świadomie wysłali wszystkim CW.
Ostatnio jak się kontaktowałem z BG to odpowiedzi były zabawne i zbywające mnie. Następnie napisałem przez PP to odpisali, że mam przez PP nie pisać. Dodam tylko, że zwrot o który się ubiegałem dostałem i to podwójnie. Taki mają bałagan.
Ostatnio jak się kontaktowałem z BG to odpowiedzi były zabawne i zbywające mnie. Następnie napisałem przez PP to odpisali, że mam przez PP nie pisać. Dodam tylko, że zwrot o który się ubiegałem dostałem i to podwójnie. Taki mają bałagan.
Mnie to samo zaproponowali, odrzuciłem te "propozycję" i przyszła wczoraj kolejna, że jak nie chce punktów to dadzą mi jakiś coupon na jakieś światełko.ElSor pisze:Dziś w końcu ktoś z cservice odpisał coś konkretniej i również zaproponowali mi 500 punktów, na co odpisałem, że to chyba żart i chcę 10$ na PP albo jako Gift Card, bo to będzie adekwatny koszt nowej diody z przesyłką oraz koszt jej wymiany. Także nadal nic nie wiem ale w ostateczności zakładam spór, bo 500p daje niby 5$ zniżki ale trzeba znów wydać 35$ i to na przedmioty nie objęte akurat promocją. Mam wrażenie, że BG się powoli psuje, podobnie jak to było z innymi sklepami za dawnych czasów.
Dziś teraz im odpisałem, że to też nie wchodzi w grę i są tylko 2 opcje:
- przysyłają nową czołówkę neutral, płacą około 15 usd za odesłanie obecnej lub
- dają mi częściowy zwrot za wymianę diody w tej czołówce - nie określiłem jaka wysokość, ale myślę , że równowartość przesyłki powrotnej czyli coś około 12 usd mogłoby być.
Proponuję mniej więcej wysuwać jednolite żądania w stosunku do nich to może zmiękną, o ile oczywiście takie rozwiązania i kwoty Wam pasują.
Na maila nie odpowiadają więc założyłem spór na PP z żądaniem zwrotu 15$. Pisali, że i tak kupiłem w promocyjnej cenie i mogą dać zniżkę na kolejne lampki ... pojawiła się też wzmianka, że mam wysłać zdjęcia na @ ... czekam na kolejną wiadomość od nich przez PP i ew przekształcam w roszczenie, bo ile można.
W trakcie pisania tej wiadomości dostałem jednak maila, z identyczną treścią, jak na PP ... ctrl+c, ctrl+v
W trakcie pisania tej wiadomości dostałem jednak maila, z identyczną treścią, jak na PP ... ctrl+c, ctrl+v
Chyba źle widzę albo źle rozumiem
Najśmieszniejsze jest to, że się obawiają o uszkodzenie latarki podczas wysyłki a przecież codziennie wysyłają ich tysiąceDear Sir:
I am sorry that we made you felt disappointed.But if the flashlight working then we do not need to return or resend a new one again.I know you want the right warm light color,but resend again is too much for us.
If you do not want coupons or points,we could refund you $15 for the mistake.I think this is fair for you.Return the flashlight need too much time and shipping payment.And we can not make sure if the flashlight will broken when shipping.
Thank you for your understanding.
ElSor,
Zmasowany atak przynosi skutek
A mnie odpisali tak:
Zmasowany atak przynosi skutek
A mnie odpisali tak:
Więc teraz tylko czekać aż zwrócą. Pytanie jak zwracają ? Na rachunek karty którą płaciłem przez PP, czy na sam rachunek paypal?Dear Sir:
Thank you for your reply.As you told me that the shipping payment is about $15 if we need to return back,but we do not suggest this because we can not make sure if the flashlight will broken when return.So,we could only refund you $15 for the wrong sending.
Hope this is acceptable.